Gå til innhold

Villa Paprikas forretningsvirksomhet - saklig kritikk


Friluftsdame

Anbefalte innlegg

4 minutter siden, Klementine skrev:

Det kan godt være at de får mer og mer av huset til sin disposisjon, men at det formelle eierskapet fortsatt forblir slik det er pr idag. Det skal litt til å kjøpe ut søsken, og jeg har ingen tro på at noen gir fra seg noe arv. Uansett hvor god relasjonen ellers er, så bemidlede er de ikke. 

Det er frekt å planlegge fliser, oppussing og introdusere nytt dill i andre sitt hjem på den måten VP presenterer det. Bare et spørsmål om tid, før det smeller av irritasjon, på de som faktisk har bodd der og eier huset. Det er en grunn til at voksne barn sjelden deler bolig med foreldrene. 

 

Så enig med deg!

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

27 minutter siden, Trua skrev:

Blir sikkert vanskelig så lenge det er helsøsken og flere halvsøsken.  Koster å drifte hus, bør man ha sikre faste inntekter

Du kan da gi bort dine eiendeler til hvem du vil når du er i live, så det er vel ikke så vanskelig, uansett hvor mange hele og halve søsken det er.

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Nicco skrev:

Du kan da gi bort dine eiendeler til hvem du vil når du er i live, så det er vel ikke så vanskelig, uansett hvor mange hele og halve søsken det er.

Fullt klar over det.  Men det er forhåpentligvis slik de fleste ikke gjør var nå min tanke

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for spekulasjoner og svar til dette. Elaine Marley, mod.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Marriet skrev:

Sitter å spiser godteri as we speak. Trodde lørdagsregelen bare gjaldt for barn, og at en av fordelen med å bli voksen var at man kunne spise godteri når man ville 😂

Ååh, dette er jo virkelig en av fordelene med å være voksen ja!! Eeelsker smågodt! 😍Helt enig med deg  😂👍

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I hennes siste innlegg, med bildet av kjøkkenøya. Det skal jo ikke stå en stol der? Ser ubehagelig ut.

Det virker som hun forsøker å gjøre det så mye bedre enn det er. Det er synd hun ikke klarer å nye nuet, men med 7 stykker på mors loft er det vel ikke så mye nyte. Jeg blir sliten bare av tanken. Håper husdrømmen er så nærme som de håper.

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hun fremstår så merkelig. Legger ut et typisk interiørinnlegg med bilder og midt på kjøkkengulvet finner vi en vippestol i bruk. Jeg forstår virkelig ikke poenget...

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Unnet seg én dyr Missoni-pute til sovrommet da. Som får ligge fremst i putehimmelen på senga. Stas, si.

  • Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, Flisespikker skrev:

Unnet seg én dyr Missoni-pute til sovrommet da. Som får ligge fremst i putehimmelen på senga. Stas, si.

Hun er jo tross alt økonomisk 👍 #flinkjente

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Menca skrev:

Nå skal de ikke bare overta huset gratis da. De skal jo kjøpe det til takst.

ja, og den taksten skal finansieres. Jeg er glad det ikke er meg, som skal stable på beina EK til dette luftslottet. Det er langt mellom ord og handling

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, FruRosa skrev:

Det gikk veldig fort fra "kanskje overta hele huset om et par år" til "vil helst overta i går"...

Det kommer ikke som noen overraskelse at livet i toppetasjen for (på det meste) 7 mennesker ikke er så fantastisk som det på forhånd ble proklamert at det ville bli.

Nå var det fordi at foreldrene skulle ta seg god tid med å finne noe nytt det kunne ta et par år da. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

45 minutter siden, Klementine skrev:

ja, og den taksten skal finansieres. Jeg er glad det ikke er meg, som skal stable på beina EK til dette luftslottet. Det er langt mellom ord og handling

Får håpe de har slutta å diskutere i kassa på matbutikken hvem som skal dra kortet nå da. Det skal jo litt til å betjene et lån hvis de skal kjøpe huset til takst.  Dit de har flytta nå er bygdetrollet betraktelig mer nådeløse enn på Gressvik for å si det sånn. Der får postmannen med seg det meste og blir fort «kringkasta». 

  • Liker 28
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, Konabakmannen skrev:

Får håpe de har slutta å diskutere i kassa på matbutikken hvem som skal dra kortet nå da. Det skal jo litt til å betjene et lån hvis de skal kjøpe huset til takst.  Dit de har flytta nå er bygdetrollet betraktelig mer nådeløse enn på Gressvik for å si det sånn. Der får postmannen med seg det meste og blir fort «kringkasta». 

😮  

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg ser på insta bio at hun er ambassadør for «Neste infant grøt» Neste, der altså 🙄

  • Liker 28
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, Klovn13 skrev:

Jeg ser på insta bio at hun er ambassadør for «Neste infant grøt» Neste, der altså 🙄

Rettskriving er ikke hennes sterkeste side!

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...