Gå til innhold

Sophie Elise

Fremhevede innlegg

Skrevet
1 time siden, orfeus skrev:

Erlend Elias sier: «Jeg har ikke lyst til å bli forandret, som Michael Jackson eller Sofie Elise» ...

Hvor hører Sofie ordet «stygg»?

Hun tolket det som om at han mente at hun var stygg , at det var det han mente med det. Hun må få lov til å tolke det slik hun vil 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tråden er ryddet for spekulasjoner.
/lillesky (mod)

Gjest Vilunich
Skrevet

Jeg har ikke lyst til «å ta en Michael Jackson eller en Sophie Elise»... er ikke et kompliment akkurat 

Skrevet
Akkurat nå, Vilunich skrev:

Jeg har ikke lyst til «å ta en Michael Jackson eller en Sophie Elise»... er ikke et kompliment akkurat 

Han sier jo ikke det, han sier han ikke vil bli forandret. Det er to forskjellige utsagn.

• Liker 25
Skrevet
39 minutter siden, Vilunich skrev:

Når en blogger opererer seg slik at hun blir komplett ugjenkjennelig må hun kanskje regne med noen stikk........eller?    Skal folk bare late som om det er normalt?

• Liker 23
Gjest orfeus
Skrevet
48 minutter siden, Elevbruker skrev:

Hun tolket det som om at han mente at hun var stygg , at det var det han mente med det. Hun må få lov til å tolke det slik hun vil 

Det er ikke bra å vri på det andre sier. Hvis jeg sier snø og du hører regn, kan vi ikke snakke sammen. Man må lære seg å lytte til hva andre faktisk sier. 

Gjest orfeus
Skrevet
46 minutter siden, Vilunich skrev:

Han sier at han ikke vil bli forandret slik SE er. Mener du det ikke er sant? Hun har jo selv sagt at hun har «operert bort» det hun ble født med, til og med skrevet i bloggen om hvordan hun spurte sin far om hans reaksjon på dette. Det er derfor pussig at når EE sier at hun har operert seg seg til å bli forandret, så er det det samme som å si at hun er stygg.

Skrevet

Så klart tar hun seg nær av hva han sa og vrir det om til han mente hun var stygg. Typisk Sophie Elise det :roll: skjønner ikke hvor ordet stygg kom fra

• Liker 11
Skrevet
2 timer siden, orfeus skrev:

Selvsagt ble hun fornærmet og skriver at EE kalte henne stygg og at hun tenker «Bedre stygg utenpå enn inni» og at hun skulle slutte å være snill mot «sånne» personer etc 

Hun hører det som passer inn i dramaturgien ... 

Hvor i alle dager får hun ordet stygg fra? Han sier jo bare at han ikke vil totalforandret slik hun har blitt, og det er jo helt innafor å si. Det at hun sier "bedre stygg utenpå enn inni" tolker jeg som et stikk til EE, og da er hun jo ikke noe bedre selv? Hun er faktisk verre siden EE aldri kalte SE for stygg 🙄

• Liker 20
Skrevet

Typisk SE å vri utsagnet til å være noe mye verre enn det som er ment. Bare fordi noen ikke vil gjøre det samme som deg så betyr ikke det at noen kaller deg stygg/dritt etc. Eks; Sier jeg til en venn at jeg ikke ønsker å jobbe i samme yrke som vedkommende betyr ikke det det samme som at jeg mener yrket til min venn er en drittjobb. Bare at jeg ønsker annet yrket/har annen interresse.

Alt for å skape drama. Dersom hun oppriktig ble såret av denne såkalte vennen; ville det ikke være mer normalt å kontakte vedkommende direkte fremfor å lage et blogginnlegg? 

Hun er jo på samme stadiet som da hun iscenesatte en «fake» krangel med en annen blogger (TCMN).

EE har også gått ut på bloggen sin og forklart hva han mente med utsagnet. Ikke at jeg synes han burde være nødt til å gjøre det..

• Liker 8
Gjest Vilunich
Skrevet
3 hours ago, korallrev said:

Han sier jo ikke det, han sier han ikke vil bli forandret. Det er to forskjellige utsagn.

Han sier det rett etter han sier at han ikke vil bli forandret. :) men Hey. I Really dont care. 

Gjest Vilunich
Skrevet
3 hours ago, korallrev said:

34DD1033-89E0-48E0-A5E1-0702A966D978.jpeg

Gjest hulillerunde
Skrevet
3 timer siden, Vilunich skrev:

Jeg tenker at det utsagnet betyr "jeg ønsker ikke å se ut som noen andre enn meg selv". Vi vet jo at Michael Jackson opererte seg og bleket huden til det ugjenkjennelige. SE ligner jo heller ikke på seg selv lengre. Det betyr ikke at hun er stygg! 

Skrevet (endret)
27 minutter siden, hulillerunde skrev:

Jeg tenker at det utsagnet betyr "jeg ønsker ikke å se ut som noen andre enn meg selv". Vi vet jo at Michael Jackson opererte seg og bleket huden til det ugjenkjennelige. SE ligner jo heller ikke på seg selv lengre. Det betyr ikke at hun er stygg! 

Of topic, men angående MJ

Han hadde flekker over hele kroppen, men sykdommen var vanskeligst å behandle på hendene og i ansiktet. Vi fant til slutt ut at det var best å bruke en blekekrem for å jevne ut hudfargens hans. Han hadde valget mellom å være hvit eller se ut som en leopard, noe mørkhudene folk ofte gjør hvis de ikke behandler sykdommen, har Jacksons hudlege Arnie Klein 

Endret av LeilaS
  • Liker 6
Gjest hulillerunde
Skrevet
25 minutter siden, LeilaS skrev:

Of topic, men angående MJ

Han hadde flekker over hele kroppen, men sykdommen var vanskeligst å behandle på hendene og i ansiktet. Vi fant til slutt ut at det var best å bruke en blekekrem for å jevne ut hudfargens hans. Han hadde valget mellom å være hvit eller se ut som en leopard, noe mørkhudene folk ofte gjør hvis de ikke behandler sykdommen, har Jacksons hudlege Arnie Klein 

ah, det viste jeg ikke 

Skrevet
1 time siden, Vilunich skrev:

Han sier det rett etter han sier at han ikke vil bli forandret. :) men Hey. I Really dont care. 

Min feil 😊

Men uansett er det snakk om å ikke ville forandre seg helt, og da er jo SE et godt eksempel. 

• Liker 4
Skrevet

Hun lever virkelig i sin egen verden. Fyfaen så frekt å henge ut en annen person på bloggen på den måten og rett og slett lyve om at han har sagt noe han ikke har... Jeg er så glad jeg ikke er i nærheten av den rosa bobla hennes. Rosa på utsiden, og støgg på innsiden.

• Liker 23
Skrevet

Jeg skjønner Sophie Elise litt, jeg. Når han sier at han ikke har lyst til "å bli en Michael Jackson eller Sophie Elise" så sidestiller han henne med MJ, som er velkjent for mislykkede resultater grunnet kosmetiske operasjoner. Det er jo ikke det samme som å ordrett si at hun er stygg, men naturlig å tolke det sånn. Spesielt når han fremhever at dette IKKE er noe han ønsker å assosieres med. 

Det er godt mulig at han ikke mente det så frekt som det kom ut, men kjendis-Norge er jo såppas lite at det i beste fall kanskje kan kalles uheldig å navngi en person som han har møtt flere ganger før og som han sikkert kommer til å møte på igjen. 

Igjen så er kanskje Sophies reaksjon litt kraftig. Men nå var det jo Erlend Elias som navnga henne først, og da er det jo ikke uthenging at hun kommenterer tilbake på bloggen sin. Men i og med at hun først nevnte saken så burde hun lenket til videoen eller sitere han ordrett. Selv om hun modererer seg i neste setning ("Erlend Elias kalte meg stygg på God kveld Norge. Eller at det ikke er slik han ønsker å se ut når han operer seg) så får jo leserne av bloggen inntrykk av at han sa noe mer direkte stygt enn faktisk sitat.

• Liker 2
Skrevet
3 timer siden, Viljaa skrev:

*klipp* Selv om hun modererer seg i neste setning ("Erlend Elias kalte meg stygg på God kveld Norge. Eller at det ikke er slik han ønsker å se ut når han operer seg) så får jo leserne av bloggen inntrykk av at han sa noe mer direkte stygt enn faktisk sitat.

Han sa ikke det engang, han sa at han ikke ønsker å bli helt forandret. Ganske langt fra det hun skriver. Greit at det er et stikk, men hun er jo helt forandret, det er svært lite igjen av hennes naturlige utseende.

Men selvsagt, greit å ha fanskaren på sin side.

• Liker 13
Skrevet

Det er irriterende for hun legger faktisk ord i munnen på han. De som ikke så han på GKN tror jo de han kalte henne stygg og det gjorde han faktisk ikke. Men hun får det til å virke sånn på bloggen. Hun har mange unge lesere og nå legger de vel han for hat siden de tror han kalte idolet de sitt for stygg. Sophie leker offer, IGJEN! 🙈

• Liker 19

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...