Gå til innhold

Villa Paprikas forretningsvirksomhet - saklig kritikk


Friluftsdame

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Rosasko skrev (8 minutter siden):

”spa må faktisk til når man er på jobb” sier han som har 0 i inntekt i året 🤭😄

OMG🙈 De to der er så pinlige 😂 Alltid like viktige.... Jobb??? 🤣🤣🤣 Tenk å prøve såååå hardt 🤪

  • Liker 29
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rosasko skrev (20 minutter siden):

”spa må faktisk til når man er på jobb” sier han som har 0 i inntekt i året 🤭😄

Å være på jobb er å bli sponset hotel. Må være tidenes dårligste spons fra Dr Holms. 

  • Liker 28
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stargaze skrev (2 timer siden):

Altså…hva tenker Dr Holms på, når de sponser the Øvestads? Kan umulig være positivt eller i målgruppen. Takk for meg Dr Holms

 

Tja, her kan de ikke ha gjort særlig research. En lukket konto med 90% uinteresserte følgere. Helt klart målgruppen dem som bygger nytt i spjåka herregårsstil  og som  tar seg en helgetur på fjellet. 

Men det er jo først pg fremst frekkhetens nådegave å tigge seg til slike opphold. En kjapt googlesøk og det hele ser alt annet enn greit ut.. 

Endret av Friluftsdame
  • Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Friluftsdame skrev (1 time siden):

Tja, her kan de ikke ha gjort særlig research. En lukket konto med 90% uinteresserte følgere. Helt klart målgruppen dem som bygger nytt i spjåka herregårsstil  og som  tar seg en helgetur på fjellet. 

Men det er jo først pg fremst frekkhetens nådegave å tigge seg til slike opphold. En kjapt googlesøk og det hele ser alt annet enn greit ut.. 

Frekkhetens nådegave er virkelig en spot on beskrivelse av Øvestad. 

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Friluftsdame skrev (23 timer siden):

Tja, her kan de ikke ha gjort særlig research. En lukket konto med 90% uinteresserte følgere. Helt klart målgruppen dem som bygger nytt i spjåka herregårsstil  og som  tar seg en helgetur på fjellet. 

Men det er jo først pg fremst frekkhetens nådegave å tigge seg til slike opphold. En kjapt googlesøk og det hele ser alt annet enn greit ut.. 

Regner med at Dr. Holms har fått x antall mailer om hvorfor de sponser paret😊

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Minipilla skrev (48 minutter siden):

Hjelp meg å forstå. Er dette fint? Siden hun satser på interiør og skal veilede folk i dette?

06A8CD73-9CDE-4531-A9F7-E7818CC50170.jpeg

Nei, dette er ikke pent, og må ose noe helt forferdelig. Her i huset går det mest i LED pga os og sot i taket. 

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

FruRosa skrev (På 7.1.2022 den 20.54):

Beklager, men dette får ikke min tillit. Trustpilot, en ny side man kan være anonym på. Jeg har fortsatt ikke hatt problemer med Ministjerner, ei heller mine venner. Vi har blitt litt sånn at vi hiver oss på og prøver de som får dårlig anmeldelser på Trustpilot. Vi har frem til nå ikke blitt skuffet. Bekrefter det jeg tror tenker jeg

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Babord1 skrev (7 minutter siden):

Beklager, men dette får ikke min tillit. Trustpilot, en ny side man kan være anonym på. Jeg har fortsatt ikke hatt problemer med Ministjerner, ei heller mine venner. Vi har blitt litt sånn at vi hiver oss på og prøver de som får dårlig anmeldelser på Trustpilot. Vi har frem til nå ikke blitt skuffet. Bekrefter det jeg tror tenker jeg

Dette var komisk lesning. Dere hiver dere på og prøver de som får dårlige anmeldelser? Den var god. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Babord1 skrev (7 minutter siden):

Trustpilot, en ny side man kan være anonym på

En ny side ja......holdt på siden 2007 🤣

  • Liker 47
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skrottefar skrev (3 minutter siden):

En ny side ja......holdt på siden 2007 🤣

Ja, en ny kanal man kan være anonym på som her 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Babord1 skrev (11 minutter siden):

Beklager, men dette får ikke min tillit. Trustpilot, en ny side man kan være anonym på. Jeg har fortsatt ikke hatt problemer med Ministjerner, ei heller mine venner. Vi har blitt litt sånn at vi hiver oss på og prøver de som får dårlig anmeldelser på Trustpilot. Vi har frem til nå ikke blitt skuffet. Bekrefter det jeg tror tenker jeg

Men du som anonym bruker på KG skal man liksom stole på? 😂

Når det er sagt så har det vært veldig mange som har skrevet med fullt navn om problemene sine med leveranser, men på CØs egne kanaler slettes jo disse kommentarene før man rekker å si  dårlig kundebehandling. 

  • Liker 42
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Babord1 skrev (15 minutter siden):

Beklager, men dette får ikke min tillit. Trustpilot, en ny side man kan være anonym på. Jeg har fortsatt ikke hatt problemer med Ministjerner, ei heller mine venner. Vi har blitt litt sånn at vi hiver oss på og prøver de som får dårlig anmeldelser på Trustpilot. Vi har frem til nå ikke blitt skuffet. Bekrefter det jeg tror tenker jeg

Det har vært flere som ikke har vært anonyme der

  • Liker 27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Babord1 skrev (1 minutt siden):

Ja, en ny kanal man kan være anonym på som her 😂

Vel, mange av de som har lagt inn sine erfaringer på Trustpilot er ikke anonyme, de bruker sine egne navn, og jeg tviler på at de ville gjort det hvis det ikke var noe sannhet i de erfaringene de hadde med Ministjerner

  • Liker 29
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Chroma skrev (6 minutter siden):

Dette var komisk lesning. Dere hiver dere på og prøver de som får dårlige anmeldelser? Den var god. 

Ja, ikke sant. Ganske komisk😂 Med tanke på at vi ikke har hatt noen problemer er det overkomisk 😂😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Inocybe skrev (3 minutter siden):

Men du som anonym bruker på KG skal man liksom stole på? 😂

Når det er sagt så har det vært veldig mange som har skrevet med fullt navn om problemene sine med leveranser, men på CØs egne kanaler slettes jo disse kommentarene før man rekker å si  dårlig kundebehandling. 

Er det noen vi kan stole på her inne? 😂

CØ? Trodde vi hadde Saklig kritikk av Villa Paprika? 😳

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Babord1 skrev (14 minutter siden):

Er det noen vi kan stole på her inne? 😂

CØ? Trodde vi hadde Saklig kritikk av Villa Paprika? 😳

De som dokumenterer påstandene sine har betydelig større troverdighet enn påstander av den typen du kommer med. Du kan for all gjerne prøve deg men ikke forvent å bli trodd. 

Strengt tatt har det ikke hetet VP på mange år så…

Endret av Inocybe
Manglet et "ikke" 🤪
  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...