Gå til innhold

Villa Paprikas forretningsvirksomhet - saklig kritikk


Friluftsdame

Anbefalte innlegg

Jeg registrerer at hun har laget kalender til bestevenninnen, businesspartneren og det hun kaller mentor (dette er samme person). Tidligere år har hun vist frem ølkalender hun har ordnet til Kim. Ikke i år. Pluss at hun nå skriver på IG at hun er alene på kveldene. De har begge fjernet hverandre fra bio på IG. 

Endret av Marriet
  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Lill :) skrev (3 timer siden):

Hun som har så mye erfaring innenfor renhold, burde satset på en jobb innenfor den bransjen. Det er godt betalt og kan fint kombineres med et normalt familieliv. Istedenfor å late som at puffe puter, og vaske ovn er «jobb».

4FAF83FB-3A83-4AE3-90F0-3EF3A373233C.png

Vaske uten å være helt ødelagt ? Jobbet med renhold? Hvor har hun jobbet ?

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lill :) skrev (5 timer siden):

Hun som har så mye erfaring innenfor renhold, burde satset på en jobb innenfor den bransjen. Det er godt betalt og kan fint kombineres med et normalt familieliv. Istedenfor å late som at puffe puter, og vaske ovn er «jobb».

4FAF83FB-3A83-4AE3-90F0-3EF3A373233C.png

"jeg elsker å vaske og liker å vaske så resultater skinner uten å være helt ødelagt selv"

HÆ??

Og når har hun jobbet med renhold??

 

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cookie123 skrev (8 timer siden):

"jeg elsker å vaske og liker å vaske så resultater skinner uten å være helt ødelagt selv"

HÆ??

Og når har hun jobbet med renhold??

 

Hun har jo delt så og si alt fra hun fikk eldste i 2007, som veldig ung. Må være godt skjult den rengjøringsjobben. 

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om vi skal følge vp sin «standard» så har jeg og jobbet med renhold i mange år. Siden før jeg flyttet for meg selv!

  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så hvorfor tar hun seg ikke jobb som renholder? Hvis dette er noe hun kan og som hun trives med?

Nei, et ærlig stykke arbeid skal man visst aldri gjøre.

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Clara80 skrev (10 minutter siden):

Så hvorfor tar hun seg ikke jobb som renholder? Hvis dette er noe hun kan og som hun trives med?

Nei, et ærlig stykke arbeid skal man visst aldri gjøre.

Renholder yrke er faktisk ikke underbetalt. Kjenner folk som jobber som renholdere i privat bedrift som vasker i matbutikker, de har over 600 tusen i årslønn 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

BLOMSTERKVAST skrev (23 timer siden):

I følge prosjektets IG konto har de med seg de beste samarbeidspartnere som de dikter opp ….(Sigdal kjøkken)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hun skriver her at det er barna som har holdt henne gående.

Hva med "verdens beste kjæreste"? Ikke mye om ham på hennes SoMe nå ...

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for spekulasjoner, latterliggjøring, krenkelser, persondebatt, avsporinger og svar til dette.

Måne, admin. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litenoggod skrev (På 3.12.2021 den 21.40):

Renholder yrke er faktisk ikke underbetalt. Kjenner folk som jobber som renholdere i privat bedrift som vasker i matbutikker, de har over 600 tusen i årslønn 

Da må de være veldig heldig med arbeidsgiver og lønnsforhold. I min jobb ser jeg inntektene til mange. Dette er ikke vanlig inntekt for en renholder som ikke jobber offshore.

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Uansett håper jeg at hun har kommet seg bort fra han som tømte seg på Instastory i går. 

Livet har sine utfordringer, -for å si det sånn. 😶

  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Smugleseren skrev (19 minutter siden):

Uansett håper jeg at hun har kommet seg bort fra han som tømte seg på Instastory i går. 

Livet har sine utfordringer, -for å si det sånn. 😶

Nysgjerrig. Hva ble delt?

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Xstrella skrev (28 minutter siden):

Nysgjerrig. Hva ble delt?

At de ikke var svindlere, forklaring på hva som hadde skjedd, at de mista hus og bil pga ett menneske han/de jobba for , at hans samboer har mista samarbeid og jobboppdrag pga rykter . Det gikk ikke så mange timene så var det borte . 

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hønemor74 skrev (28 minutter siden):

At de ikke var svindlere, forklaring på hva som hadde skjedd, at de mista hus og bil pga ett menneske han/de jobba for , at hans samboer har mista samarbeid og jobboppdrag pga rykter . Det gikk ikke så mange timene så var det borte . 

Godt mange tar print screen 🥳

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...