Gå til innhold

Villa Paprikas forretningsvirksomhet - saklig kritikk


Friluftsdame

Anbefalte innlegg

Jadaomatte skrev (49 minutter siden):

Ikke nr 47 nei…. Det var nå godt at det ble nevnt, ellers hadde jeg nok gått der og lurt noe voldsomt. Eller kanskje jeg hadde havnet i nr 45🤔  Fuglene vet.

Jeg har aldri sett noen andre oppgi adressen sin på denne måten 🙃

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jadaomatte skrev (3 timer siden):

Ikke nr 47 nei…. Det var nå godt at det ble nevnt, ellers hadde jeg nok gått der og lurt noe voldsomt. Eller kanskje jeg hadde havnet i nr 45🤔  Fuglene vet.

Hun slurven har nok oppgitt feil nr tidligere ,og nå retter hun det, 😂

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fantastisk😱

nei «i-kjelleren» må selvsagt kunder forstå er noe annet enn Ministjerner. For all del ikke still spørsmål om det til Paprika. Hun er «i-kjelleren» og selger Millemoi - må ikke forveksle det med alt annet Paprika driver eller har drevet med. Nehei? 

Forøvrig burde det stå advarsel på alle nettbutikker som ikke oppgir registrert org.nr. 
 

  • Liker 27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Friluftsdame skrev (1 minutt siden):

Fantastisk😱

nei «i-kjelleren» må selvsagt kunder forstå er noe annet enn Ministjerner. For all del ikke still spørsmål om det til Paprika. Hun er «i-kjelleren» og selger Millemoi - må ikke forveksle det med alt annet Paprika driver eller har drevet med. Nehei? 

Forøvrig burde det stå advarsel på alle nettbutikker som ikke oppgir registrert org.nr. 
 

Okey? Er dette noe som C har lagt ut? :)

 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skrottefar skrev (8 minutter siden):

Okey? Er dette noe som C har lagt ut? :)

 

Ja, hun svarer thorsenhege som spør om hun har fått inn Lene Bjerre-varer til badet som hun har ventet på i flere mnd at hun må se mld sine med/kontakte Ministjerner. Under bildet med blury juletre med rosa pynt. 

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Friluftsdame skrev (10 minutter siden):

Ja, hun svarer thorsenhege som spør om hun har fått inn Lene Bjerre-varer til badet som hun har ventet på i flere mnd at hun må se mld sine med/kontakte Ministjerner. Under bildet med blury juletre med rosa pynt. 

Får ikke sett noe jeg, for jeg er blokka 😛

 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

FruRosa skrev (30 minutter siden):

Screenshot_20211217-205637_Instagram.jpg

"I kjellerne" i flertall. Stort varelager som skal selges ut skjønner jeg 😅 

  • Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lunabelle skrev (14 minutter siden):

"I kjellerne" i flertall. Stort varelager som skal selges ut skjønner jeg 😅 

Det er nok bare en av hennes vanlige skrivefeil. 

Lurer på om de har delt varelageret til MiniStjerner mellom seg, hun og den andre samarbeidspartneren. 

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Smugleseren skrev (4 minutter siden):

Det er nok bare en av hennes vanlige skrivefeil. 

Lurer på om de har delt varelageret til MiniStjerner mellom seg, hun og den andre samarbeidspartneren. 

Altså, er ikke dette opplegget rimelig shady? 

  • Liker 30
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lill :) skrev (9 timer siden):

Altså, er ikke dette opplegget rimelig shady? 

Jo det er veldig shady, ingen oppegående og seriøse bedrifter holder på sånn. 

  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lill :) skrev (9 timer siden):

Altså, er ikke dette opplegget rimelig shady? 

Alt ved forretningsdriften til til herr og fru Paprika er shady. Veldig shady! Og det har det vært i alle år.

  • Liker 30
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lunabelle skrev (26 minutter siden):

Alt ved forretningsdriften til til herr og fru Paprika er shady. Veldig shady! Og det har det vært i alle år.

Veldig fascinerende at det fortsatt finnes folk som vil assosieres med disse - Jeg hadde ALDRI inngått noe samarbeid med noen med denne historien 😵💫

  • Liker 32
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Friluftsdame skrev (På 15.12.2021 den 23.29):

Det der er jo en heller amatørmessig og usalgbar web-side utviklet av mesterweb, som og er Paprika og Gekko. Synes denne er hakket mer uprofesjonell, om det er mulig da. https://www.mesterweb.no
Sikkert samme selverklærte spesialisten på webdesign som har mekka til det blury designet på Ministjerner. 

Lurer på hvorfor ikke forretningsdriften svinger? 😱 ikke mye å lure på. 

Det bilde inne på den nettsiden er så amatørmessig. Kjedelig rett og slett og brukte lys som flyter utover. Overfylt og alt for mange puter… Det ser så rotete ut😅 Hadde aldri bestilt interiørveiledning sv noen med så dårlig smak og uten referanser annet enn fra egne hjem..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mamak skrev (8 timer siden):

Det bilde inne på den nettsiden er så amatørmessig. Kjedelig rett og slett og brukte lys som flyter utover. Overfylt og alt for mange puter… Det ser så rotete ut😅 Hadde aldri bestilt interiørveiledning sv noen med så dårlig smak og uten referanser annet enn fra egne hjem..

Nei, tror hun heller burde satset på flyttebyrå. Så mye erfaring hun har på dette området, -og dette kan hun jo dokumentere! Det er vel mer penger i det enn interiørveiledning 

  • Liker 43
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Smugleseren skrev (På 18.12.2021 den 21.19):

Nei, tror hun heller burde satset på flyttebyrå. Så mye erfaring hun har på dette området, -og dette kan hun jo dokumentere! Det er vel mer penger i det enn interiørveiledning 

«Flyttebyrå» 😂😂😂😂 Jeg dævver!! Spot on! 😂😂😂😂

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Smugleseren skrev (På 18.12.2021 den 21.19):

Nei, tror hun heller burde satset på flyttebyrå. Så mye erfaring hun har på dette området, -og dette kan hun jo dokumentere! Det er vel mer penger i det enn interiørveiledning 

😂 Ser det for meg🥴😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Smugleseren skrev (På 18.12.2021 den 21.19):

Nei, tror hun heller burde satset på flyttebyrå. Så mye erfaring hun har på dette området, -og dette kan hun jo dokumentere! Det er vel mer penger i det enn interiørveiledning 

Hun må da sitte på en hel del verdifull erfaring når det kommer til å pakke ned et helt liv i esker og kasser sånn i snitt to ganger i året. Hun er alltid rask til å komme på plass igjen også. 

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...