Gå til innhold

Villa Paprikas forretningsvirksomhet - saklig kritikk


Friluftsdame

Anbefalte innlegg

Juss-jenta skrev (1 time siden):

Her er det blitt trykt «se oversettelse» av den som postet bildet. Med «se originaltekst» gir dette mye mer mening. Jeg legger ved skjermbilde av det hun faktisk har skrevet ☺️

499DAE0E-9272-4BE8-8C15-4A68818FF313.jpeg

DETTE! Takk for viktig oppklaring! Kjenner jeg blir ganske provosert over at du som posta det første skjermbildet aktivt har gått inn for å forverre teksten ved å oversette den. Jeg er helt enig i at Camilla har mange dårlige formuleringer til vanlig, men å legge inn et ferdig redigert skjermbilde for å hetse litt ekstra, det går faktisk ikke an. Skjerpings.

Endret av ljosglimt
  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Juss-jenta skrev (2 timer siden):

Her er det blitt trykt «se oversettelse» av den som postet bildet. Med «se originaltekst» gir dette mye mer mening. Jeg legger ved skjermbilde av det hun faktisk har skrevet ☺️

499DAE0E-9272-4BE8-8C15-4A68818FF313.jpeg

Ååååå! Herre min hatt. Var ikke klar over at det gikk an en gang 😅 my bad

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

ljosglimt skrev (46 minutter siden):

DETTE! Takk for viktig oppklaring! Kjenner jeg blir ganske provosert over at du som posta det første skjermbildet aktivt har gått inn for å forverre teksten ved å oversette den. Jeg er helt enig i at Camilla har mange dårlige formuleringer til vanlig, men å legge inn et ferdig redigert skjermbilde for å hetse litt ekstra, det går faktisk ikke an. Skjerpings.

Aktivt har gått inn for det? Jeg var ikke klar over at det var en mulighet en gang. Jeg legger meg paddeflat for den feilen, men jeg har ikke redigert eller endra på noe som helst med vilje! Du kunne kanskje tatt deg to sekunder betenkningstid, slik som den du siterer har gjort og heller gitt en tydelig men helt ok tilbakemelding uten å beskylde meg for det du gjør. Etter mitt skjønn er det flere her som burde skjerpe seg. 

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Juss-jenta skrev (2 timer siden):

Her er det blitt trykt «se oversettelse» av den som postet bildet. Med «se originaltekst» gir dette mye mer mening. Jeg legger ved skjermbilde av det hun faktisk har skrevet ☺️

499DAE0E-9272-4BE8-8C15-4A68818FF313.jpeg

Ah, skjønner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hv

Marriet skrev (7 minutter siden):

Aktivt har gått inn for det? Jeg var ikke klar over at det var en mulighet en gang. Jeg legger meg paddeflat for den feilen, men jeg har ikke redigert eller endra på noe som helst med vilje! Du kunne kanskje tatt deg to sekunder betenkningstid, slik som den du siterer har gjort og heller gitt en tydelig men helt ok tilbakemelding uten å beskylde meg for det du gjør. Etter mitt skjønn er det flere her som burde skjerpe seg. 

Flott det ikke var med vilje, det bedrer saken. Kan tipse deg om å bruke de to sekundene på å dobbeltsjekke kilden neste gang du skal slenge ut litt hets. ;)  

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ljosglimt skrev (7 minutter siden):

Hv

Flott det ikke var med vilje, det bedrer saken. Kan tipse deg om å bruke de to sekundene på å dobbeltsjekke kilden neste gang du skal slenge ut litt hets. ;)  

 

Endret av Marriet
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Marriet skrev (1 time siden):

Aktivt har gått inn for det? Jeg var ikke klar over at det var en mulighet en gang. Jeg legger meg paddeflat for den feilen, men jeg har ikke redigert eller endra på noe som helst med vilje! Du kunne kanskje tatt deg to sekunder betenkningstid, slik som den du siterer har gjort og heller gitt en tydelig men helt ok tilbakemelding uten å beskylde meg for det du gjør. Etter mitt skjønn er det flere her som burde skjerpe seg. 

Jeg skjønner ikke helt, var det da en oversettelse av norsk til norsk som du la ut?
Snodig at man kan oversette norsk til norsk da, men men 😛

 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skrottefar skrev (36 minutter siden):

Jeg skjønner ikke helt, var det da en oversettelse av norsk til norsk som du la ut?
Snodig at man kan oversette norsk til norsk da, men men 😛

 

Kjemperart! Men man kan visst trykke på oversettelse nederst på innlegget på Instagram og da skjer det åpenbart noe 😅

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Marriet skrev (5 minutter siden):

Kjemperart! Men man kan visst trykke på oversettelse nederst på innlegget på Instagram og da skjer det åpenbart noe 😅

Var sikkert oversettelse fra norsk til paprikask 🤣

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

ljosglimt skrev (4 timer siden):

Hv

Flott det ikke var med vilje, det bedrer saken. Kan tipse deg om å bruke de to sekundene på å dobbeltsjekke kilden neste gang du skal slenge ut litt hets. ;)  

Det tror jeg hun hadde gjort, hvis hun visste at dette kunne skje… ;) Samme oppfordring til deg også da ;) 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere som følger C på ulike kanaler. Virker det som om hun har det bra?

-Jeg sluttet å følge henne kort tid etter at Kim dukket opp. Bad vibes 😶

 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tiara07 skrev (38 minutter siden):

Det tror jeg hun hadde gjort, hvis hun visste at dette kunne skje… ;) Samme oppfordring til deg også da ;) 

Jaudå. Jeg kunne brukt disse to sekundene på å formulere en mindre krass beskjed. Men jeg mener fremdeles at kommentaren min er på sin plass når iveren etter hets tydeligvis er såpass stor. Mener at mobbere får stå for det de gjør, uansett om det var "med vilje" eller ikke. Selve grunnen til at denne personen valgte å poste skjermbildet kan vel kun ha vært for å kunne mobbe litt en tirsdagskveld? Men denne gangen var det visst ikke grunnlag for mobbingen, så da kommer vel en annen person med et nytt skjembilde neste gang noen ord uforståelige. Så flirer folk kollektivt av "rekalme", og sånn går livet sin gang på Kvinneguiden. Kul smiley, forresten. ;)

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hun som har så mye erfaring innenfor renhold, burde satset på en jobb innenfor den bransjen. Det er godt betalt og kan fint kombineres med et normalt familieliv. Istedenfor å late som at puffe puter, og vaske ovn er «jobb».

4FAF83FB-3A83-4AE3-90F0-3EF3A373233C.png

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...