Gå til innhold

Villa Paprikas forretningsvirksomhet - saklig kritikk


Friluftsdame

Anbefalte innlegg

Litt rart når det skrytes over egen leilighet både i Bulgaria og Spania at ikke alle reiser dit. Dette er godt dokumentert i bloggen at alle skulle tilbringe mange ferieuker der. Det provoserer oss i arbeid med slike ferier bloggere har året rundt. Og kaller det slisomt og travelt.

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Biltur til Geiranger og Ålesund, med innlagt forblåst båttur, for 2 uker siden.

Sykehusopphold forrige helg.

...og allerede i går, onsdag, ny biltur. Denne gang til sørlandet.

😮

  • Liker 36
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Første regel når du kjøper elbil er å vite hvilke ladestasjoner man kan bruke ... Ref. Siste snap

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men altså.. Kan han ikke få lov til å være usikker uten at noen skal kommentere det også? Må man lese seg opp på ladestasjoner før man kjøper seg elbil, eller kan man finne ut av det når man først har skaffet seg det?🙄

  • Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, line1234 skrev:

Men altså.. Kan han ikke få lov til å være usikker uten at noen skal kommentere det også? Må man lese seg opp på ladestasjoner før man kjøper seg elbil, eller kan man finne ut av det når man først har skaffet seg det?🙄

Enig. Jeg visste heller ikke noe om ladestasjoner før jeg kjøpte elbil. 

Paret skal tas samme hva. 

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, line1234 skrev:

Men altså.. Kan han ikke få lov til å være usikker uten at noen skal kommentere det også? Må man lese seg opp på ladestasjoner før man kjøper seg elbil, eller kan man finne ut av det når man først har skaffet seg det?🙄

Jo, det er jo helt greit å være usikker. Men de fleste har vel lest seg opp på ladestasjoner og orientert seg før de drar på tur.

Det er i hvert fall ganske smart. I tillegg så kringkaster ikke folk flest for hele verden om de har problemer med det. 

Da ber du nesten om en kommentar da..

 

 

 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg reagerer mer på Camillas behov for å kringkaste at hun tydeligvis er irritert på Kim. Det er jo ikke noe nytt! Men då er så fjernt fra min verden at jeg blir likevel overrasket hver gang.

  • Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for spekulasjoner, brukerdebatt og svar til dette. Elaine Marley, mod.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Friluftsdame skrev:

Det er noe med troverdigheten til disse to. Reising og farting, vipps noen døgn på sykehus og bånn gass igjen på reise og nå endelig en barnefri kveld på byen i Arendal. 

Fatter det ikke, jeg. Enten må terskelen for å sjekke inn på sykehuset i Fredrikstad være ekstremt lav, eller så er det noe hakka gale her. Farting igjen, ut på en rundt 4timers kjøretur, var ikke akkurat det jeg hadde prioritert eller syntes var greit et par dager etter utskriving. 

For å snu på det: Garantert vanskelig for dem å innlosjere overnattingsbesøk på loftet, ser den. 

Er vel kanskje slitsomt for hennes foreldre å ha alle de der, er vel derfor de reiser så ofte. 

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å bo som de gjør nå,over tid, tror jeg nok fører til mye farting når det gjelder de to der. Og ikke minst til forbruk.  Det ser vi jo på de sponsa turene og, helt i Gekkos ånd. De viser jo gang på gang at det er et slikt liv de liker

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, WhiteSwan skrev:

Er vel kanskje slitsomt for hennes foreldre å ha alle de der, er vel derfor de reiser så ofte. 

Foreldrene har valgt å la de flytte inn. Så da får de tåle det.

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for persondebatt, spekulasjoner, personangrep og svar til dette. Elaine Marley, mod.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

19 minutter siden, Frøken_ida skrev:

Ber om pustebesvær.... 

? Bloggen? Leser ikke den

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Trua skrev:

? Bloggen? Leser ikke den

 

1 time siden, Frøken_ida skrev:

Ber om pustebesvær.... 

Lurer jeg også på

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Akkurat nå, loffen skrev:

Noen som har hørt om baby som får tenner etter 7 uker?

Nei, hvem sier det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, loffen skrev:

Noen som har hørt om baby som får tenner etter 7 uker?

Ja, det finnes faktisk, men svært sjelden noen blir født med ei tann eller to.

Endret av Oppland
Tok vekk et ord.
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Oppland skrev:

Ja, det finnes faktisk, men svært sjelden noen blir født med ei tann eller to.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...