Gå til innhold

Villa Paprikas forretningsvirksomhet - saklig kritikk


Friluftsdame

Anbefalte innlegg

Skrottefar skrev (4 minutter siden):

Vel, mange av de som har lagt inn sine erfaringer på Trustpilot er ikke anonyme, de bruker sine egne navn, og jeg tviler på at de ville gjort det hvis det ikke var noe sannhet i de erfaringene de hadde med Ministjerner

Jeg tenker at de som er fornøyde ikke har behov for å skrive noe som helst. Sånn som meg. Det er nok flest av oss. Selvfølgelig kan det skje feil og ikke minst følgefeil. Da har enkelte forståelig nok behov for å utrykke sin misnøye.

Nei, jeg tror ikke at en dårlig rating på Trustpilot er fasiten. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Babord1 skrev (5 minutter siden):

Er det noen vi kan stole på her inne? 😂

CØ? Trodde vi hadde Saklig kritikk av Villa Paprika? 😳

Men det er i hvert fall ganske så sikkert at Ministjerner ikke er en suksessfull bedrift i vekst, med fornøyde kunder. Det er også sant at på VP kontoen er det en salig blanding av forretning og barn (på måter som ingen andre ville vist). Svært profesjonelt.

Og for å si som deg: 😂

  • Liker 28
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Inocybe skrev (6 minutter siden):

De som dokumenterer påstandene sine har betydelig større troverdighet enn påstander av den typen du kommer med. Du kan for all gjerne prøve deg men forvent å bli trodd. 

Strengt tatt har det ikke hetet VP på mange år så…

Åja😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Babord1 skrev (7 minutter siden):

Jeg tenker at de som er fornøyde ikke har behov for å skrive noe som helst. Sånn som meg. Det er nok flest av oss. Selvfølgelig kan det skje feil og ikke minst følgefeil. Da har enkelte forståelig nok behov for å utrykke sin misnøye.

Nei, jeg tror ikke at en dårlig rating på Trustpilot er fasiten. 

Det er rart at folk som er fornøyde med andre bedrifter har behov for å fortelle om det da. 🤔😂

  • Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Babord1 skrev (33 minutter siden):

Beklager, men dette får ikke min tillit. Trustpilot, en ny side man kan være anonym på. Jeg har fortsatt ikke hatt problemer med Ministjerner, ei heller mine venner. Vi har blitt litt sånn at vi hiver oss på og prøver de som får dårlig anmeldelser på Trustpilot. Vi har frem til nå ikke blitt skuffet. Bekrefter det jeg tror tenker jeg

Så du og dine venner har helt bevisst handlet hos Ministjerner basert på dårlige tilbakemeldinger på Trustpilot. Jeg antar at dere dermed også har skrevet GODE tilbakemeldinger der inne for å rette opp i dette tilsynelatende lite troverdige bildet av en bedrift som ikke klarer å levere?

  • Liker 42
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Babord1 skrev (12 minutter siden):

Jeg tenker at de som er fornøyde ikke har behov for å skrive noe som helst. Sånn som meg. Det er nok flest av oss. Selvfølgelig kan det skje feil og ikke minst følgefeil. Da har enkelte forståelig nok behov for å utrykke sin misnøye.

Nei, jeg tror ikke at en dårlig rating på Trustpilot er fasiten. 

Men nå er det engang sånn at de negative kommentarene er ikke BARE på Trustpilot. Det er lagt ut andre steder og, men enten blir de moderert bort i denne tråden pga "spekulasjoner" eller så er det på kanalene til VP og da sletter hun de selv. Så det er ikke bare Trustpilot som er fasiten, heldigvis, men en rød tråd igjennom flere eksempler.

I tillegg så er det jo artigt at du påpeker at Trustpilot er nok en anonym plass å kritisere, når du selv er anonym her. En gjenganger i det siste når bloggere/influensere skal klage over kritikk er at folk kritiserer anonymt. Joda, men hadde du vært så opphengt i at anonymt er dårlig så burde du kanskje stått frem med fullt navn selv. For å gå frem med et godt eksempel.

Toppen av ironi har du når flere av de dårlige anmeldelsene på Trustpilot er faktisk med fullt navn, og ikke anonyme.

Så kan en se på historikken da. Det er jo en rød tråd her og. For eks Villakids. Også her med stort sett elendige tilbakemeldinger på Trustpilot og en mindre imponerende opptreden på TV2 Hjelper Deg.

