Gå til innhold

Jovialemammaer


Gjest BethD

Anbefalte innlegg

drivhus skrev (19 timer siden):

I går var Astrid fin å følge med. Jeg liker at hun lager og tipser om matlaging. Hun er flink med mat 😊

Flink med mat ja ! Men så er hun jo  kokk da , men nå er det vel nok av alle disse skrytemeldingene på selfies med FILTER vel ? Og alle disse prøving av klær både hjemme og i butikk , kanskje bare meg som er drittlei det 🤦🏼‍♀️

  • Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

JojoMoyes skrev (15 timer siden):

Flink med mat ja ! Men så er hun jo  kokk da , men nå er det vel nok av alle disse skrytemeldingene på selfies med FILTER vel ? Og alle disse prøving av klær både hjemme og i butikk , kanskje bare meg som er drittlei det 🤦🏼‍♀️

Synes ikke hun er så flink til å lage mat. Pynter nydelige kaker, en viss kreativitet på matfronten er det, men mange billige, halvfabrikata løsninger. Jeg har avfulgt for ihvertfall en periode. Da hun fikk autograf på puppen av Rune Rudberg var grensa nådd for min del 🙈  

  • Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

EllaSays skrev (3 minutter siden):

Synes ikke hun er så flink til å lage mat. Pynter nydelige kaker, en viss kreativitet på matfronten er det, men mange billige, halvfabrikata løsninger. Jeg har avfulgt for ihvertfall en periode. Da hun fikk autograf på puppen av Rune Rudberg var grensa nådd for min del 🙈  

Enig😂 Og det evige .... hallooooo og goooood... ehhh... ooonsdag ?!

  • Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja damen er blodharry uten tvil ! Reagerte også på alt fjaset med Rune Rudberg 🤦🏼‍♀️ Tenker det blir en pause her og , har mistet all respekt for den damen jeg nå ! Orker alt mulig som er gøy men orker ikke jobb …

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 måneder senere...

Er det bare meg som synes det er meget spesielt å være sykemeldt så lenge pga oa ??!!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Annonse

Kosetosta skrev (19 timer siden):

Har de sluttet å snappe?

Astrid snapper iherdig fra sydenferie . 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

JojoMoyes skrev (3 timer siden):

Astrid snapper iherdig fra sydenferie . 

Mente kanalen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...