Gå til innhold

Villa Paprikas forretningsvirksomhet - saklig kritikk


Friluftsdame

Anbefalte innlegg

FruRosa skrev (3 timer siden):

 

Screenshot_20220105-190552_Instagram.jpg

At noen bruker henne til innrednings-hjelp, ja, jeg skriver hjelp og ikke konsulent, for noen konsulent er hun absolutt ikke, er helt utrolig, men men, de er vel bestisser/samarbeidspartnere, så da blir det som det blir......og noe det sikkert blir med den hjelpen der er et pute-helvete i alle sofaer og andre egnede steder 🤣

  • Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Fantastisk å se kombinasjon av levende lys og tørkepapirholder…

Hvor. I. Alle. Dager. Er. Fornuften?

363B0480-1E9F-45C7-8DDA-CD532D4A2583.thumb.png.a4d34b16df2017026030b403faed736e.png

Hvem tenkte at det var en god ide liksom? Når ble sikkerhet i hjemme og respekt for flammer glemt? Interiørskolen? Jeg må spørre for dette tar kaka over kronidioti.

Og jeg trodde det var toppen. Så sjekket jeg nettbutikken.

I kategorien for lysestaker så er det ekstremt mange skrekkeksempler på farlige dekorasjoner. Lysholdere med lys oppi og planter! Har hun aldri hørt om strålingsvarme? Eller ting som beveger seg av luftbevegelser i rommet?

 

  • Liker 28
Lenke til kommentar
Del på andre sider

nomore82 skrev (Akkurat nå):

I kategorien for lysestaker så er det ekstremt mange skrekkeksempler på farlige dekorasjoner. Lysholdere med lys oppi og planter! Har hun aldri hørt om strålingsvarme? Eller ting som beveger seg av luftbevegelser i rommet?

 

 

0B941CDD-3139-4693-A355-7C0A8862A258.jpeg

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt facinerende når interiørdesigneren må legge ut på story at det haster med å finne en rørlegger som kan skaffe et produkt. Tok meg 20 sekunder på vår gode venn Google å finne samme produkt. 

  • Liker 30
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Minipilla skrev (45 minutter siden):

Litt facinerende når interiørdesigneren må legge ut på story at det haster med å finne en rørlegger som kan skaffe et produkt. Tok meg 20 sekunder på vår gode venn Google å finne samme produkt. 

Men da var det vel ikke sponset ...

Når influensere spør om råd er min første tanke at de fisker etter spons!

  • Liker 30
Lenke til kommentar
Del på andre sider

nomore82 skrev (3 timer siden):

Fantastisk å se kombinasjon av levende lys og tørkepapirholder…

Hvor. I. Alle. Dager. Er. Fornuften?

363B0480-1E9F-45C7-8DDA-CD532D4A2583.thumb.png.a4d34b16df2017026030b403faed736e.png

Hvem tenkte at det var en god ide liksom? Når ble sikkerhet i hjemme og respekt for flammer glemt? Interiørskolen? Jeg må spørre for dette tar kaka over kronidioti.

Og jeg trodde det var toppen. Så sjekket jeg nettbutikken.

I kategorien for lysestaker så er det ekstremt mange skrekkeksempler på farlige dekorasjoner. Lysholdere med lys oppi og planter! Har hun aldri hørt om strålingsvarme? Eller ting som beveger seg av luftbevegelser i rommet?

 

Strålende markedsføring😂 som med interiør ellers, drukner det hun vil ha fram. Ingenting blir fint når det druknes. 

I dette tilfellet er det imponerende å se hvor mye tjafs hun presterer å plassere foran det hun egentlig ønsker å eksponere. Et av de ørtiførti kubbelysene fra salongbordet kverket oppi et glass og en vase med en gusten blomsterkvast  gjør susen foran det du egentlig vil ha fram. Og hvem plasserer et stearinlys foran en papirrull..

Regner med der ble fart på tørkerullholder-salget i Ministjerner etter dette! 

  • Liker 29
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Friluftsdame skrev (4 minutter siden):

Strålende markedsføring😂 som med interiør ellers, drukner det hun vil ha fram. Ingenting blir fint når det druknes. 

I dette tilfellet er det imponerende å se hvor mye tjafs hun presterer å plassere foran det hun egentlig ønsker å eksponere. Et av de ørtiførti kubbelysene fra salongbordet kverket oppi et glass og en vase med en gusten blomsterkvast  gjør susen foran det du egentlig vil ha fram. Og hvem plasserer et stearinlys foran en papirrull..

Regner med der ble fart på tørkerullholder-salget i Ministjerner etter dette! 

Jeg har nevnt det før, men når man må tegne pil på bildet for at folk skal se hva man reklamerer for ...

