Gå til innhold

Villa Paprikas forretningsvirksomhet - saklig kritikk


Friluftsdame

Anbefalte innlegg

Akj skrev (6 minutter siden):

Enig. Når hun sier at utvask kan utføres over nesten hele landet, er det hun selv som skal valfarte det ganske land da? Eller har hun ansatte? 

Må si jeg er nysgjerrig på prisen akkurat på den der utvasken jeg. Kan ikke tenke meg at hun har ansatte på hele Østlandet. Og dersom hun gjør det selv kan jeg ikke helt se hvorfor man skal velge henne fremfor en mer lokal. At det finnes et marked på Gressvik og i Fredrikstad tviler jeg ikke på, dersom hun har konkurransedyktige priser. Kanskje starte der og heller ekspandere dersom det er en suksess. Helt gratis veiledning fra meg. 

  • Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Akj skrev (1 time siden):

Enig. Når hun sier at utvask kan utføres over nesten hele landet, er det hun selv som skal valfarte det ganske land da? Eller har hun ansatte? 

Det samme lurer jeg på😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er for meg en gåte hvordan Paprika markedsfører tjenestene sine mot den spesifikke målgruppen hun ønsker å nå. 

De som følger henne på IG, er ikke nødvendigvis målgruppen som bor i hennes geografiske område og som trenger hjelp til boligstyling, oppussing eller utvask ifm «slag». Hun har dårlig respons på IG-innlegg, og får flest klikk på eksponering av mindreårige.

Hjemmesiden bycamillao dukker ikke opp i søk «interiørveiledning Fredrikstad», og er forøvrig en heller trasig greie. Kommer forsåvidt ikke opp på «utvask Fredrikstad» heller. 

  • Er det sånn at Paprika får mange oppdrag av en posting på IG? Neppe
  • Er det sånn at «refferanse»-prosjektet venninnens hus skaper oppdrag? Det har jeg vanskelig for å tro

Ministjerner kjører salg på tredje måneden. Paprika selger sine tjenester via en av og på privat IG-profil og en uproff og godt gjemt hjemmeside. Suksessoppskrift? Neppe. 

  • Liker 37
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Friluftsdame skrev (8 timer siden):

Det er for meg en gåte hvordan Paprika markedsfører tjenestene sine mot den spesifikke målgruppen hun ønsker å nå. 

De som følger henne på IG, er ikke nødvendigvis målgruppen som bor i hennes geografiske område og som trenger hjelp til boligstyling, oppussing eller utvask ifm «slag». Hun har dårlig respons på IG-innlegg, og får flest klikk på eksponering av mindreårige.

Hjemmesiden bycamillao dukker ikke opp i søk «interiørveiledning Fredrikstad», og er forøvrig en heller trasig greie. Kommer forsåvidt ikke opp på «utvask Fredrikstad» heller. 

  • Er det sånn at Paprika får mange oppdrag av en posting på IG? Neppe
  • Er det sånn at «refferanse»-prosjektet venninnens hus skaper oppdrag? Det har jeg vanskelig for å tro

Ministjerner kjører salg på tredje måneden. Paprika selger sine tjenester via en av og på privat IG-profil og en uproff og godt gjemt hjemmeside. Suksessoppskrift? Neppe. 

Og hvorfor hjelper ikke Gekko til med promoteringen?  I følge VPs forretningspartner i Ministjerner er han jo RÅ på markedsføring.

  • Liker 30
Lenke til kommentar
Del på andre sider

FruRosa skrev (6 timer siden):

Og hvorfor hjelper ikke Gekko til med promoteringen?  I følge VPs forretningspartner i Ministjerner er han jo RÅ på markedsføring.

 Ingen kan samarbeide med VP og Gekko uten å være av samme ulla vel?  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå viser hun frem boligstyling hun gjort i forbindelse med en bolig til salgs. Det er flott at hun viser frem oppdrag hun har, men hun er ingen spesielt god boligstylist. Først og fremst er bildene og da spesielt perspektivene dårlig. Hun viser ikke frem rommene, men heller møblene. I tillegg er ikke interiøret optimalt. Smak og behag kan man si, men sofaen i stuen tar alt for mye plass, i tillegg er gulvteppet alt for lite. Uten at jeg vil påberope meg å være verken ekspert eller boligstylist så er dette skikkelig dårlig. Jeg skulle virkelig ønske hun fikk det til, men nei, jeg er ikke imponert. 

  • Liker 29
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det forretningspartneren i Ministjerner sitt hus VP har stylet for salg (slag)? Hun er tagget her.

Screenshot_20220120-075643_Instagram.jpg

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

FruRosa skrev (13 minutter siden):

Er det forretningspartneren i Ministjerner sitt hus VP har stylet for salg (slag)? Hun er tagget her.

Screenshot_20220120-075643_Instagram.jpg

Nei hun bor ikke Larkollen, men lurer på om det er sønn og svigerdatter til partner.?

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pæddan skrev (5 minutter siden):

Nei hun bor ikke Larkollen, men lurer på om det er sønn og svigerdatter til partner.?

Tør vedde på at det er innad i familien, ja.

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

FruRosa skrev (4 timer siden):

Er det forretningspartneren i Ministjerner sitt hus VP har stylet for salg (slag)? Hun er tagget her.

Screenshot_20220120-075643_Instagram.jpg

Helt sikkert noen i omgangskretsen eller familie. Kan se slik ut ja😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Mamak skrev (1 time siden):

Helt sikkert noen i omgangskretsen eller familie. Kan se slik ut ja😅

Klart det er det! Hun har ingen andre kunder og oppdrag enn fra familie og venner.

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

VP og kompanjongen i Ministjerner har denne kontoen på IG. Florerer av skrivefeil der også.

Den er lukket, jeg følger den ikke.  Fatter ikke hvorfor en konto som tydeligvis skal skaffe oppdrag er privat!

 

Screenshot_20220120-171008_Instagram.jpg

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...