Gå til innhold

Villa Paprikas forretningsvirksomhet - saklig kritikk


Friluftsdame

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Luckie skrev (26 minutter siden):

Sier folk fra Fredrikstad «hytten»?

Nei, vi gjør på ingen måte det😂🙄Reagerte på det samme selv. Fint skal det være..Eier hun denne hytta, eller bare prøver hun hardt å få det til å virke sånn?🤦🏻‍♀️ (Så i går at et annet innlegg fra hyttEN, som nå er slettet, var det en som spurte om det var Kim sin familie sin. Dette innlegget ble slettet uten svar på kommentaren..)

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Foreldrene hans sin hytte. Så teit å slette sånne spørsmål. Nok en gang late som om de er noe de ikke er. Fint ska’det være om halve ræven henger ute..

  • Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stargaze skrev (1 time siden):

Foreldrene hans sin hytte. Så teit å slette sånne spørsmål. Nok en gang late som om de er noe de ikke er. Fint ska’det være om halve ræven henger ute..

Ok, herregud det er jo bare utrolig pinlig 🙈 Og veldig lite ok å drive med den slettingen.  

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Northwy skrev (4 timer siden):

Nei, vi gjør på ingen måte det😂🙄Reagerte på det samme selv. Fint skal det være..Eier hun denne hytta, eller bare prøver hun hardt å få det til å virke sånn?🤦🏻‍♀️ (Så i går at et annet innlegg fra hyttEN, som nå er slettet, var det en som spurte om det var Kim sin familie sin. Dette innlegget ble slettet uten svar på kommentaren..)

Har hun forsøkt å påstå at de eier en hytte også nå, eller?
Jaja, blir vel det samme som den ferieleiligheten de visstnok eide, eller noe sånt, i Bulgaria......tror jeg det var 😛

 

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Her nede sier vi H Y T T A, med mindre vi aner fra Bergen eller bor på Smestad vest ( satt på spissen). Gir opp det kvinnemennesket som skal gjøre seg så mye bedre enn alle andre. Samme hvor hardt hun prøver med å fremstå som vellykket & fin, så vet vi alle bakgrunnen og historien rundt.

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skrottefar skrev (13 timer siden):

Har hun forsøkt å påstå at de eier en hytte også nå, eller?
Jaja, blir vel det samme som den ferieleiligheten de visstnok eide, eller noe sånt, i Bulgaria......tror jeg det var 😛

 

Hun fremstiller det iallefall på en måte som at man skal tro det er hennes hytte..Veldig spesielt å drive og legge ut hundre detalj-bilder fra en hytte som ikke er sin. Hadde jeg vært på hyttetur i andres hytte, hadde jeg ikke lagt ut masse bilder av interiøret på hytta  (unnskyld, hyttEN) uten å samtidig påpeke hvor fin hytta til «den og den» er f. eks liksom🙄 Men hun vinkler det så man skal tro det er hennes. 

  • Liker 27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ultimate tegnet på at man vil folk skal tro at det er deres hytte er når hun sletter kommentarer der folk spør. Fint skal det være når halve ræva henger ute. Har hun glemt hvor mange hytter / ferieleiligheter de har løyet om at de eier??? Jeg gleder meg sykt til pandemien er over og hun skal bortforklare hvorfor de ikke drar til leiligheten SIN i Bulgaria!!

  • Liker 31
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Northwy skrev (6 timer siden):

Hun fremstiller det iallefall på en måte som at man skal tro det er hennes hytte..Veldig spesielt å drive og legge ut hundre detalj-bilder fra en hytte som ikke er sin. Hadde jeg vært på hyttetur i andres hytte, hadde jeg ikke lagt ut masse bilder av interiøret på hytta  (unnskyld, hyttEN) uten å samtidig påpeke hvor fin hytta til «den og den» er f. eks liksom🙄 Men hun vinkler det så man skal tro det er hennes. 

Men er ikke dette den hytta de har vært på før? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aidensfield skrev (17 minutter siden):

Men er ikke dette den hytta de har vært på før? 

Det vet jeg ikke 🤔 Jeg har ikke fulgt med på dette sirkuset så lenge, så jeg lurte på om dette var hennes hytte siden hun fremstiller det sånn🏠

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aidensfield skrev (36 minutter siden):

Men er ikke dette den hytta de har vært på før? 

