Gå til innhold

Villa Paprikas forretningsvirksomhet - saklig kritikk


Friluftsdame

Anbefalte innlegg

Tråden er ryddet for persondebatt, spekulasjoner og svar til dette. Elaine Marley, mod.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 minutter siden, Frøken_ida skrev:

Kaste smågodt, det har jeg ikke råd til.. 

Sløseri og overforbruk dette også!

Hvilken voksen person fyller en diger pose med smågodt for et kinobesøk? Og eter det som er igjen til lunch dagen etter?

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, FruRosa skrev:

Sløseri og overforbruk dette også!

Hvilken voksen person fyller en diger pose med smågodt for et kinobesøk? Og eter det som er igjen til lunch dagen etter?

Jeg gjør det.

  • Liker 49
Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, FruRosa skrev:

Sløseri og overforbruk dette også!

Hvilken voksen person fyller en diger pose med smågodt for et kinobesøk? Og eter det som er igjen til lunch dagen etter?

Er du seriøs?

  • Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vært på schiino og schøpt smågodt. Får fnatt av voksne folk som ikke har lært seg å snakke rent, gode forbilder for barna det.....

  • Liker 38
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, Halle-Palle skrev:

Er du seriøs?

Ja.

Hun legger ut video om dette, med kommentar om at hun ikke har råd til å kaste smågodt.  Løsningen blir da å ha det til lunch dagen etter. 

Å kjøpe mindre eller spare restene til helgen hadde vel vært bedre?

En bagatell, jeg vet det, men hun velger å legge dette ut. Og får det til å handle om å være økonomisk...

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 7.6.2019 den 23.20, loffen skrev:

Noen som har hørt om baby som får tenner etter 7 uker?

Ene barnet mitt hadde 2 tenner ved fødsel så det forekommer

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, FruRosa skrev:

Sløseri og overforbruk dette også!

Hvilken voksen person fyller en diger pose med smågodt for et kinobesøk? Og eter det som er igjen til lunch dagen etter?

Jeg er skyldig, jeg spiser det glatt opp pø om pø og kunne glatt spist restene som lunsj

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 10.6.2019 den 10.46, Nussepus skrev:

Setet skal vel snart vendes framover uansett....

Glemte du flagget?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nina1975
3 timer siden, FruRosa skrev:

Sløseri og overforbruk dette også!

Hvilken voksen person fyller en diger pose med smågodt for et kinobesøk? Og eter det som er igjen til lunch dagen etter?

Jeg gjør☺️

Endret av Nina1975
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

De er veldig heldige hvis de kan overta det store huset. Vet ikke hvordan det skal finansieres, kanskje de får forskudd på arv? Siden Cs foreldre har to sett særkullsbarn og ett sett fellesbarn kan det ikke være så lett å dele ut så store verdier, men for alt jeg vet kan de ha spesielt gode relasjoner i hele familien.

Endret av CMarie
.
  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Stor forskjell på å formelt overta, og det å betale for alle oppgraderinger mm mens de bor på loftet. Jeg opplever dte så hinsides frekt å nedsnakke andre sine løsninger, når de faktisk får bo der og det er egne foreldre. Pinlig! 

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Klementine skrev:

Stor forskjell på å formelt overta, og det å betale for alle oppgraderinger mm mens de bor på loftet. Jeg opplever dte så hinsides frekt å nedsnakke andre sine løsninger, når de faktisk får bo der og det er egne foreldre. Pinlig! 

Dette skjønte jeg ikke?

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Trua skrev:

Dette skjønte jeg ikke?

Det kan godt være at de får mer og mer av huset til sin disposisjon, men at det formelle eierskapet fortsatt forblir slik det er pr idag. Det skal litt til å kjøpe ut søsken, og jeg har ingen tro på at noen gir fra seg noe arv. Uansett hvor god relasjonen ellers er, så bemidlede er de ikke. 

Det er frekt å planlegge fliser, oppussing og introdusere nytt dill i andre sitt hjem på den måten VP presenterer det. Bare et spørsmål om tid, før det smeller av irritasjon, på de som faktisk har bodd der og eier huset. Det er en grunn til at voksne barn sjelden deler bolig med foreldrene. 

 

  • Liker 27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det gikk veldig fort fra "kanskje overta hele huset om et par år" til "vil helst overta i går"...

Det kommer ikke som noen overraskelse at livet i toppetasjen for (på det meste) 7 mennesker ikke er så fantastisk som det på forhånd ble proklamert at det ville bli.

  • Liker 34
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...