Gå til innhold

Villa Paprikas forretningsvirksomhet - saklig kritikk


Friluftsdame

Anbefalte innlegg

Lorieen skrev (9 timer siden):

Hun må da sitte på en hel del verdifull erfaring når det kommer til å pakke ned et helt liv i esker og kasser sånn i snitt to ganger i året. Hun er alltid rask til å komme på plass igjen også. 

Ja dette har jeg faktisk lagt merke til, hvordan hun klarer å få et hjem til å se innbodd ut i løpet av et par korte uker. Hos meg føltes det nokså tomt i nesten et år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Solaire skrev (10 minutter siden):

Ja dette har jeg faktisk lagt merke til, hvordan hun klarer å få et hjem til å se innbodd ut i løpet av et par korte uker. Hos meg føltes det nokså tomt i nesten et år.

Du vet hun har interiør i overflod

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rubbel og bit
Smugleseren skrev (På 18.12.2021 den 21.19):

Nei, tror hun heller burde satset på flyttebyrå. Så mye erfaring hun har på dette området, -og dette kan hun jo dokumentere! Det er vel mer penger i det enn interiørveiledning 

 

FruenFraHavet skrev (14 timer siden):

«Flyttebyrå» 😂😂😂😂 Jeg dævver!! Spot on! 😂😂😂😂

 

Mamak skrev (13 timer siden):

😂 Ser det for meg🥴😅

 

Lorieen skrev (9 timer siden):

Hun må da sitte på en hel del verdifull erfaring når det kommer til å pakke ned et helt liv i esker og kasser sånn i snitt to ganger i året. Hun er alltid rask til å komme på plass igjen også. 

 

Solaire skrev (35 minutter siden):

Ja dette har jeg faktisk lagt merke til, hvordan hun klarer å få et hjem til å se innbodd ut i løpet av et par korte uker. Hos meg føltes det nokså tomt i nesten et år.

 

Trua skrev (25 minutter siden):

Du vet hun har interiør i overflod

Tråden heter Villa Paprikas forretningsvirksomhet - saklig kritikk. Synes dere dette som jeg siterer er det? Det er bare latterliggjøring, og ingen ting annet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rubbel og bit skrev (2 minutter siden):

 

 

 

 

 

Tråden heter Villa Paprikas forretningsvirksomhet - saklig kritikk. Synes dere dette som jeg siterer er det? Det er bare latterliggjøring, og ingen ting annet. 

At hun har interiør i overflod. Er det kritikk?

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Solaire skrev (1 time siden):

Ja dette har jeg faktisk lagt merke til, hvordan hun klarer å få et hjem til å se innbodd ut i løpet av et par korte uker. Hos meg føltes det nokså tomt i nesten et år.

«Home is where the puter is».

  • Liker 30
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rubbel og bit skrev (1 time siden):

 

 

 

 

 

Tråden heter Villa Paprikas forretningsvirksomhet - saklig kritikk. Synes dere dette som jeg siterer er det? Det er bare latterliggjøring, og ingen ting annet. 

Hele tråden har vært lavmål lenge. Pinlig lesning (og ikke pinlig på C sin bekostning) 

Noen burde kanskje leite frem litt selvinnsikt. 

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Rubbel og bit
Trua skrev (1 time siden):

At hun har interiør i overflod. Er det kritikk?

Ikke gjør deg dum, du skjønner sikkert at det er latterliggjøring å si at hun kan starte flyttebyrå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rubbel og bit
Liberal skrev (22 minutter siden):

Hele tråden har vært lavmål lenge. Pinlig lesning (og ikke pinlig på C sin bekostning) 

Noen burde kanskje leite frem litt selvinnsikt. 

Selvinnsikt er et fremmedord på s.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rubbel og bit skrev (20 timer siden):

 

 

 

 

 

Tråden heter Villa Paprikas forretningsvirksomhet - saklig kritikk. Synes dere dette som jeg siterer er det? Det er bare latterliggjøring, og ingen ting annet. 

Jeg er enig i at det er mye latterliggjøring. Problemet er vel at det ikke er så mye forretningsvirksomhet igjen man kan  kritisere saklig. Latterliggjøring eller ikke så er det å si at flyttebyrå hadde vært en bedre ide av det mest spot on man kan si akkurat nå. Da er det kanskje på tide å legge ned showet i sosiale medier. 

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På Gekkos snap vises førjulskos med pynta små, der hans eldste er på besøk.

Koselig! ...men hvorfor er det en som ikke er påkledd, og eksponeres i bare bleia? Det er langt fra første gang dette skjer! 

Barn bør ikke eksponeres i det hele tatt, men OM de absolutt skal vises fram må et minstekrav være at de blir kledd på!

  • Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor har hun lurt folk til å tro at hun er singel når gekko plutselig dukker opp på bilder igjen? Hvis det er for å få oppmerksomhet, er det rett og slett tragisk 🙄 Fatter ikke hva som går av den dama..... Hun gjør virkelig ALT for å skape blest.. Hun sier at hun ikke liker at det skrives om henne her på kg. Men det tror jeg faktisk ikke på lengre!

  • Liker 49
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Frublå skrev (3 timer siden):

 Hun gjør virkelig ALT for å skape blest.. Hun sier at hun ikke liker at det skrives om henne her på kg. Men det tror jeg faktisk ikke på lengre!

Forundrer meg ikke om budskapet hennes til Gekko er at hun hater å at hun skrives om på KG. Han fyrer seg opp, hun sanker medlidenhet fra han, og han serverer tirade på tirade på SoMe --> Flere klikk til henne, og trøst og kjærleik fra Gekko. 

Vinn vinn for Paprika.

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare venter på at juletre kastes ut i dag og våren ønskes velkommen med rosa vårnytt. Likt som alle andre år. 

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Turkis Sau skrev (5 timer siden):

Forundrer meg ikke om budskapet hennes til Gekko er at hun hater å at hun skrives om på KG. Han fyrer seg opp, hun sanker medlidenhet fra han, og han serverer tirade på tirade på SoMe --> Flere klikk til henne, og trøst og kjærleik fra Gekko. 

Vinn vinn for Paprika.

La være p bry dere da, så "vinner" hun ikke. La tråden dø ut. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Var noen som skrev at de har ikke noe bedrift og diskutere mere.. Kanskje man bare skal la tråden bli borte? Hun blogger vel ikke mere heller

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva gjør man ikke for klikk og oppmerksomhet rundt seg selv. Patetisk spør du meg. Løgn og bedrag fra ende til annen. 
Merkelig at jula ikke har blitt kasta ut?! Vi snakker snart 2 juledag😅🎄
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mamak skrev (1 time siden):

Hva gjør man ikke for klikk og oppmerksomhet rundt seg selv. Patetisk spør du meg. Løgn og bedrag fra ende til annen. 
Merkelig at jula ikke har blitt kasta ut?! Vi snakker snart 2 juledag😅🎄
 

Vedder det ryker i morgen. 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...