  • Liker 32
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tørkerullholderen det reklameres for står lengst bak på bildet. Eh!  Skulle ikke tørkerullholderen stått i sentrum og ikke bak en vase? Merkelig! At "interiøreksperten" ikke ser det selv. 

  • Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

FruRosa skrev (9 timer siden):

Ikke tro at jeg forsvarer Sirkus paprika på noen måte, men når noen som ikke har fått varene som ble bestilt i desember 2020... Hva er da årsaken til at de likevel legger inn en ny ordre, og tydeligvis også forhåndsbetaler denne, i mars 2021? Da må de nesten skylde seg selv for at de blir lurt enda en gang. 

  • Liker 35
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lunabelle skrev (3 timer siden):

Ikke tro at jeg forsvarer Sirkus paprika på noen måte, men når noen som ikke har fått varene som ble bestilt i desember 2020... Hva er da årsaken til at de likevel legger inn en ny ordre, og tydeligvis også forhåndsbetaler denne, i mars 2021? Da må de nesten skylde seg selv for at de blir lurt enda en gang. 

Enig i det, men det viser alikevel slett kundebehandling hos Ministjerner!

Og det viser at dette skjer mer enn en gang, det er altså ikke bare en glipp og/eller uheldige omstendigheter. 

  • Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lunabelle skrev (3 timer siden):

Ikke tro at jeg forsvarer Sirkus paprika på noen måte, men når noen som ikke har fått varene som ble bestilt i desember 2020... Hva er da årsaken til at de likevel legger inn en ny ordre, og tydeligvis også forhåndsbetaler denne, i mars 2021? Da må de nesten skylde seg selv for at de blir lurt enda en gang. 

Dette varierer nok litt. Jeg har fortsatt bestillinger hos butikker fra flere måneder tilbake som jeg venter på. Men dette er seriøse butikker som jeg stoler på, og som jeg og har bestilt hos etterpå (og fått varene). Men jeg hadde aldri gjort dette hos et enkeltmannsforetak med såpass dårlige rutiner. Men nå hadde jeg og sjekket butikken før jeg handlet og hadde nok snudd i døra her av mange årsaker uansett...

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lunabelle skrev (4 timer siden):

Ikke tro at jeg forsvarer Sirkus paprika på noen måte, men når noen som ikke har fått varene som ble bestilt i desember 2020... Hva er da årsaken til at de likevel legger inn en ny ordre, og tydeligvis også forhåndsbetaler denne, i mars 2021? Da må de nesten skylde seg selv for at de blir lurt enda en gang. 

Det kan hende at venninne-effekten i sosiale medier gjør at noen får ekstra tillit som det tar lengre tid å bryte ned enn når bedrifter man har et mer distansert forhold til ikke leverer. 

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lunabelle skrev (5 timer siden):

Ikke tro at jeg forsvarer Sirkus paprika på noen måte, men når noen som ikke har fått varene som ble bestilt i desember 2020... Hva er da årsaken til at de likevel legger inn en ny ordre, og tydeligvis også forhåndsbetaler denne, i mars 2021? Da må de nesten skylde seg selv for at de blir lurt enda en gang. 

Vel - på bestilling nr 2 skriver hun jo at avtalen var at hun selv skulle HENTE varen på lageret. Men selv DET klarte ikke ministjerner.no å håndtere. Det var ingen der til tross for avtale om henting... Og så i etterkant har de ikke den varen heller.

Tviler på at de faktisk har et lager med varer, men at det meste må bestilles fra disse kinasidene først. Og nå tar jo sending derfra sykt lang tid. Istedenfor å være ærlig skylder de som vanlig på alle andre (denne gangen Helt hjem som benekter at de har hatt noe med sendelsen å gjøre)

Alle skjønner jo at dette firma drives av inkompetente personer som heller ikke er ærlige ifht lagerbeholdninger, leveranser etc. I tillegg virker det som de roter bort bestillinger, ikke har orden i systemene etc. Lurer seriøst på hvor mange som har tapt penger til dette firma som aldri kommer til å faktisk få det de har betalt for. Men folk flest gidder sikkert ikke å fortsette kampen om det handler om noen hundrelapper. Men totalsummen vil jo for selskapet allikevel bli ganske stort..

  • Liker 34
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tonjemor74 skrev (32 minutter siden):

Vel - på bestilling nr 2 skriver hun jo at avtalen var at hun selv skulle HENTE varen på lageret. Men selv DET klarte ikke ministjerner.no å håndtere. Det var ingen der til tross for avtale om henting... Og så i etterkant har de ikke den varen heller.