Men så kommer du. Anonymt. Og mener at Trustpilot har mindre tillit enn Ministjerner.no...

  • Liker 44
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Babord1 skrev (27 minutter siden):

Jeg tenker at de som er fornøyde ikke har behov for å skrive noe som helst. Sånn som meg. Det er nok flest av oss. Selvfølgelig kan det skje feil og ikke minst følgefeil. Da har enkelte forståelig nok behov for å utrykke sin misnøye.

Nei, jeg tror ikke at en dårlig rating på Trustpilot er fasiten. 

Mange seriøse bedrifter bruker og oppfordrer kunder til å bruke Trustpilot, hvorfor skulle de gjort det om det er en useriøs nettside?

  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva tenker du forresten @Babord1 om lovstridige kundevilkår på nettsiden til ministjerner.no? Bare for nå nevne det mtp den røde tråden som går litt igjen her mtp useriøs drift. Og ja, dette er saklig kritikk.

På vilkår så har de opplyst at reklamasjonsrett opphører etter tre år under alle omstendigheter. Det er litt artig, siden forbrukerkjøpsloven oppgir enten 2 års reklamasjonsfrist som minimum, eller 5 år for varer som er ment å vare vesentlig lengre enn 2 år.

En lystestake vil jeg for eks argumentere for at er ment å vare vesentlig lengre enn 2 år. Altså 5 års reklamasjonsfrist.

Men ministjerner.no går i mot dette - og setter grensen på 3 år. Som ikke er lov.

1633202598_Skjermbilde2022-01-16kl_22_14_03.thumb.png.4b8f0b4c709019b69451452e7a02c985.png

  • Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

nomore82 skrev (10 minutter siden):

Men nå er det engang sånn at de negative kommentarene er ikke BARE på Trustpilot. Det er lagt ut andre steder og, men enten blir de moderert bort i denne tråden pga "spekulasjoner" eller så er det på kanalene til VP og da sletter hun de selv. Så det er ikke bare Trustpilot som er fasiten, heldigvis, men en rød tråd igjennom flere eksempler.

I tillegg så er det jo artigt at du påpeker at Trustpilot er nok en anonym plass å kritisere, når du selv er anonym her. En gjenganger i det siste når bloggere/influensere skal klage over kritikk er at folk kritiserer anonymt. Joda, men hadde du vært så opphengt i at anonymt er dårlig så burde du kanskje stått frem med fullt navn selv. For å gå frem med et godt eksempel.

Toppen av ironi har du når flere av de dårlige anmeldelsene på Trustpilot er faktisk med fullt navn, og ikke anonyme.

Så kan en se på historikken da. Det er jo en rød tråd her og. For eks Villakids. Også her med stort sett elendige tilbakemeldinger på Trustpilot og en mindre imponerende opptreden på TV2 Hjelper Deg.

Men så kommer du. Anonymt. Og mener at Trustpilot har mindre tillit enn Ministjerner.no...

Det eneste jeg sier er at jeg ikke tror Trustpilot er fasiten.  Hva andre tror og mener er opp til dem. Jeg har selvfølgelig forhørt meg med mine leverandører, de fleste har samme oppfattelse som meg. Enkelte sier den kan være en ledetråd, men da skal det være betydelige anmeldelser

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Babord1 skrev (1 minutt siden):

Det eneste jeg sier er at jeg ikke tror Trustpilot er fasiten.  Hva andre tror og mener er opp til dem. Jeg har selvfølgelig forhørt meg med mine leverandører, de fleste har samme oppfattelse som meg. Enkelte sier den kan være en ledetråd, men da skal det være betydelige anmeldelser

Over 85-90% dårlige anmeldelser er vel en god ledetråd?

  • Liker 37
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Maskopi skrev (15 minutter siden):

Mange seriøse bedrifter bruker og oppfordrer kunder til å bruke Trustpilot, hvorfor skulle de gjort det om det er en useriøs nettside?

Har forhørt meg litt med mine leverandører. Trustpilot kan brukes som en ledetråd, men da med betydelige anmeldelser og overhode ikke alene. Ellers har de samme tanker som meg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heldigvis så er det slik med forretninger at tallene snakker for seg selv. Enten så går det bra, eller så blir det konkurs (igjen). Så tiden vil vise hvor strålende kundeservice ministjerner har 😁

  • Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

nomore82 skrev (3 minutter siden):

Over 85-90% dårlige anmeldelser er vel en god ledetråd?

