Gå til innhold

Jovialemammaer


Gjest BethD

Anbefalte innlegg

En nyfødt baby som ligger på et trygt sted er 1000% ganger tryggere alene/uten oppsyn enn en 2åring i badekar. At man ikke skjønner det er ufattelig.

Og om man så er døende av kreft er ikke det god nok grunn til å gå fra små barn i badekar. Det finnes ingen unnskyld ass. 

Own your shit i det minste.

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

6 minutter siden, Miss.Wildfox skrev:

En nyfødt baby som ligger på et trygt sted er 1000% ganger tryggere alene/uten oppsyn enn en 2åring i badekar. At man ikke skjønner det er ufattelig.

Og om man så er døende av kreft er ikke det god nok grunn til å gå fra små barn i badekar. Det finnes ingen unnskyld ass. 

Own your shit i det minste.

Jeg fikk streng beskjed fra både barsel og helsesøster at jeg aldri skulle gå fra mitt barn liggende på stellebordet eller andre plasser som ikke var sikret i høyden fra de var nyfødte for man vet aldri når de vil finne på snu seg uansett hvor gamle de er. 

Jeg reagerte på at hu brukte babygym oppå sofaen selvom hu ser. Men det er faktisk når ting skjer

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

26 minutter siden, Miss.Wildfox skrev:

En nyfødt baby som ligger på et trygt sted er 1000% ganger tryggere alene/uten oppsyn enn en 2åring i badekar. At man ikke skjønner det er ufattelig.

Og om man så er døende av kreft er ikke det god nok grunn til å gå fra små barn i badekar. Det finnes ingen unnskyld ass. 

Own your shit i det minste.

Helt enig, reagerte veldig på sammenligningen hennes her. Jeg ville aldri gått fra et barn i vann, uansett. Men jeg ville nok kanskje hatt babygymmen på gulvet når barnet er fire måneder..

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er så latterlig at mennesker selv velger å snappe på en offentlig Snap. De deler av livet sitt, og eksponere privat- og familieliv til de grader. Men så fort noen kommer  med (stort sett) konstruktiv kritikk, er det ille? 

Man kan ikke forvente at alle reagerer like positivt på det som blir eksponert. Har noen ett problem med å bli diskutert på forum, burde vedkomende slutte å by så mye på seg sjæl da. Det er tross alt valgfritt.

 

Og jeg er 110% med de som kommenterer at det er farlig å forlate barnet i badekaret. Dette burde en dame med fire barn vite godt. 

 

 

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men altså, jeg blir helt sinnsykt forvirra av den dama.

Hun sier hun ikke bryr seg, men likevel bruker hun litt vel ofte disse "2 minuttene" av livet på å kjefte og banne, før hun later som at nei hun bryr seg ikke en døyt og er blid og fornøyd, før hun IGJEN kjefter og banner

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for brukerdebatt, spekulasjoner, persondebatt, innlegget skrevet på dialekt, og svar til dette.

Kragebein, adm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvor blir det av hu 6 barns mamma’n??? Som starta Joviale mammaer, fordi hu ikke ble fast i mammahjerter? 

Får ikke fast jobb veit du, når du aldri viser seg. 

Så greit da å starte sitt eget å aldri vise seg.

Hun hoppende over syngende dama fra Stavanger eller hvor enn hun bor hopper jeg faktisk glatt over.

Hu er slitsom ass. 

Gi meg mere av Talla, Mari, Linn og hu bonde berta oppi Buskerud synes faktisk de bjudar på. 

Å JA jeg liker Talla, ikke alt jeg er enig, men hennes liv, hennes valg. 

Hu sex dama hopper jeg glatt over, hadde sympati for henne etter utroskapen- men hvor mange ganger skal man dra det kortet. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

32 minutter siden, Tulltulla skrev:

Hvor blir det av hu 6 barns mamma’n??? Som starta Joviale mammaer, fordi hu ikke ble fast i mammahjerter? 

Får ikke fast jobb veit du, når du aldri viser seg. 

Så greit da å starte sitt eget å aldri vise seg.

Hun hoppende over syngende dama fra Stavanger eller hvor enn hun bor hopper jeg faktisk glatt over.

Hu er slitsom ass. 

