Friluftsdame Skrevet 3. juni 2019 #1 Del Skrevet 3. juni 2019 En hensikt med denne tråden er å sette fokus på de alvorlige etiske bruddene i Paprikas SoMe uten å utlevere mindreårige. Det vil si ikke nanvgi eller henvise til personen. Konkret nå: Jeg er sjokkert over Paprikas handlinger på IG de siste dagene. Her eksponeres det hensynsløst - det kommersielle råder. Og så vet alle som tar en kikk på bloggen hva jeg henviser til, uten at jeg trenger å forklare det her. Vær snill og ikke kommenter på hva hun konkret har gjort, og det uetiske. Alle som har sett hennes IG forstår at dette er svært uansvarlig og forkastelig vcksenadferd. Det er omtrent umulig å kommentere dette av hensyn til reglene. Så la oss forsøke å holde kritikken innenfor det som er mulig, og hold brukerdebatt utenfor tråden. 38 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marriet Skrevet 3. juni 2019 #2 Del Skrevet 3. juni 2019 (endret) Måtte Asti aldri slutte å blogge, men jobbe seg oppover og fortsette å være en kritisk røst til det blogglandia med tid og stunder har blitt. Jeg håper etter hvert noen "mektige" får nyss i denne bloggen og velger å ettergå den og at en ev. lovendring kan komme på plass før konsekvensene er et faktum. Ja til flere som Asti! Og ja til kritiske tråder på kvinneguiden! Endret 3. juni 2019 av Marriet 43 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mme Blavatsky Skrevet 3. juni 2019 #3 Del Skrevet 3. juni 2019 Det er visstnok flere journalister og andre som følger Influencer-bloggen, så at den har påvirkningskraft er jeg ikke i tvil om. De jevnt høye lesertallene tyder også på det, så får vi håpe at det snart kommer en ny lov som i tillegg til barnekonvensjonen forbyr denne rovdriften. https://influencere.wordpress.com/2019/06/03/villapaprika-bruk-av-barn-i-reklame/ 36 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moongirl Skrevet 3. juni 2019 #4 Del Skrevet 3. juni 2019 Hu der mangler 2.50 på ei krone altså 😫 21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruRosa Skrevet 4. juni 2019 #5 Del Skrevet 4. juni 2019 Forretningsdriften hennes (deres er vel mer korrekt å si, Gekko bidrar også i stor grad) består stort sett av eksponering for tiden, ispedd noen reklameinnlegg. Og man ser tydelig hva som "lønner seg" å poste når man ser hvilke bilder som får mest likes på IG... Trist! 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Birdo Skrevet 4. juni 2019 #6 Del Skrevet 4. juni 2019 "alltid på eventyr❤️" - snap Lærte ingenting av sykehusoppholdet hvert fall. Jeg blir kvalm.. 45 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hippyskippy Skrevet 4. juni 2019 #7 Del Skrevet 4. juni 2019 «Alltid på eventyr, aldri på jobb» 30 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elaine Marley Skrevet 4. juni 2019 #8 Del Skrevet 4. juni 2019 Tråden er ryddet for persondebatt og spekulsjoner. Fra reglene: Sitat * Brukerdebatt eller persondebatt. Brukerdebatt er det å diskutere en bruker eller på andre måter legge opp til debatt rundt andre brukere på forumet. Persondebatt er å diskutere en identifiserbar person eller på andre måter legge opp til debatt om andre identifiserbare personer som ikke har valgt å eksponere seg selv. Det er tillatt å diskutere personer som velger å eksponere seg selv gjennom for eksempel sosiale medier, så lenge diskusjonen ikke bryter med våre øvrige regler. Mindreårige har en særlig beskyttelse på Kvinneguiden, og vi tillater heller ikke navn eller kallenavn på barn. Les mer her om regelen. Regelpresisering angående punktet om persondebatt: Sitat Omtale av barn: Barn har et særskilt vern både i norsk lov og i Vær varsom-plakaten. Uavhengig av hvordan andre velger å omtale sine egne eller andres barn, har vi i Egmont Publishing et selvstendig ansvar for hva som publiseres på våre plattformer. På Kvinneguidens forum vil omtale av barn bli moderert strengt. Bruk av barns navn er ikke tillatt. Omtale av barns utseende, helse eller generelt barns livsførsel er ikke tillatt. Denne beslutningen er tatt av Egmont Publishing. Elaine Marley, mod. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BethD Skrevet 4. juni 2019 #9 Del Skrevet 4. juni 2019 1 time siden, Birdo skrev: "alltid på eventyr❤️" - snap Lærte ingenting av sykehusoppholdet hvert fall. Jeg blir kvalm.. Tok ikke lange tiden nei... målløs Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marriet Skrevet 4. juni 2019 #10 Del Skrevet 4. juni 2019 Tar de seg en tur på cruise til Dubai er alt komplett. 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ingeniørfrue Skrevet 4. juni 2019 #11 Del Skrevet 4. juni 2019 Jeg blir målløs. De lærer ingenting, da tenker jeg på sykehusoppholdet. Jeg forstår ikke hvordan de kan leve på inntekten fra bloggen, den kan da ikke være stor? 25 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dollyådi Skrevet 4. juni 2019 #12 Del Skrevet 4. juni 2019 Vil bare tipse om at bleiebarn/badebleier ikke er velkomne i basseng på cruice. Har nemlig ei venninne som hadde en pyton ferie i middelhavet med to småbarn ikke fikk bade, bare se på. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Orly Skrevet 4. juni 2019 #13 Del Skrevet 4. juni 2019 1 time siden, Dollyådi skrev: Vil bare tipse om at bleiebarn/badebleier ikke er velkomne i basseng på cruice. Har nemlig ei venninne som hadde en pyton ferie i middelhavet med to småbarn ikke fikk bade, bare se på. Det kommer nok helt an på hvilket rederi man reiser med 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Clara80 Skrevet 4. juni 2019 #14 Del Skrevet 4. juni 2019 Kvalitetstid på McDonalds...jaja, hvis det er det man får til... 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nussepus Skrevet 4. juni 2019 #15 Del Skrevet 4. juni 2019 Lurer på hvem som får være med på cruise jeg... 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pås Skrevet 4. juni 2019 #16 Del Skrevet 4. juni 2019 24 minutter siden, Clara80 skrev: Kvalitetstid på McDonalds...jaja, hvis det er det man får til... Kan jo være gutten som ville på McDonalds? Mine elsket sånt da de var på den alderen... og kvalitetstid handler nok mer om å tilbringe tid sammn! Mye ved vp man kan sette fingeren på, men ikke at hun går ut og spiser påMcD med tenåringen... 41 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xstrella Skrevet 4. juni 2019 #17 Del Skrevet 4. juni 2019 4 minutter siden, Nussepus skrev: Lurer på hvem som får være med på cruise jeg... Og ikke minst hvem sponser dette sirkuset her! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gaea Skrevet 4. juni 2019 #18 Del Skrevet 4. juni 2019 "Saklig kritikk" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cati Skrevet 4. juni 2019 #19 Del Skrevet 4. juni 2019 4 timer siden, Dollyådi skrev: Vil bare tipse om at bleiebarn/badebleier ikke er velkomne i basseng på cruice. Har nemlig ei venninne som hadde en pyton ferie i middelhavet med to småbarn ikke fikk bade, bare se på. Stemmer det med RCCL. Vært på flere turer med de og ingen barn med badebleie i basseng annet enn det helt minste barnebassenget med vannstand på 10 cm. De kan ikke være i noen andre voksen/barnebasseng eller boblebad. Veldig strenge på det. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Poly Skrevet 4. juni 2019 #20 Del Skrevet 4. juni 2019 5 timer siden, ingeniørfrue skrev: Jeg blir målløs. De lærer ingenting, da tenker jeg på sykehusoppholdet. Jeg forstår ikke hvordan de kan leve på inntekten fra bloggen, den kan da ikke være stor? De bor jo gratis hos mor og far. 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg