Gå til innhold

Jovialemammaer


Gjest BethD

Anbefalte innlegg

Hun skulle dele en trist nyhet. Tipper at hun gir seg med snappen. Kan jo ikke tjene penger på en mammasnapp hun deler med andre. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 timer siden, Banænie skrev:

Hun skulle dele en trist nyhet. Tipper at hun gir seg med snappen. Kan jo ikke tjene penger på en mammasnapp hun deler med andre. 

Det forundrer meg ikke. Hu sluttet i mammahjerter i fjor på denne tia fordi hu skulle satse mer på blogg og sin egen snapp. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 timer siden, Kakemiriam skrev:

Hva var nyheten da? Har hun sluttet? 

Kontoen var hacket så hun kom seg aldri på joviale-snappen den dagen. Men hun skal vist komme innom en annen dag og fortelle om det

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva skjedde med den gravide JM skulle ha inn da...syns det ble kjedelig...Å Heidi da?Mannen vekk,så må fikse barna selv,ikke tid til snap....må ikke alle det til tider...?Å Rikke med trutmunn imens hun ammer....Syns den kontoen faller mye nå....Hva slags dag hadde Ann-Kristin?Er det bare meg eller er det flere som ser det? ønsker meg sånn dem var da det startet opp jeg..det var så koselig da

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

50 minutter siden, Støvel&sko skrev:

Hva skjedde med den gravide JM skulle ha inn da...syns det ble kjedelig...Å Heidi da?Mannen vekk,så må fikse barna selv,ikke tid til snap....må ikke alle det til tider...?Å Rikke med trutmunn imens hun ammer....Syns den kontoen faller mye nå....Hva slags dag hadde Ann-Kristin?Er det bare meg eller er det flere som ser det? ønsker meg sånn dem var da det startet opp jeg..det var så koselig da

Veldig kjedelig person som skulle være gravid spalt. 

Stakkars Heidi😂 må være slitsomt å være alene med 6 barn når mannen er borte. Kjenner folk som har 6 unger og er i full jobb og har tid til Facebook og diverse. 

Synes hele jm har forfalt. Har hoppet ut av det. 

Rikke kunne skjermet mer puppene sine mens hu ammer på snap, ikke at jeg har imot amming men er ikke alt som trenger å komme frem på snap. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, Støvel&sko skrev:

Hva skjedde med den gravide JM skulle ha inn da...syns det ble kjedelig...Å Heidi da?Mannen vekk,så må fikse barna selv,ikke tid til snap....må ikke alle det til tider...?Å Rikke med trutmunn imens hun ammer....Syns den kontoen faller mye nå....Hva slags dag hadde Ann-Kristin?Er det bare meg eller er det flere som ser det? ønsker meg sånn dem var da det startet opp jeg..det var så koselig da

Ser meg ut som trutmunn 😂 Det var ikke det det var et forsøk på. Men altså. Det er helt frivillig å følge denne kontoen .....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

31 minutter siden, Rikkehh skrev:

Ikke i mot amming - men likevel ikke for offentlig amming da eller? Hvorfor trenger ikke det komme frem på snap? Det som er så naturlig? Bare lurer jeg altså - for dette ble litt ambivalent. 

 

30 minutter siden, Rikkehh skrev:

Ser meg ut som trutmunn 😂 Det var ikke det det var et forsøk på. Men altså. Det er helt frivillig å følge denne kontoen .....

For oss som så,ble det hele litt rart-trutmunn,stak ut tungespissen og snakket på hode..Hei se på meg og så søøøt jeg er...her jeg sitter å ammer. Ja,godt det er frivillig.Hopper over mange dager,er bare sporadisk innom.Før var jeg en stor fan...Den kanalen har mistet noe viktig på veien..

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

40 minutter siden, Rikkehh skrev:

Ikke i mot amming - men likevel ikke for offentlig amming da eller? Hvorfor trenger ikke det komme frem på snap? Det som er så naturlig? Bare lurer jeg altså - for dette ble litt ambivalent. 

Ikke imot offentlig amming, men det er ikke alt som trengs å vises på offentlig snap. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Litenoggod skrev:

Ikke imot offentlig amming, men det er ikke alt som trengs å vises på offentlig snap. 

På lik linje som ikke alt trenger å diskuteres offentlig her inne.  :) 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Rikkehh skrev:

På lik linje som ikke alt trenger å diskuteres offentlig her inne.  :) 

 

Men har man valgt å ha offentlig snap, eller være offentlig person så må man også tåle at man kan faktisk diskuteres her inne. 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, Litenoggod skrev:

Men har man valgt å ha offentlig snap, eller være offentlig person så må man også tåle at man kan faktisk diskuteres her inne. 

Jeg kan ikke se at jeg har sagt at jeg ikke tåler det?  Jeg forstår at man kan ha meninger om «offentlige» personer/kontoer, på lik linje som man har mot de som ikke er det - men hvorfor skal det skrives så innmari krast/frekt og på grensen til mobbete hver gang? Det er jo forskjell på måten det blir formidlet! Det er DET jeg reagerer på. Hadde jo vært hyggelig om man kunne lese litt mer konstruktiv kritikk. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det som jeg bet meg merke i angående den nye gravid-spaltisten var hennes bruk av linse og filter. For å være en snapkonto som fokuserer mye på å vise sin ufiltrerte hverdag, var det litt vel mye filtrert over hu dama der. Kontoen var en fin konto å følge i starten, men synes den bare blir dårligere og dårligere. Holder meg heller til Mammabanden fra nå av.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker Jovialemammaer, jeg! 😊Synes alle damene er herlige på hver sin måte og likte hun nye også. Forstår ikke hvorfor mange her skal være så utrolig kritiske og behovet for å trykke andre ned. De gjør så godt de kan og det er faktisk gratis å følge dem på snap. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

48 minutter siden, Rot skrev:

Jeg liker Jovialemammaer, jeg! 😊Synes alle damene er herlige på hver sin måte og likte hun nye også. Forstår ikke hvorfor mange her skal være så utrolig kritiske og behovet for å trykke andre ned. De gjør så godt de kan og det er faktisk gratis å følge dem på snap. 

KG er jo full av tråder om snappere. De kan hvertfal slutte med og skryte av de fantastiske følgerene sine. Fantastiske følgere oppretter ikke tråder på KG. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

56 minutter siden, Rot skrev:

Jeg liker Jovialemammaer, jeg! 😊Synes alle damene er herlige på hver sin måte og likte hun nye også. Forstår ikke hvorfor mange her skal være så utrolig kritiske og behovet for å trykke andre ned. De gjør så godt de kan og det er faktisk gratis å følge dem på snap. 

Så bra for deg at du liker dem da. Dessverre kan ikke alle være like heller og like alt som blir delt der. Alt for mye eksponering av barn av enkelte av dem, for mye klitris snakk og for mye mas av enkelte. Pluss at jeg mistet helt sansen når de sluttet å ha med Karin pga få seer tall, fordi at Karin var ærlig og hadde sine erfaringer. 

 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Toppen av flauhet. Ha nå litt ryggrad og stå for det dere gjør da vel! 

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...