Joda, er "svigermor" sin.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noe av det mest fascinerende med hele greine, er at TO voksne mennesker (og alle rundt, virker det som) er med på illusjonen. Hvis jeg hadde skrevet på sosiale medier at vi var gift, hintet om brudd, skrytt av leiligheter osv som ikke var våre, så tror jeg (VET jeg) at samboeren min - og familie og venner- hadde fått sjokk og tatt ett oppgjør med meg. Men at flere lever med slike skyggelapper og bevisst er med på illusjonen, det er.... ja. Jeg har ikke ord. 

  • Liker 43
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Pæddan skrev (3 timer siden):

Joda, er "svigermor" sin.

Det Var det jeg mente å der har de vært mange ganger 

Endret av Aidensfield
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, hytten har de vært på mange ganger i løpet av tiden de har bodd sammen. Hun har fortalt mange ganger tidligere at det er svigermor sin, så kanskje hun føler seg som en del av familien nå og derfor bare benevner den som hytten. 

Det jeg er mer spent på, er hva disse to skal livnære seg av i 2022. Ministjerner selger ut, har hatt salg siden Black week. Nettsjappen til Gekko kan umulig bidra med særlig i kassa til drift av en familie. Å være konsulent for venninnens husbygging kan heller ikke gi noe bidrag til fellesskapet. 

«i-kjelleren» er kanskje det neste glupe forretningskonseptet? Dream on.. 

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

«Etter mange år med mye motgang..» skriver hun. Veldig rart å ikke prøve å lære av feilene og endre da. I stedet for å kjøre på i samme sporet..

“Mistakes are a fact of life. It is the response to error that counts.” - Nikki Giovanni. 

«The only real mistake is the one from which we learn nothing.» Henry Ford

 

  • Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Stargaze skrev (14 minutter siden):

«Etter mange år med mye motgang..» skriver hun. Veldig rart å ikke prøve å lære av feilene og endre da. I stedet for å kjøre på i samme sporet..

“Mistakes are a fact of life. It is the response to error that counts.” - Nikki Giovanni. 

«The only real mistake is the one from which we learn nothing.» Henry Ford

 

«Mange år med mye motgang» tror jeg er en formulering kun disse to tror på. «Mange år med gjentatte hodeløse valg» er nok mer i tråd med de brutale fakta. 

  • Det er ikke en menneskerett å drive selvstendig forretning, men når man først gjør det er det en stor fordel å ha kompetanse til det. Det er ikke motgang å ikke fikse det - det er virkelighet og realitet som innhenter. 
  • Det er heller ikke en menneskerett å anskaffe seg biler o.l. som man ønsker seg, men slettes ikke har råd til. Det er ikke motgang å ikke kunne beholde noe man aldri skulle ha skaffet seg - det er virkelighet og realitet som innhenter. 

Å sulle seg inn i en historie om motgang og uflaks, er ikke grunnlag for vekst og læring. Det er lært hjelpeløshet og en historie som vil gjenta seg. 


 

  • Liker 29
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Xstrella skrev (På 28.12.2021 den 14.30):

Ser ut som juletreet er forduftet ja. I kjent VP stil. 

Om juletreet fortsatt hadde stått så hadde det vært galt… når det er fjernet så er det galt. Uansett hva C foretar seg så blir det aldri riktig i enkelte øyne. Sier ikke at jeg er enig i alle avgjørelsene og meningene til C. Men man skal virkelig feie over egen dør, før man kritiserer andre. 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nypåkg2020 skrev (3 timer siden):

Om juletreet fortsatt hadde stått så hadde det vært galt… når det er fjernet så er det galt. Uansett hva C foretar seg så blir det aldri riktig i enkelte øyne. Sier ikke at jeg er enig i alle avgjørelsene og meningene til C. Men man skal virkelig feie over egen dør, før man kritiserer andre. 

Jeg feier for egen dør, men det kan være greit å huske på at det er forskjell på privatpersoner og folk som har offentlige SoMe-kontoer og tilhørende bedrifter de lever av. Nå det er sagt; hva folk gjør med juletreet er lite interessant. 

  • Liker 30
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...