Gå til innhold

Jovialemammaer


Gjest BethD

Anbefalte innlegg

Hvem er det som egentlig er igjen i denne Joviale mødre gjengen? Synes det ble kjedelig og gadd ikke følge de mer. Men tidligere var vel både Fru Knutsen, Talla, Josefine (?), Jannicke med? Kanalen dukker heller aldri opp på utforsk på Snap lenger heller

Er det kun Astrid igjen siden hun er den eneste som omtales her? Eller er kanalen lagt ned?

Endret av non_stop
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

non_stop skrev (2 timer siden):

Hvem er det som egentlig er igjen i denne Joviale mødre gjengen? Synes det ble kjedelig og gadd ikke følge de mer. Men tidligere var vel både Fru Knutsen, Talla, Josefine (?), Jannicke med? Kanalen dukker heller aldri opp på utforsk på Snap lenger heller

Er det kun Astrid igjen siden hun er den eneste som omtales her? Eller er kanalen lagt ned?

Er vel Astrid, Anette, Mari (elektriker, veldig kul), Heidi (søstra til Mari), Marianne og Elisabeth. Isabell og Jeanette ga seg nå nylig. 

Mulig jeg har glemt noen, ser sjeldent for tida. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fjellet skrev (På 18.10.2023 den 23.13):

Ja så var a ute med løvblåser’n igår..men ho eier jo ikke krefter, er det mulig å bli så tappa for krefter, svekka og svimmel etterpå. JA man blir svekka og mister krefter når dagen tilbringes enten på sofaen eller på shopping 

Lykke til med alderdommen om du er så svak i en alder av 52 ! Det blir ikke bedre av bilkjøring uansett hvor du skal , sofaligging og shopping ! En tur i ny eller ne hadde vel kanskje gjort bra for mange ting . Er ganske lei av at alt legges på oa . Kanskje tatt seg en frukt eller noe istedenfor alt det dritet hun stapper i seg og skjuler bak prøve for oss følgere også . Nei den damen har blitt tafatt og treg og kjedelig og følge . Og som sagt før ! Noen ganger må man faktis ta seg selv i nakken og tvinge seg gjennom dagene ..

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

JojoMoyes skrev (13 timer siden):

Lykke til med alderdommen om du er så svak i en alder av 52 ! Det blir ikke bedre av bilkjøring uansett hvor du skal , sofaligging og shopping ! En tur i ny eller ne hadde vel kanskje gjort bra for mange ting . Er ganske lei av at alt legges på oa . Kanskje tatt seg en frukt eller noe istedenfor alt det dritet hun stapper i seg og skjuler bak prøve for oss følgere også . Nei den damen har blitt tafatt og treg og kjedelig og følge . Og som sagt før ! Noen ganger må man faktis ta seg selv i nakken og tvinge seg gjennom dagene ..

Snart på tide å komme seg på jobb igjen også vel.. vært hjemme lenge nok nå. Shopper som en tulling og sanker sympati fra andre middelaldrande overgangskvinner. Kan fort bli nok. Har søren meg drivi å delt disse meldingene godt over 1 måned nå.. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nillani skrev (2 timer siden):

Snart på tide å komme seg på jobb igjen også vel.. vært hjemme lenge nok nå. Shopper som en tulling og sanker sympati fra andre middelaldrande overgangskvinner. Kan fort bli nok. Har søren meg drivi å delt disse meldingene godt over 1 måned nå.. 

har energi til det som er gøy og morro (shopping&luncher) mens hjemme er alt sååååå slitsomt. Nei kom deg opp av sofaen og ut i jobb igjen tenker det vil hjelpe, istedenfor å sitte hjemme å motta sympati meldinger  fra sine trofaste følgere 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

fjellet skrev (På 21.10.2023 den 1.30):

har energi til det som er gøy og morro (shopping&luncher) mens hjemme er alt sååååå slitsomt. Nei kom deg opp av sofaen og ut i jobb igjen tenker det vil hjelpe, istedenfor å sitte hjemme å motta sympati meldinger  fra sine trofaste følgere 

Skjønner ikke hva de sympatimeldingene gjør godt for 🤦🏼‍♀️ ikke shoppinggalskap heller ! Snakk om å ha mer klær og dill som man aldri får brukt .. Aldri hørt om noen som er sykemeldt så lenge og flyr dørene ned hos legen pga oa. Prøve klær og dele bilder innimellom sløving på sofa er vist ikke så tungt eller slitsomt .

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

JojoMoyes skrev (27 minutter siden):

Skjønner ikke hva de sympatimeldingene gjør godt for 🤦🏼‍♀️ ikke shoppinggalskap heller ! Snakk om å ha mer klær og dill som man aldri får brukt .. Aldri hørt om noen som er sykemeldt så lenge og flyr dørene ned hos legen pga oa. Prøve klær og dele bilder innimellom sløving på sofa er vist ikke så tungt eller slitsomt .