Kanskje. Hvem vet av hvor mange kunder?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Babord1 skrev (4 minutter siden):

Det eneste jeg sier er at jeg ikke tror Trustpilot er fasiten.  Hva andre tror og mener er opp til dem. Jeg har selvfølgelig forhørt meg med mine leverandører, de fleste har samme oppfattelse som meg. Enkelte sier den kan være en ledetråd, men da skal det være betydelige anmeldelser

Supplerer veldig godt til det vi har sett av kommentarer og spørsmål som er slettet i kanalene deres. Totalpakken viser samme negative bilde. 

Tillit er fort å bryte ned og vanskelig å bygge opp. 
Blir en tung jobb.

  • Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

nomore82 skrev (13 minutter siden):

Hva tenker du forresten @Babord1 om lovstridige kundevilkår på nettsiden til ministjerner.no? Bare for nå nevne det mtp den røde tråden som går litt igjen her mtp useriøs drift. Og ja, dette er saklig kritikk.

På vilkår så har de opplyst at reklamasjonsrett opphører etter tre år under alle omstendigheter. Det er litt artig, siden forbrukerkjøpsloven oppgir enten 2 års reklamasjonsfrist som minimum, eller 5 år for varer som er ment å vare vesentlig lengre enn 2 år.

En lystestake vil jeg for eks argumentere for at er ment å vare vesentlig lengre enn 2 år. Altså 5 års reklamasjonsfrist.

Men ministjerner.no går i mot dette - og setter grensen på 3 år. Som ikke er lov.

1633202598_Skjermbilde2022-01-16kl_22_14_03.thumb.png.4b8f0b4c709019b69451452e7a02c985.png

Jeg mener selvfølgelig at kjøpsloven og reklamasjonstiden skal følges. Hvor lenge en vare skal holde har jeg ingen kunnskap om

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og hvis denne bedriften gikk så forrykende bra ville vi kanske sett C på jobb. Pakke varer, sende ut, fikse lager +++

Vi ser henne hjemme; hele tiden - dag, kveld og helg. 
Burde vært vesentlig mer å fylt IG med, og erstattet med utlevering av barn.

Veldig merkelig at hun ikke gjør det hvis hun er så suksessfull og jobber så mye. Og har så mange fornøyde kunder…

  • Liker 31
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Stargaze skrev (4 minutter siden):

Og hvis denne bedriften gikk så forrykende bra ville vi kanske sett C på jobb. Pakke varer, sende ut, fikse lager +++

Vi ser henne hjemme; hele tiden - dag, kveld og helg. 
Burde vært vesentlig mer å fylt IG med, og erstattet med utlevering av barn.

Veldig merkelig at hun ikke gjør det hvis hun er så suksessfull og jobber så mye. Og har så mange fornøyde kunder…

Ikke minst usedvanlig lite "liker" og meldinger under bildene hun legger ut, I forhold til antall følgere hun har. Jeg har omtrent 1/3 av hennes følgere, men har betydelig flere liker klikk, og kommentarer. 

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Griffin87 skrev (7 minutter siden):

Ikke minst usedvanlig lite "liker" og meldinger under bildene hun legger ut, I forhold til antall følgere hun har. Jeg har omtrent 1/3 av hennes følgere, men har betydelig flere liker klikk, og kommentarer. 

Jeg har ingen liker-klikk eller kommentarer og klarer meg umåtelig bra. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stargaze skrev (14 minutter siden):

Og hvis denne bedriften gikk så forrykende bra ville vi kanske sett C på jobb. Pakke varer, sende ut, fikse lager +++

Vi ser henne hjemme; hele tiden - dag, kveld og helg. 
Burde vært vesentlig mer å fylt IG med, og erstattet med utlevering av barn.

Veldig merkelig at hun ikke gjør det hvis hun er så suksessfull og jobber så mye. Og har så mange fornøyde kunder…

Vet dere alt VP gjør eller bare det som blir lagt ut?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Babord1 skrev (1 minutt siden):

Jeg har ingen liker-klikk eller kommentarer og klarer meg umåtelig bra. 

Fint for deg. Men ikke så fint for butikker som skal selge. Respons, interesse og interaktivitet bidrar til salg.

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...