Gå til innhold

Villa Paprikas forretningsvirksomhet - saklig kritikk


Friluftsdame

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

At de ser tv det meste av døgnets 24 timer får de nå bare gjøre men må de liksom se serier som wisting og Nordsjøen når de minste barna er oppe? Er ikke alle type serier barn på 2 og 5 år må se. (usikker på om aler stemmer) 

  • Liker 30
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aidensfield skrev (1 minutt siden):

At de ser tv det meste av døgnets 24 timer får de nå bare gjøre men må de liksom se serier som wisting og Nordsjøen når de minste barna er oppe? Er ikke alle type serier barn på 2 og 5 år må se. (usikker på om aler stemmer) 

Hjertens enig!

Dette har pågått, og vært påpekt, i årevis.

  • Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aidensfield skrev (9 minutter siden):

At de ser tv det meste av døgnets 24 timer får de nå bare gjøre men må de liksom se serier som wisting og Nordsjøen når de minste barna er oppe? Er ikke alle type serier barn på 2 og 5 år må se. (usikker på om aler stemmer) 

Blir helt sjokkert jeg 😵💫 

Slike serier har jeg alltid sett på etter barnas leggetid, er noe med å klare å ikke tenke BARE på seg selv.... 

  • Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tråden er ryddet for persondebatt. Diskusjon av identifiserbare barns søvnrutiner er ikke tillatt på Kvinneguiden.

Måne, admin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vipser skrev (6 timer siden):

Reklameperioden for Wik & Walsøe er tydeligvis over.. 

Fikk hun ikke det av samarbeidspartneren hennes? Mente hun fikk det i adventkalenderen 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Xstrella skrev (7 timer siden):

Ser ut som juletreet er forduftet ja. I kjent VP stil. 

Er jo snart påske, så da kan man ikke ha et juletre stående i veien vettu 🤣

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkin skrev (1 time siden):

Fikk hun ikke det av samarbeidspartneren hennes? Mente hun fikk det i adventkalenderen 

Samarbeidspartneren ga henne et helt servise m.m, i adventskalender? 🤔

Jeg kommenterte egentlig bare at det har vært Wik & Walsøe i monitor hele desember, før det nå er tilbake på bobleserviset fra egen butikk.

Ser nå at omtalt servise, med serviettringer og bestikk, er tilbake hos samarbeidspartner..

Endret av Vipser
  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Måne Rampelyset skrev (2 timer siden):

Diskusjon av identifiserbare barns søvnrutiner er ikke tillatt på Kvinneguiden.

Alltid interessant med nye regler å forholde seg til ja 😛

 

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vipser skrev (1 time siden):

Samarbeidspartneren ga henne et helt servise m.m, i adventskalender? 🤔

Jeg kommenterte egentlig bare at det har vært Wik & Walsøe i monitor hele desember, før det nå er tilbake på bobleserviset fra egen butikk.

Ser nå at omtalt servise, med serviettringer og bestikk, er tilbake hos samarbeidspartner..

Du glemte at glassene også er de samme! 

Utrolig snodig dette, men HALLO det er ikke ulovlig å låne et servise, servietteringer, bestikk og glass av en venninne! ;)

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

"Du AC, jeg syns den servisen din som blant annet Kitsjn selger er så innmari fint. Kunne ikke jeg få låne hele sulamitten og dele masse bilder så alle kan tro at jeg har eksenklusivt sammarbeide med dem i Jula, så skal du få litt eksenklusivt miljøintreriørstyling til villaen du bygger av meg?❤ #rekalme"

Fri fiksjon etter mange års inntrykk.

  • Liker 48
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Revenge o'Cavatina skrev (24 minutter siden):

"Du AC, jeg syns den servisen din som blant annet Kitsjn selger er så innmari fint. Kunne ikke jeg få låne hele sulamitten og dele masse bilder så alle kan tro at jeg har eksenklusivt sammarbeide med dem i Jula, så skal du få litt eksenklusivt miljøintreriørstyling til villaen du bygger av meg?❤ #rekalme"

Fri fiksjon etter mange års inntrykk.

Tror du treffer spikeren på hodet her. Julemorgen fra Wik & Walsøe er et populært juleservise som selges i store kjeder som Kitch'n, Jernia, Christiania Glasmagasin og Tilbords. Tviler på at #rekalme i Camillas kanaler er noe de ville brukt penger på.

  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Smugleseren skrev (1 time siden):

Du glemte at glassene også er de samme! 

Utrolig snodig dette, men HALLO det er ikke ulovlig å låne et servise, servietteringer, bestikk og glass av en venninne! ;)

😅

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ifølge stories er endelig juleserviset komplett, som jeg vil anslå vil si at hun har samlet en stund, og nå «endelig» eier serviset selv?
Men så er det plutselig borte igjen?

 

7059B583-6EF5-4ED1-8EFE-5CA98B01CC35.jpeg

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Crimejunkie skrev (16 minutter siden):

Ifølge stories er endelig juleserviset komplett, som jeg vil anslå vil si at hun har samlet en stund, og nå «endelig» eier serviset selv?
Men så er det plutselig borte igjen?

 

7059B583-6EF5-4ED1-8EFE-5CA98B01CC35.jpeg

Det er i så fall ikke første gang hun pynter på sannheten, for å si det sånn.
*host* Gift med Kim, hytte på Hafjell, leilighet i Bulgaria og så videre *host*

Endret av hufsaaaaa
  • Liker 30
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Juststop skrev (3 timer siden):

Fy søren så lumpne dere er... 

Er det mer lumpent å påpeke og diskutere åpenbare løgner, enn det er å holde følgerne sine for narr år etter år og servere disse usannhetene som gjentatte ganger blir diskutert? 

  • Liker 37
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...