Gi meg mere av Talla, Mari, Linn og hu bonde berta oppi Buskerud synes faktisk de bjudar på. 

Å JA jeg liker Talla, ikke alt jeg er enig, men hennes liv, hennes valg. 

Hu sex dama hopper jeg glatt over, hadde sympati for henne etter utroskapen- men hvor mange ganger skal man dra det kortet. 

Hu 6 barnsmammaen Heidi måtte ha pauser fra jm pga at mannen var borte på jobbreise og da ble det altfor travelt for henne på hjemme fronten med 6 barn at hu kunne ikke være på snapp. 

Hu fra Stavanger Ann Kristin er slitsom og masete

bonde berta Rikke skal vist snappe i dag. Noen ganger greit å se på og noen ganger ikke. 

Hu sex dama Iselin guttormsen kan man godt styre over når hu bare prater klitris. Man kan ikke følge med når hu prater. 

Liker veldig godt når Linn og Mari er på. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Serra skrev:

Men altså, jeg blir helt sinnsykt forvirra av den dama.

Hun sier hun ikke bryr seg, men likevel bruker hun litt vel ofte disse "2 minuttene" av livet på å kjefte og banne, før hun later som at nei hun bryr seg ikke en døyt og er blid og fornøyd, før hun IGJEN kjefter og banner

Nå er hun i gang igjen, på morgenkvisten. :)

 

Som sin makker på jm Iselin vrir hun ting sånn som det passer henne best. Snakker om at det er blitt nevnt at hun kastet han ut i jula. Men var da ikke selve det at hun gjorde det som ble snakket om, men at alle vet det fordi at hun bretta det ut for alle og enhver.

Akkurat som med alt annet som skjer der. Sparer på detaljene, ja, men må bare få det ut, sånn at hun kan få sympati og oppmerksomhet rundt det. 

Også blir hun sur når folk spør. 🤣 Samme prosedyre hver gang. 

Endret av neiognei
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Keikolina
1 minutt siden, Superjanne skrev:

Synes dere burde roe nærva når det gjelder Talla, dere har no clue hva hu står oppi. Hun er et godt menneske som gjør sitt beste for barna sine :)

Ikke når hun går ifra småbarn i badekar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Superjanne skrev:

Synes dere burde roe nærva når det gjelder Talla, dere har no clue hva hu står oppi. Hun er et godt menneske som gjør sitt beste for barna sine :)

Synes hun skal slutte å dele alt for mye av det som skjer i hennes forhold, for så å syte for at folk stiller spørsmål. :) Hun mater dette så til disse grader selv, så hvis hun synes det er belastende så får hun slutte å kaste bensin på bålet. Men da blir det vel for lite sympati og oppmerksomhet. 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

29 minutter siden, Litenoggod skrev:

Hu 6 barnsmammaen Heidi måtte ha pauser fra jm pga at mannen var borte på jobbreise og da ble det altfor travelt for henne på hjemme fronten med 6 barn at hu kunne ikke være på snapp. 

 

Er’n konstant på reise??

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Såfii
27 minutter siden, neiognei skrev:

Synes hun skal slutte å dele alt for mye av det som skjer i hennes forhold, for så å syte for at folk stiller spørsmål. :) Hun mater dette så til disse grader selv, så hvis hun synes det er belastende så får hun slutte å kaste bensin på bålet. Men da blir det vel for lite sympati og oppmerksomhet. 

Hvorfor er det bare Talla som skal slutte? Kan ikke dere også slutte med og være så forbanna nysgjerrig? 

Det går begge veier her. Talla skal ikke ha all skyld, dere er pinadø ikke noe bedre dere heller. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Tulltulla skrev:

Hvor blir det av hu 6 barns mamma’n??? Som starta Joviale mammaer, fordi hu ikke ble fast i mammahjerter? 

Får ikke fast jobb veit du, når du aldri viser seg. 

Så greit da å starte sitt eget å aldri vise seg.

Hun hoppende over syngende dama fra Stavanger eller hvor enn hun bor hopper jeg faktisk glatt over.

Hu er slitsom ass. 

Gi meg mere av Talla, Mari, Linn og hu bonde berta oppi Buskerud synes faktisk de bjudar på. 

