Gå til innhold

Villa Paprikas forretningsvirksomhet - saklig kritikk


Friluftsdame

Anbefalte innlegg

Andre gangen hun poster det Avent innlegget med samme skrivefeil. Flakse?? Er det sånn at annonsører aldri sjekker produktet de betaler for? 

  • Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

6 minutter siden, Konabakmannen skrev:

Andre gangen hun poster det Avent innlegget med samme skrivefeil. Flakse?? Er det sånn at annonsører aldri sjekker produktet de betaler for? 

Jeg døøør

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I siste innlegg påstår hun at de bare bruker smokkene fra Avent på minste barn, men bildet som reklamerer for innlegget viser at barnet bruker en annen smokk. Jada...

  • Liker 36
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Minipilla skrev:

Får mottaker melding når man tar screenshot på Instagram?

Jeg tror det. Det var iallefall sånn før

Men har du iPhone så kan du filme snappen

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Wenda skrev:

Jeg tror det. Det var iallefall sånn før

Men har du iPhone så kan du filme snappen

Spørsmålet er om Instagram, ikke snap.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Pollen skrev:

Spørsmålet er om Instagram, ikke snap.

😂 selvfølgelig. Note to self: les alt 🙈

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

23 timer siden, Friluftsdame skrev:

Det går helt fint an å reise på ferie med alle. Det handler ikke om de 4, men om de 2. Det blir krevende, og kjenner jeg de to rett blir det litt for strevsomt. 

Lim meg her, og lim meg der. Æhæ?  Det handler vel i bunn og grunn om å ta konsekvensene av de valgene man har gjort i livet, Akkurat det handler om voksenansvar, 

Men tar hun ikke ansvar for barna sine? Du tenker det er fornuftig å spekulere igjennom det du ser på some? " khenber jeg de rett", spar meg.. om du ikke kjenner de personlig så synes jeg det du driver med er usmakelige. 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, neiognei skrev:

Hva gjør du for å få til dette da? Deltar i å snakke dritt om alt de foretar seg og alle aspekter i deres liv? På Kvinneguiden? 🤔 

Det er så bra 😂. Bloggen kunne ikke brydd meg mindre. Men de som kommenterer her opphøyer seg selv og tror de viser en mer fornuftig side enn bloggeier.. Det er jo så langt fra sannheten som det er mulig å komme. For hver elendige kommentar, undrer jeg meg over hvem avsender er.  Denne tråden her er guilty pleasure.. Men når det kommer lynsje/ mobbing må man si ifra. 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mor må i motsetning til andre som har permisjon jobbe, og trenger derfor pumpe. 

Dilemmaet er at «jobben» er å reklamere for pumpen, og å pøse ut bilder av mindreårige. 

Høy pris å betale..

  • Liker 30
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for spekulasjoner, brukerdebatt, latterliggjøring, avsporinger og svar til dette. Elaine Marley, mod.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Wenda skrev:

Jeg tror det. Det var iallefall sånn før

Men har du iPhone så kan du filme snappen

Tar man skjermbilde av storyen så får man varsel..

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Sicci skrev:

Tar man skjermbilde av storyen så får man varsel..

På Instagram også? 😟

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, Solfridmedhatten skrev:

Jupp! 

Oi, det visste jeg ikke 😨 Jaja.. Skummelt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, Solfridmedhatten skrev:

Jupp! 

Det stemmer ikke. Dette skjer på Snap, men ikke Insta. 

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

16 timer siden, neiognei skrev:

Hva gjør du for å få til dette da? Deltar i å snakke dritt om alt de foretar seg og alle aspekter i deres liv? På Kvinneguiden? 🤔 

Hvis du mener å påpeke fakta, er å slenge dritr, så er det det jeg gjør ja :)

Hva jeg gjør? Engasjerer meg i forskjellige diskusjoner som omtaler eksponering av andres privatliv, og håper snart myndighetene får laget noen regler. Det er viktig å belyse problemet, samtidig blir jeg forb..... på blant annet paprika, og kommenterer det hvis jeg vil. 

Du er jo her inne kun for å ta alle som snakker kritisk om paprika, så forklar gjerne din rolle her inne :)

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, Tiara07 skrev:

Hvis du mener å påpeke fakta, er å slenge dritr, så er det det jeg gjør ja :)

Hva jeg gjør? Engasjerer meg i forskjellige diskusjoner som omtaler eksponering av andres privatliv, og håper snart myndighetene får laget noen regler. Det er viktig å belyse problemet, samtidig blir jeg forb..... på blant annet paprika, og kommenterer det hvis jeg vil. 

Du er jo her inne kun for å ta alle som snakker kritisk om paprika, så forklar gjerne din rolle her inne :)

👏👏👏

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Tiara07 skrev:

Hvis du mener å påpeke fakta, er å slenge dritr, så er det det jeg gjør ja :)

Hva jeg gjør? Engasjerer meg i forskjellige diskusjoner som omtaler eksponering av andres privatliv, og håper snart myndighetene får laget noen regler. Det er viktig å belyse problemet, samtidig blir jeg forb..... på blant annet paprika, og kommenterer det hvis jeg vil. 

Du er jo her inne kun for å ta alle som snakker kritisk om paprika, så forklar gjerne din rolle her inne :)

Det er et diskusjonsforum, så da havner man i... vel, diskusjoner! Støtter @neiognei i hens kommentar til deg! Du bidrar ikke til å stoppe eksponering av barn med dine kommentarer i denne tråden - heller tvert om, da trådene om vp har gjort flere oppmerksomme på hvem det er og ført til flere klikk og følgere = penger i kassa og fortsatt eksponering!

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

53 minutter siden, Monky skrev:

trådene om vp har gjort flere oppmerksomme på hvem det er og ført til flere klikk og følgere 

Har du bevis for denne påstanden @Monky?

Hvis ikke er det spekulasjon, noe som ikke er lov her.

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...