Åå det gjør sikkert godt for henne å se at noen nesten «forguder» henne med sympati. Hun har sikkert nok klær, det får vi av og til glimt av på klesrommet og på gelenderet på trappa ovenpå som er nedlesset med klær. Ny time hos legen idag ……

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

fjellet skrev (På 23.10.2023 den 15.09):

Åå det gjør sikkert godt for henne å se at noen nesten «forguder» henne med sympati. Hun har sikkert nok klær, det får vi av og til glimt av på klesrommet og på gelenderet på trappa ovenpå som er nedlesset med klær. Ny time hos legen idag ……

Et par dager med full holloi og så tilbake sliten på sofa og dele sympati og skryte av sååååå fin du er meldinger 🤷🏼‍♀️🤦🏼‍♀️ikke sann denne damen . Hun hadde trengt en venninne som tør å gi beskjed og ikke bare dille og dalle og koseprate …

  • Liker 3
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

JojoMoyes skrev (7 minutter siden):

Et par dager med full holloi og så tilbake sliten på sofa og dele sympati og skryte av sååååå fin du er meldinger 🤷🏼‍♀️🤦🏼‍♀️ikke sann denne damen . Hun hadde trengt en venninne som tør å gi beskjed og ikke bare dille og dalle og koseprate …

Men jobbe kan hun ikke..... er for sliten til det. Hennes lege burde følge med på snappen hennes 😉 mulig sykemeldinga tok slutt da..

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nillani skrev (30 minutter siden):

Men jobbe kan hun ikke..... er for sliten til det. Hennes lege burde følge med på snappen hennes 😉 mulig sykemeldinga tok slutt da..

Oa kan vare i 10 år den ! Så det kan jo bli et fint liv for henne dette . Som flere har nevnt her før , hun må ta seg i nakken !! Komme seg ut i frisk luft og få brukt kroppen sin … og hun kunne jo helt klart hatt et sunnere kosthold uten stadig kaker og sukker , byttet de søtsakene mot frukt og grønt f eks  . Hadde hun tvunget seg til det så hadde hun også fått energi , mer overskudd , bedre humør og psyke og sluppet denne evinnelige sytingen. Men hun vil jo bare ha kvikkfiks på alt så da blir det sofa med hormonpreparater som ikke virker (sier hun ) og slankesprøyte. Da blir ikke livet /hverdagen bedre heller da !!! Man må gjøre en innsats selv …

  • Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi hørte jo det når hun var i Oslo at hun var så innmari trøtt og sliten i beina….og da sier hun andre at «vi har jo bare gått i fem minutter» Men når dagene tilbringes på sofaen så er vel en spasertur på fem minutter slitsomt for henne 😨

  • Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

fjellet skrev (8 minutter siden):

Vi hørte jo det når hun var i Oslo at hun var så innmari trøtt og sliten i beina….og da sier hun andre at «vi har jo bare gått i fem minutter» Men når dagene tilbringes på sofaen så er vel en spasertur på fem minutter slitsomt for henne 😨

All bevegelse er nok tungt for en sofasliter vil jeg tro. Synes hun alltid er trøtt og sliten jeg. Kjedelig å se trege snapper av en som aldri har noe futt eller positivt og dele . Om man ser borti fra alle de skryte snappene hun elsker å dele for de er bare kjedelig og teit de og . Blir vel avfølge på meg og heller bruke tid på noen andre med litt mer optimisme 👍🤩

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syntes denne kanalen har tapt seg, flere jeg bare hopper over. Marianne går på repeat med det samme, isbading, trening og strikking. Hver gang hun er på må hun fortelle at trening er lavterskel for henne, og helst få med at hun trener. Og hun er veldig  opptatt av å vise kropp, spesielt syntes jeg. Også veldig opptatt av å fortelle hvor mye hun jobber.

Endret av Tutta89_
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

JojoMoyes skrev (12 minutter siden):

Om alle de Joviale er like traust og treg og sytete som Astrid så hadde jeg ikke giddet og følge de …

Men hva er det som feiler dama? Hun er godt voksen, og deler alle disse rosende ordene om seg selv på en selfie dag ut og dag inn. Usynlig syk? Overgangsalderen er ingen sykdom. Og man må faktisk legge inn en innsats selv for å få ett bedre liv. Kanskje spise litt sunnere, fysisk aktivitet og slutte med den evinnelige sutringa om hvor fælt du har det. 

  • Liker 7
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

panzerpølsa skrev (1 time siden):

Men hva er det som feiler dama? Hun er godt voksen, og deler alle disse rosende ordene om seg selv på en selfie dag ut og dag inn. Usynlig syk? Overgangsalderen er ingen sykdom. Og man må faktisk legge inn en innsats selv for å få ett bedre liv. Kanskje spise litt sunnere, fysisk aktivitet og slutte med den evinnelige sutringa om hvor fælt du har det. 

Hun synes synd på seg selv !!! Har null selvinnsikt når det gjelder disiplin, kost, ta seg selv i nakken osv . Velger alltid enkleste utvei . Ja enig med deg , om hun hadde gått en tur i skog og mark f eks istedenfor å bruke bil alltid så hadde hun nok fått klarnet hodet litt . Og ja spist litt sunnere og gjort noe annet enn å ligge på sofa og dele skryt  om seg selv eller vise bilder av seg selv med nye klær eller videoer hvor hun tester  alt mulig !! Hadde jeg levd sånn som henne hadde jeg vært deprimert også . Hun sliter jo ut alle rundt seg med denne sytingen og i dag klaget hun jo på det og på snap . Hadde trukket meg unna henne for lenge siden om jeg var i hennes vennekrets eller familie . Ta seg i nakken og gjøre noe med med livet sitt for å ha en bedre overgangsalder /alderdom må til men det skjønner hun ikke . 

Endret av JojoMoyes
  • Liker 1
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...