Gå til innhold

Villa Paprikas forretningsvirksomhet - saklig kritikk


Friluftsdame

Anbefalte innlegg

12 minutter siden, Poly skrev:

De bor jo gratis hos mor og far. 

Ja, også solgte de  rekkehuset og noen kroner ble det muligens  på plussiden etter salget og de svir nok snart hull i lommeboka, da er det like greit å bruke de med en gang. 

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Merkelig at noen vil samarbeide og ha giveaways med noen som har blokkert folk over en lav sko på insta

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, Orly skrev:

Merkelig at noen vil samarbeide og ha giveaways med noen som har blokkert folk over en lav sko på insta

Vet du hva det tenkte jeg også på da jeg ble tagget i et Instagram giveaway i dag. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Poly skrev:

De bor jo gratis hos mor og far. 

Hvordan vet du at de bor gratis?

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Poly skrev:

De bor jo gratis hos mor og far. 

Skulle de ikke kjøpe seg noe «kjempestort» aka drømmeboligen så alle fikk plass, da? Ref: bloggen. 

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

8 minutter siden, ingeniørfrue skrev:

Jeg vil bare si noen ord her, og håper det ikke blir moderert bort da alt dette har blitt skrevet på hennes egen blogg.

Bloggeren og personen (en og samme person utifra hva som publiseres) startet sin karriere i unge mødre, var gift og hadde mann og barn. Villapaprika BLOGG åpnet interiørbutikk, gikk konkurs - flere ganger. Villapaprika BLOGG fikk ny mann, og nytt familiemedlem. Det gikk skeis, familiemedlem ble til og ny mann kom inn i bildet. Da ble villapaprika blogg og Lord Gekko AS samlet, og problemene starter for fullt. Det ble mer eksponering, faktisk uaktsom eksponering, løgner, bedrag, og bortforklaringer en del av denne bloggen. Siden den gang har villapaprika reklamert for alt det hun får i den fulle innboksen sin, som er alt mellom himmel og jord - og absolutt ikke passer til hennes interiørblogg. Samarbeidspartneren hennes har nå gått konk, rekkehuset er solgt, bilen er solgt og villapaprika og hennes samarbeidspartner har flyttet hjem til foreldrene hennes. I mitt hode er det galskap, men kanskje for det beste. Interiørbloggen har blitt til en reiseblogg, med sponsede og random destinasjoner. For meg lyser det desperasjon bak de smilende og «lykkelige» bildene. Det er en berg-og-dalbane av et lov med akrylpledd og ustabilitet, hvor selv lesere og kunder ikke klarere å følge med fra dag til dag. Jeg godter meg ikke av hennes situasjon, jeg synes nesten synd på henne. For hennes store drøm om et stort hus ser ikke lys ut, dessverre. 

Takker for denne oppsummeringen. Da ble det enklere for oss andre å følge tråden videre.

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, Monky skrev:

Hvordan vet du at de bor gratis?

Her skrev hun at de skulle bo "nesten gratis":  https://villapaprikablogg.no/takk-for-oss/

Jeg merker meg at hun skrev hun ikke ville dele HVOR de skulle bo... Vel, akkurat DET holdt ikke lenge!

Endret av FruRosa
Tastetull
  • Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for spekulasjoner, latterliggjøring og svar til dette. Elaine Marley, mod.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På Snap nå... Gekko eksponerer mange barn, antakeligvis barnehagefest. Har alle foreldre gitt tillatelse til dette, tro?

Det er langt fra første gang han gjør sånt!

  • Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, FruRosa skrev:

På Snap nå... Gekko eksponerer mange barn, antakeligvis barnehagefest. Har alle foreldre gitt tillatelse til dette, tro?

Det er langt fra første gang han gjør sånt!

Men det er da ikke greit! Barnehagene sier nei til sånt som grunnregel og har gjort det i mange år.

  • Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det er ikke greit!

Men Gekko gjør det likevel. Om og om og om igjen.

  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

19 minutter siden, FruRosa skrev:

På Snap nå... Gekko eksponerer mange barn, antakeligvis barnehagefest. Har alle foreldre gitt tillatelse til dette, tro?

Det er langt fra første gang han gjør sånt!

Nei, det er ikke greit å ta bilder fra en barnehagefest å legge ut til "all verden". Er det ingen som gjør han oppmerksom på at dette absolutt ikke er OK det han holder på med eller hever han seg over alt og bare kjører på. 

  • Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, FruRosa skrev:

Nei, det er ikke greit!

Men Gekko gjør det likevel. Om og om og om igjen.

Vet foreldrene til disse barna om dette??

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, FruRosa skrev:

På Snap nå... Gekko eksponerer mange barn, antakeligvis barnehagefest. Har alle foreldre gitt tillatelse til dette, tro?

Det er langt fra første gang han gjør sånt!

Hadde dette vært i den bhg jeg jobber i, hadde det blitt slått hardt ned på. Da denne bhg opererer med «ingen barn skal kjennes igjen»på bilder. Helt hårreisende at folk holder på slik!!!! Hadde blitt rasende om jeg hadde sett mitt eget barn på en offentlig snap, og hadde ikke nølt med å ta noen telefoner!!!!!!!!!

  • Liker 36
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg hadde klikket om noen hadde tatt bilder av mitt barn og lagt det ut på en offentlig kanal.. 

  • Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Birdo skrev:

Nok en langtur ja..

Tar med alle til Bulgaria eller? 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

At de ikke reiser sammen alle samtidig svarte hun godt på. Aldersforskjell gjør jo at det er enklere å reise hver for seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...