Gå til innhold

Jovialemammaer


Gjest BethD

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest TyrkiskPepper

Ser Karin gjester hos Detuperfekteliv idag, har hun blitt kastet ut av Jovialemammaer?🤔

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, BethD skrev:

Noen som følger med på denne snappen? Og så de som var på igår?

Jeg har sluttet å følge enkelte der, og jeg ser hvertfall ikke på når familien Nyhus kommer. Det er for mye eksponering av barn av enkelte gjester og faste snappere der. 

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest BethD
12 minutter siden, Litenoggod skrev:

Jeg har sluttet å følge enkelte der, og jeg ser hvertfall ikke på når familien Nyhus kommer. Det er for mye eksponering av barn av enkelte gjester og faste snappere der. 

Om det var de jeg så igår så kommer ikke jeg til å følge de mer heller... makan til eksponering av barn,og fremstille seg selv perfekt. Fikk jo hull i tenna av å se på

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var vel ikke nok klittpreik, uthenging av partner og eksponering av barn fra Karin, da. 

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, neiognei skrev:

Var vel ikke nok klittpreik, uthenging av partner og eksponering av barn fra Karin, da. 

Var nok ikke det🙄 hu blottla ikke engang sine egne barn. Har stor respekt for Karin

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest TyrkiskPepper
3 minutter siden, Litenoggod skrev:

Var nok ikke det🙄 hu blottla ikke engang sine egne barn. Har stor respekt for Karin

Haha ja nei man kan jo begynne å lure! Stor respekt for Karin, får virkelig håpe hun finner seg en annenplass å være enn dissa enkelte pr.kåte damene på Jovialemammaer. Rett å slett råtten gjort imot henne spør du meg!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, TyrkiskPepper skrev:

Haha ja nei man kan jo begynne å lure! Stor respekt for Karin, får virkelig håpe hun finner seg en annenplass å være enn dissa enkelte pr.kåte damene på Jovialemammaer. Rett å slett råtten gjort imot henne spør du meg!

 

Ja, kjempe råttent. Utrolig feil at de erstatter henne med gjester som familien Nyhus 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Litenoggod skrev:

Ja, kjempe råttent. Utrolig feil at de erstatter henne med gjester som familien Nyhus 

Iselin forguder jo Monica. Det har hun sagt flere ganger i det siste. At det var hun som fikk henne til å tørre å satse på SoMe. Så da er det vel hun som bestemmer der da. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

50 minutter siden, Hyachint31 skrev:

Iselin forguder jo Monica. Det har hun sagt flere ganger i det siste. At det var hun som fikk henne til å tørre å satse på SoMe. Så da er det vel hun som bestemmer der da. 

Ja. Det har hu sagt mange ganger. Iselin har forandre seg enormt mye det siste året. Jeg likte henne så utrolig godt når hu fant ut om utroskapen på mammahjerter. Og plutselig er hu veldig sånn «her er jeg» jeg ble litt kvalm av bildet som ble lagt ut på insta i dag fra Iselin. Veldig smakløst. 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er noe med at det går en hårfin linje mellom å være inspirerende, fordi at man byr på seg selv og våger å si det andre ikke vil si, og å bare være vulgær. Iselin har blitt vulgær. Det er ikke noe humor i det lenger.

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

37 minutter siden, neiognei skrev:

Det er noe med at det går en hårfin linje mellom å være inspirerende, fordi at man byr på seg selv og våger å si det andre ikke vil si, og å bare være vulgær. Iselin har blitt vulgær. Det er ikke noe humor i det lenger.

Veldig sant. Det er ikke noe humor i det. Blitt litt for mye klitis fra henne. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Kan de ikke si at en av dem er blitt kastet ut? Folk lurer vel på hvor hun er blitt av? 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Litenoggod skrev:

Tydeligvis kommer det nytt medlem i dag der. Spent på hvem det er 

Mari fra mammahjerter, ja. Hadde det på feelingen siden hun har vært å se der et par ganger. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, Juli111 skrev:

Mari fra mammahjerter, ja. Hadde det på feelingen siden hun har vært å se der et par ganger. 

De får hvertfal en god jente med på laget! Mari virker harmonisk og snill. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Serra
2 timer siden, Belenan skrev:

De får hvertfal en god jente med på laget! Mari virker harmonisk og snill. 

Enig! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...