Å JA jeg liker Talla, ikke alt jeg er enig, men hennes liv, hennes valg. 

Hu sex dama hopper jeg glatt over, hadde sympati for henne etter utroskapen- men hvor mange ganger skal man dra det kortet. 

Heidi og de driver vel å pusser opp nede. Det er visst noe av grunnen til hun måtte ta pause tror jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, Frøken_fjong1 skrev:

Heidi og de driver vel å pusser opp nede. Det er visst noe av grunnen til hun måtte ta pause tror jeg.

Var ikke bare pga oppusssing, hu sa at det var pga at mannen var på jobb reise og hu var alene med alle barna og at da ble sosiale medier nedprioritert pga det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

13 minutter siden, Superjanne skrev:

Må si at når mine var små satt jeg konstant på dolokket og passet på når de badet. Jeg var overhysterisk da, hadde også pustealarm i senga til de begge frem til de var 4 år. 

Men folk er forskjellige, hun forklarte idag at det var jo kun 3 meter fra sofaen der toåringen satt, og det er ikke mye vann i en sånn liten balje. Babygym skal ligge på gulvet, det er jeg også enig i.

Men kjære vene, som sagt folk er forskjellige. Og jeg er sikker på at Talla hadde full kontroll.

 

.....

Men btw her en dag var det ekkelt bilde som Rikke hadde lagt ut, med babyen i en treeske med pynt rundt. Fikk krybbedødvibber jeg : / , og btw, en baby er ikke pynt, men et levende menneske. Jeg hadde lyst å skrive dette til henne men tenkte at å nevne ordet krybbedød ikke egnet seg.

Bare for å si det slik; Rikke leser og svarer i denne tråden her. Så hu leser nok dette om du ikke skriver det til henne. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Såfii skrev:

Hvorfor er det bare Talla som skal slutte? Kan ikke dere også slutte med og være så forbanna nysgjerrig? 

Det går begge veier her. Talla skal ikke ha all skyld, dere er pinadø ikke noe bedre dere heller. 

Men kjære vene, hun ber oss jo nesten å være nysjerrige

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Tulltulla skrev:

Hvor blir det av hu 6 barns mamma’n??? Som starta Joviale mammaer, fordi hu ikke ble fast i mammahjerter? 

Får ikke fast jobb veit du, når du aldri viser seg. 

Så greit da å starte sitt eget å aldri vise seg.

Hun hoppende over syngende dama fra Stavanger eller hvor enn hun bor hopper jeg faktisk glatt over.

Hu er slitsom ass. 

Gi meg mere av Talla, Mari, Linn og hu bonde berta oppi Buskerud synes faktisk de bjudar på. 

Å JA jeg liker Talla, ikke alt jeg er enig, men hennes liv, hennes valg. 

Hu sex dama hopper jeg glatt over, hadde sympati for henne etter utroskapen- men hvor mange ganger skal man dra det kortet. 

Heey! ann Kristin er nå ihvertfall dramafri etter hva jeg forstår! og linn, for en due! joviale er jo bare en drama kanal som bretter ut om andre, ehhhh.. linn hører ikke til på en såleis kanal. pleide å tenke mitt om både joviale og mammahjerter etter alt som har hendt. drama drama drama, Pfft å atter drama. Men kan inrømme jeg aldri sluttet å følge, for noe gjør at man tiltrekkes drama, om en skal være ærlig, du-uh. Men Mammahjerter har blitt så gode! kunne bare linn og ann Kristin flyttet over dit så hadde kanalen vært mucho perfekt, å kunne avfølgt joviale lett. å jeg mener ikke folk skal holde keft om problemer altså, der savner jeg kansje litt på andre siden! men at det skal IKKE gå ut over andre mennesker. Uprofft! 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

42 minutter siden, Serra skrev:

Men kjære vene, hun ber oss jo nesten å være nysjerrige

Hvorfor er dere så nysgjerrig? Vi har jo ikke noe med det. Det er jo ett ukjent menneske, hva får dere ut av det om hun sier årsaken til at mannen flyttet ut? Hadde jeg sett nabomannen flytte ut hadde jeg vell ikke vært halvparten så nysgjerrig som dere her inne er på Talla. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...