Blågrønn Skrevet 20. august 2021 #1281 Del Skrevet 20. august 2021 Pålur skrev (Akkurat nå): De har selv valgt å være offentlige, og når de selv går ut med at de ikke lenger er venner så er det lov å spørre! Å så. Hvorfor skal det snakkes her🙈🤣🤣. Er dem ikke venner ja vel. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blågrønn Skrevet 20. august 2021 #1282 Del Skrevet 20. august 2021 Og hvorfor spørre når dem har sakt det selv 🙈🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣 Åååå gud bedre. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pålur Skrevet 20. august 2021 #1283 Del Skrevet 20. august 2021 Blågrønn skrev (3 minutter siden): Og hvorfor spørre når dem har sakt det selv 🙈🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣 Åååå gud bedre. Ja det kan du spørre om Stine….jeg mener Blågrønn😂 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Solfridmedhatten Skrevet 20. august 2021 #1284 Del Skrevet 20. august 2021 Pålur skrev (5 minutter siden): Ja det kan du spørre om Stine….jeg mener Blågrønn😂 Hva er deg jævla tullet der? Beskylde folk for å skrive om seg selv. Er du så dårlig å diskutere at du må ty til slike kommentarer? 🤮 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
EllaSays Skrevet 20. august 2021 #1285 Del Skrevet 20. august 2021 Pålur skrev (2 timer siden): Å der var jeg blokka😅 Av Jannike eller Stine? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blågrønn Skrevet 20. august 2021 #1286 Del Skrevet 20. august 2021 Pålur skrev (1 time siden): Ja det kan du spørre om Stine….jeg mener Blågrønn😂 Jeg er ikke Stine 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blågrønn Skrevet 20. august 2021 #1287 Del Skrevet 20. august 2021 Solfridmedhatten skrev (1 time siden): Hva er deg jævla tullet der? Beskylde folk for å skrive om seg selv. Er du så dårlig å diskutere at du må ty til slike kommentarer? 🤮 Får vel egen tråd snart nå🤣🙈. Fordi noen har litt fornuft til å si om at folk burde slutte å bry seg om andre og at er ikke greit å uttale seg om andre personer på nett. Følger mye med på mange snapperer, og dem før mye negative omtaler, særlig kvinner. Er så mye å henge seg opp i ting og tang, burde ikke det og datt. Galt å gjøre slik, må ikke gjøre det. Nei . Dette dritt skrivingen er vel snart nok. Barn og unge, ikke rart dem mobber andre. Se hvem dem lærer av 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BethD Skrevet 21. august 2021 #1288 Del Skrevet 21. august 2021 Blågrønn skrev (9 timer siden): Får vel egen tråd snart nå🤣🙈. Fordi noen har litt fornuft til å si om at folk burde slutte å bry seg om andre og at er ikke greit å uttale seg om andre personer på nett. Følger mye med på mange snapperer, og dem før mye negative omtaler, særlig kvinner. Er så mye å henge seg opp i ting og tang, burde ikke det og datt. Galt å gjøre slik, må ikke gjøre det. Nei . Dette dritt skrivingen er vel snart nok. Barn og unge, ikke rart dem mobber andre. Se hvem dem lærer av Bare kom deg ned av den høye hesten din, du er inne på KG å leser og slarver like mye så se til å feie for egen dør før du kommer med denne driten her. Slett kontoen din å la være å være her da?! Selvhøytidelige …. Ja….. herregud🤦🏼♀️🤦🏼♀️🤦🏼♀️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blågrønn Skrevet 21. august 2021 #1289 Del Skrevet 21. august 2021 BethD skrev (4 timer siden): Bare kom deg ned av den høye hesten din, du er inne på KG å leser og slarver like mye så se til å feie for egen dør før du kommer med denne driten her. Slett kontoen din å la være å være her da?! Selvhøytidelige …. Takk takk🙈😊😄. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Veranda Skrevet 21. august 2021 #1290 Del Skrevet 21. august 2021 Spurte Stine på snap om hun og Jannicke fremdeles er venner. Svaret jeg fikk var at hun og Jannicke har kjendt hverandre i 18 år ❤ Jeg har forresten aldri fått med meg at de snakker nedlatende om hverandre. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pålur Skrevet 21. august 2021 #1291 Del Skrevet 21. august 2021 Veranda skrev (3 timer siden): Spurte Stine på snap om hun og Jannicke fremdeles er venner. Svaret jeg fikk var at hun og Jannicke har kjendt hverandre i 18 år ❤ Jeg har forresten aldri fått med meg at de snakker nedlatende om hverandre. Stemmer sikkert, jeg spurte Jannike, aner ikke hvem hvem Jannicke er?🤔 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Solfridmedhatten Skrevet 22. august 2021 #1292 Del Skrevet 22. august 2021 (endret) Veranda skrev (11 timer siden): Spurte Stine på snap om hun og Jannicke fremdeles er venner. Svaret jeg fikk var at hun og Jannicke har kjendt hverandre i 18 år ❤ Jeg har forresten aldri fått med meg at de snakker nedlatende om hverandre. Er det noe ulumskheter mellom de så får det være mellom dem 🤷🏽? Endret 22. august 2021 av Solfridmedhatten 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blågrønn Skrevet 22. august 2021 #1293 Del Skrevet 22. august 2021 Solfridmedhatten skrev (10 timer siden): Er det noe ulumskheter mellom de så får det være mellom dem 🤷🏽? Enig. Fint å ha litt knuffing i et vennskap å. 18 år jo lenge og da kan jo være avstand litt å. 😀 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klementine Skrevet 30. august 2021 #1294 Del Skrevet 30. august 2021 Er det bare meg eller er Veronica bare helt ufattelig barnslig? Barnslig og VELDIG FLINK til å identifisere hvor en har vondt eller symptomer. Helt merkelig, dame. Blir ikke klok på henne heller gitt. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klementine Skrevet 16. september 2021 #1295 Del Skrevet 16. september 2021 Nei, Veronica. Du kan ikke gå direkte fra trening til å være reklameplakat hos Bohemia. Du bør skifte først. Ærlig talt. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minni75 Skrevet 16. september 2021 #1296 Del Skrevet 16. september 2021 Klementine skrev (2 timer siden): Nei, Veronica. Du kan ikke gå direkte fra trening til å være reklameplakat hos Bohemia. Du bør skifte først. Ærlig talt. Hun er ikke så flink og dusje. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Litenoggod Skrevet 19. september 2021 #1297 Del Skrevet 19. september 2021 Likte egentlig Veronika før, men etter hu begynte å henge med talla så mistet jeg veldig sansen for henne. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flettfrid Skrevet 19. september 2021 #1298 Del Skrevet 19. september 2021 Har Jannike blitt singel? 🤔 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrkZ Skrevet 19. september 2021 #1299 Del Skrevet 19. september 2021 Flettfrid skrev (1 time siden): Har Jannike blitt singel? 🤔 Den følelsen jeg fikk, etter å ha sett igjennom snappen hennes nettopp.. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minni75 Skrevet 19. september 2021 #1300 Del Skrevet 19. september 2021 Flettfrid skrev (2 timer siden): Har Jannike blitt singel? 🤔 Alt er jo så flott å fint. Sjåping og tjo å hei. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå