Gå til innhold

Villa Paprikas forretningsvirksomhet - saklig kritikk


Friluftsdame

Anbefalte innlegg

Minipilla skrev (9 minutter siden):

Er det ikke veldig merkelig at hun som har korona drar ungene hjem på samvær? Da blir de nærkontakter og kan verken gå på skole eller i barnehage? Kunne de ikke bare vært i sine andre hjem til karantene var ferdig?

Jeg er enig men hva om far til barna ikke var hjemme? Har han f. Eks en jobb hvor han er ute og reiser. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Arkin skrev (2 minutter siden):

Var de ikke nettopp på hyttetur? På ferje og alt? Kan jo henne de var ute av isolasjon til den tid.. 

de var vel på hyttetur i romjulen, så må være etterpå. Julen var de jo ikke i isolasjon... de skulle egentlig feire alene, men endte opp med foreldrene til C.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror ikke hun hverken har eller har hatt korona. Hun har en litt spesiell formidlingsevne og jeg tror bare hun sikter til at det er en pandemi og at alle er preget av det i mer eller mindre grad. 

  • Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aidensfield skrev (4 minutter siden):

Hvor sto det at hun har hatt korona.. Følger henne på IG men ikke fått med meg det

IG story i går kveld tror jeg det var. Ser ut som det er borte nå 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lunabelle skrev (1 time siden):

Tror ikke hun hverken har eller har hatt korona. Hun har en litt spesiell formidlingsevne og jeg tror bare hun sikter til at det er en pandemi og at alle er preget av det i mer eller mindre grad. 

Det tror jeg også.

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aidensfield skrev (1 time siden):

Hvor sto det at hun har hatt korona.. Følger henne på IG men ikke fått med meg det

Innlegget er slettet. Det var innlegget med bilde av noen engler. 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får fnatt av at alt skal beskrives som lekkert på camillasinsta. «Guuuud så lekkert, du og du så lekkert».

Smak og behag, men jeg syns virkelig ikke det er lekkert med falske takrosetter i plast eller rullestein i dusjsone (hallo 2005). 

  • Liker 33
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun skryter stadig av alle de gode samarbeidspartnerne hun har... Men hver gang det skal gjøres noe, eller leveres noe, så spør hun om noen vet om noen flinke... Nå sist er det spørsmål om noen som vet om noen som er flinke med garderober kan sende henne en DM. Hva med alle de utrolig dyktige samarbeidspartnerne da? Men de er vel ikke eksisterende. Sånn som avtalen med Sigdal kjøkken. 

Endret av Lunabelle
  • Liker 33
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommentar til slettet innhold er fjernet. Sol, admin.

Skal jeg bevege meg over på noe som jeg mener er saklig kritikk og diskusjon, så er det interiørveiledning og materialvalg for venninnens nye hus. Jeg synes hun har enkelte fine materialvalg, men problemet er at det i kjent Paprikastil blir overkill. Det fine kommer ikke fram, fordi det er så mye at det etter min mening blir glorete. 

  • Subway-flisene: Det blir for mye, til og med lister er oppdelt. En løsning med mindre bruk av subwayfliser og kombinasjon med slett vegg/glass ville etter min mening fått disse bedre fram. Resultatet er etter min mening litt glorete. 
  • Rullesteinsfliser gulv dusj: De hadde vært stilige i kombinasjon med mer reine flater
  • Parkettfliser fiskebein: nydelig gulv. Men det kommer ikke helt til sin rett i kombinasjon med den overspjåka dusjløsningen. 

Så alt i alt. Dette er ingen stilsikker interiørveileder. Det er «too much», der valgene slår hverandre ihjel. Synes jeg. 

Endret av Sol Rampelyset
  • Liker 41
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Twinkle~ skrev (2 timer siden):

Lister lister lister, jeg trodde de fleste valgte listefritt nå for tiden? 

Listefritt er på vei ut det også

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså…hva tenker Dr Holms på, når de sponser the Øvestads? Kan umulig være positivt eller i målgruppen. Takk for meg Dr Holms

 

Endret av Stargaze
  • Liker 30
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Stargaze skrev (23 minutter siden):

Altså…hva tenker Dr Holms på, når de sponser the Øvestads? Kan umulig være positivt eller i målgruppen. Takk for meg Dr Holms

 

Altså, hva i all verden er det Dr. Holms tenker på ville være til god reklame for de ved å sponse dette radarparet? 

  • Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stargaze skrev (49 minutter siden):

Altså…hva tenker Dr Holms på, når de sponser the Øvestads? Kan umulig være positivt eller i målgruppen. Takk for meg Dr Holms

 

Det samme lurte jeg på 😳 Har sett på Dr.Holms som et seriøst hotell, men nå….

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sannsynligvis får de dekket overnattingen men må betale mat (middag og frokost) selv. Mange hotell som har mange tomme rom for tiden og det er nok bedre å gi ut et gratis for ei helg i håp om litt eksponering enn at det bare er tomt.
 

Ren spekulasjon.

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...