Gå til innhold

Villa Paprikas forretningsvirksomhet - saklig kritikk


Friluftsdame

Anbefalte innlegg

"Feie over egen dør" er like meningsløst som VPs mange hjemmesnekra ordtak og visdomsord!

  • Liker 38
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Friluftsdame skrev (3 timer siden):

«Mange år med mye motgang» tror jeg er en formulering kun disse to tror på. «Mange år med gjentatte hodeløse valg» er nok mer i tråd med de brutale fakta. 

  • Det er ikke en menneskerett å drive selvstendig forretning, men når man først gjør det er det en stor fordel å ha kompetanse til det. Det er ikke motgang å ikke fikse det - det er virkelighet og realitet som innhenter. 
  • Det er heller ikke en menneskerett å anskaffe seg biler o.l. som man ønsker seg, men slettes ikke har råd til. Det er ikke motgang å ikke kunne beholde noe man aldri skulle ha skaffet seg - det er virkelighet og realitet som innhenter. 

Å sulle seg inn i en historie om motgang og uflaks, er ikke grunnlag for vekst og læring. Det er lært hjelpeløshet og en historie som vil gjenta seg. 


 

Dette 🙌🏻Spot on. 

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

FruRosa skrev (3 timer siden):

"Feie over egen dør" er like meningsløst som VPs mange hjemmesnekra ordtak og visdomsord!

Det er kritikken du kommer med også

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nypåkg2020 skrev (5 minutter siden):

Det er kritikken du kommer med også

Konkret, hva av kritikken jeg har ytret mot VP og gemalen syns du er meningsløs?

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter mange år med motgang ,men jeg slutter aldri å drømme .🤔Kanskje på tide å slutte å leve i en drømmeverden. ? 

  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fascinerende at hun velger å svare brukere her inne, fremfor folk i eget kommentarfelt. 

Jula skal ryddes ut i morgen. Fornuftig;)

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest LudaLi
Marriet skrev (27 minutter siden):

Fascinerende at hun velger å svare brukere her inne, fremfor folk i eget kommentarfelt. 

Jula skal ryddes ut i morgen. Fornuftig;)

Nå har de vært inne å lest på KG😅
Ser ut som mitt innlegg fra tidligere i dag ble slettet.. Jeg står fortsatt for det jeg skrev. Jeg skrev blant annet det,  at de bør slutte å eksponere barna sine i bare bleie, mens de ser på serier ment for voksne😅

 

Endret av Mamak
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Friluftsdame skrev (8 timer siden):

«Mange år med mye motgang» tror jeg er en formulering kun disse to tror på. «Mange år med gjentatte hodeløse valg» er nok mer i tråd med de brutale fakta. 

  • Det er ikke en menneskerett å drive selvstendig forretning, men når man først gjør det er det en stor fordel å ha kompetanse til det. Det er ikke motgang å ikke fikse det - det er virkelighet og realitet som innhenter. 
  • Det er heller ikke en menneskerett å anskaffe seg biler o.l. som man ønsker seg, men slettes ikke har råd til. Det er ikke motgang å ikke kunne beholde noe man aldri skulle ha skaffet seg - det er virkelighet og realitet som innhenter. 

Å sulle seg inn i en historie om motgang og uflaks, er ikke grunnlag for vekst og læring. Det er lært hjelpeløshet og en historie som vil gjenta seg. 


 

Nettopp. 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun har tydeligvis fortsatt ikke lært at det ikke heter falsettfliser, men fasettfliser. Pinlig for en egendefinert interiørekspert. 

  • Liker 27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lunabelle skrev (40 minutter siden):

Hun har tydeligvis fortsatt ikke lært at det ikke heter falsettfliser, men fasettfliser. Pinlig for en egendefinert interiørekspert. 

 

Screenshot_20220105-190552_Instagram.jpg

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lunabelle skrev (45 minutter siden):

Hun har tydeligvis fortsatt ikke lært at det ikke heter falsettfliser, men fasettfliser. Pinlig for en egendefinert interiørekspert. 

Falsett fliser🙄

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

FruRosa skrev (1 time siden):

 

Screenshot_20220105-190552_Instagram.jpg

Hvem sitt hus er dette snakk om da? Jeg er forlengs blokkert på insta😆

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alex_rude skrev (4 minutter siden):

Hvem sitt hus er dette snakk om da? Jeg er forlengs blokkert på insta😆

Forretningspartneren sitt

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sorry ass, det er verken falsett 😂 eller fiskebein på det badet der.. Hadde min interiørarkitekt sagt noe slikt, hadde jeg aldri turt å slippe henne løs på huset mitt 😖

  • Liker 41
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sliter med å forstå rollen Paprika har ifm det nye huset til venninnen. Partner er jeg usikker på om hun er; Ministjerner er vel mer eller mindre nedlagt. 

IG-kontoen til det nye huset er ikke særlig aktiv og har få følgere. Lurer på hvordan og til hvem Paprika tenker hun skal nå ut til fra sin egen IG og denne - og med disse påståtte samarbeidspartnerne sine. 

Butikk kan det umulig bli av dette, iallefall. Det trenger man ikke være særlig kvikk for å forstå…

  • Liker 33
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...