Gå til innhold

Villa Paprikas forretningsvirksomhet - saklig kritikk


Friluftsdame

Anbefalte innlegg

48 minutter siden, Klovn13 skrev:

Jeg ser på insta bio at hun er ambassadør for «Neste infant grøt» Neste, der altså 🙄

Nestlé er jo et stort konsern, hvem i all verden har kommet på å "ansette" Villa Paprika" som talsperson / ambassadør? Det må det være noe man bare kan "melde seg på"?

  • Liker 28
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

3 minutter siden, kahaki skrev:

Nestlé er jo et stort konsern, hvem i all verden har kommet på å "ansette" Villa Paprika" som talsperson / ambassadør? Det må det være noe man bare kan "melde seg på"?

Det er jo også uansett en god stund til hun kan begynne å introdusere grøt.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neste infant grøt.

Her slurves det i hytt og gevær. Føyer seg fint inn i rekken sammen med fraser som "rekalme" og "Hotel Opus eks"

  • Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, kahaki skrev:

Nestlé er jo et stort konsern, hvem i all verden har kommet på å "ansette" Villa Paprika" som talsperson / ambassadør? Det må det være noe man bare kan "melde seg på"?

Garantert. Så kanskje man får en gratis grøtpakke i posten.

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Finner ingenting om det på Nestlé sine hjemmesider. Om det stemmer at de støtter denne groteske eksponeringen av mindreårige er det så ugreit at jeg boikotter.

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, kahaki skrev:

Nestlé er jo et stort konsern, hvem i all verden har kommet på å "ansette" Villa Paprika" som talsperson / ambassadør? Det må det være noe man bare kan "melde seg på"?

Her er jeg helt enig med deg. Dette er ikke greit. Har gode kontakter her, så det skal jeg finne ut av og formidle veldig klart hva jeg mener, hvis ikke dette er noe «alle» kan kalle seg. 

  • Liker 31
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

6 minutter siden, Jobbermedbarn skrev:

Her er jeg helt enig med deg. Dette er ikke greit. Har gode kontakter her, så det skal jeg finne ut av og formidle veldig klart hva jeg mener, hvis ikke dette er noe «alle» kan kalle seg. 

Så bra👍

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sjekket det ut. Det er sånn opplegg hun har angående ellos, elskling og kredittkort osv. 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Frøken_ida skrev:

Sjekket det ut. Det er sånn opplegg hun har angående ellos, elskling og kredittkort osv. 

Skjønner, Adlink-greie? Du får din egen personlige lenke som andre bestiller gjennom og så får du en form for kick-back?

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, kahaki skrev:

Skjønner, Adlink-greie? Du får din egen personlige lenke som andre bestiller gjennom og så får du en form for kick-back?

Yes! Jeg husket ikke hva det het. 😊

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, LoveTrain skrev:

Nestlé er vel så grusomme i utgangspunktet, at boikott uansett er på sin plass. 

Der er jeg faktisk enig! Bruker ingen av produktene fra Nestlé i dag, så kommer definitivt ikke å gjøre det fremover, etter å ha lest meg opp litt, heller.

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, kahaki skrev:

Skjønner, Adlink-greie? Du får din egen personlige lenke som andre bestiller gjennom og så får du en form for kick-back?

Ville blitt veldig overrasket om de hadde gjort sånne valg når det gjelder reklame. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun får jo aldri noen store, gode sponsoravtaler slik som andre bloggere. Da er det kjekt å kunne fremstille adlink-reklame som at man er ambassadør for noe "Fake it 'till you make it" osv.

Ikke vits å kontakte Nestlé,  de aner ikke hvem hun er engang.

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Må være trist å ha så komplekser på virkeligheten, at alt skal skjønnmales i det uendelige. :( Hverdagen er nok ikke så idyllisk gitt. I leiligheten på 100kvm plassert i etg over foreldrene. Foreldrene, som snart har koffertene ferdig pakket. 

 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siste blogginnlegget minner om noe jeg kunne ha skrevet i dagboka mi da jeg gikk på ungdomsskolen. Ta bort alt det om mindreårige så er til og med drømmene og luftslottene ganske like. 

Innmari travelt de har fått det må å få foreldrene ut også? Da de flyttet hørtes det ikke ut som det skulle skje med det første, mens nå skrives det innlegg etter innlegg om akkurat det. Begynner det å minke på ting å rapportere om fra loftet? 

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ei "dummer" seg ut offentlig på nett, og flere sitter bak skjermen å slenge dritt om henne. Holder ikke med henne eller noen, men bli voksne. Akkurat nå klarer jeg ikke å se hvem som er verst.. 

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Marriet skrev:

Siste blogginnlegget minner om noe jeg kunne ha skrevet i dagboka mi da jeg gikk på ungdomsskolen. Ta bort alt det om mindreårige så er til og med drømmene og luftslottene ganske like. 

Innmari travelt de har fått det må å få foreldrene ut også? Da de flyttet hørtes det ikke ut som det skulle skje med det første, mens nå skrives det innlegg etter innlegg om akkurat det. Begynner det å minke på ting å rapportere om fra loftet? 

I følge henne bor de ikke på loftet. Ref siste blogginnlegg.

https://villapaprikablogg.no/dager-som-dette-4/

Endret av FruRosa
Lagt til link
  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...