Tviler på at de faktisk har et lager med varer, men at det meste må bestilles fra disse kinasidene først. Og nå tar jo sending derfra sykt lang tid. Istedenfor å være ærlig skylder de som vanlig på alle andre (denne gangen Helt hjem som benekter at de har hatt noe med sendelsen å gjøre)

Alle skjønner jo at dette firma drives av inkompetente personer som heller ikke er ærlige ifht lagerbeholdninger, leveranser etc. I tillegg virker det som de roter bort bestillinger, ikke har orden i systemene etc. Lurer seriøst på hvor mange som har tapt penger til dette firma som aldri kommer til å faktisk få det de har betalt for. Men folk flest gidder sikkert ikke å fortsette kampen om det handler om noen hundrelapper. Men totalsummen vil jo for selskapet allikevel bli ganske stort..

Nei, hvis du leser en gang til så var det ordren fra desember 2020 hun skulle hente selv, på lageret.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

FruRosa skrev (3 timer siden):

Enig i det, men det viser alikevel slett kundebehandling hos Ministjerner!

Og det viser at dette skjer mer enn en gang, det er altså ikke bare en glipp og/eller uheldige omstendigheter. 

Kundebehandlingen står jo til stryk og har vel gjort det i alle bedriftene de har drevet. Ihvertfall etter kort tids drift. Så dette er selvfølgelig ingen glipp, det er gjennomgående slik de driver. Det må jo være gjennomføringsevnen som overhodet ikke er til stede.

nomore82 skrev (2 timer siden):

Dette varierer nok litt. Jeg har fortsatt bestillinger hos butikker fra flere måneder tilbake som jeg venter på. Men dette er seriøse butikker som jeg stoler på, og som jeg og har bestilt hos etterpå (og fått varene). Men jeg hadde aldri gjort dette hos et enkeltmannsforetak med såpass dårlige rutiner. Men nå hadde jeg og sjekket butikken før jeg handlet og hadde nok snudd i døra her av mange årsaker uansett...

Syns det er veldig rart at folk ikke undersøker litt før de handler. Det er jo så lettvint å ta et kjapt søk etter erfaringer på Trustpilot og velger man å handle til tross for de elendige tilbakemeldingene, da bør man ikke bli så veldig overrasket når det samme skjer med seg selv. 

Embla82 skrev (2 timer siden):

Det kan hende at venninne-effekten i sosiale medier gjør at noen får ekstra tillit som det tar lengre tid å bryte ned enn når bedrifter man har et mer distansert forhold til ikke leverer. 

Ja, det kan hende du er inne på noe der. Det ser jo så "hyggelig" ut, søte barn også. Så da er vel muligheten for å bli lurt/svindlet ikke så stor...😅 

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hvis det er 100 kunder som har bestilt, og betalt, varer for 1000 kr hver - som de aldri har fått... - Det blir 100.000, det. Kan leve fint av å holde på sånn, si....

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lunabelle skrev (7 timer siden):

Ikke tro at jeg forsvarer Sirkus paprika på noen måte, men når noen som ikke har fått varene som ble bestilt i desember 2020... Hva er da årsaken til at de likevel legger inn en ny ordre, og tydeligvis også forhåndsbetaler denne, i mars 2021? Da må de nesten skylde seg selv for at de blir lurt enda en gang. 

Må si meg enig.. Bestiller jeg varer ett sted og ikke får de så har de mistet meg som kunde. Enten de heter bohus, skeidar eller ministjerner 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

nomore82 skrev (4 timer siden):

Dette varierer nok litt. Jeg har fortsatt bestillinger hos butikker fra flere måneder tilbake som jeg venter på. Men dette er seriøse butikker som jeg stoler på, og som jeg og har bestilt hos etterpå (og fått varene). Men jeg hadde aldri gjort dette hos et enkeltmannsforetak med såpass dårlige rutiner. Men nå hadde jeg og sjekket butikken før jeg handlet og hadde nok snudd i døra her av mange årsaker uansett...

Jeg hadde ikke ventet måneder på en bestilling jeg eventuelt har betalt for selv om det er ett seriøst firma. Har jeg bestilt noe, betalt for det så gir jeg firma høyst 3 uker på og få det.. Om ikke er det og få penger tilbake og bruke ett annet firma

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aidensfield skrev (19 minutter siden):

Jeg hadde ikke ventet måneder på en bestilling jeg eventuelt har betalt for selv om det er ett seriøst firma. Har jeg bestilt noe, betalt for det så gir jeg firma høyst 3 uker på og få det.. Om ikke er det og få penger tilbake og bruke ett annet firma

Enig. Men poenget mitt var at det trenger ikke avvise en butikk ene og alene på at det tar lang tid å få levert varer. Det er flere faktorer med.

Som du er inne på om en har betalt eller ikke. Er det dialog? Trodde du de var på lager? Etc.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...