Gå til innhold

Jovialemammaer


Gjest BethD

Anbefalte innlegg

1 minutt siden, Miss.Wildfox skrev:

Toppen av flauhet. Ha nå litt ryggrad og stå for det dere gjør da vel! 

Hva mener du? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 minutter siden, Rikkehh skrev:

Hva mener du? 

At alt dere gjør forsvares med «vi er bare mennesker» antakeligvis. 

Før du oppretter en offentlig snap så bør du være bevisst på valget du har tatt. Samt hva det innebærer og hva som er OK og legge ut. OG stå for det som blir lagt ut, i ettertid. 

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Rikkehh skrev:

Hva mener du? 

At det er flaut å se på når deltagere fra snapkontoer blande seg inn i debatten. Det er jo så ubetydelig kritikk - hvorfor bry seg? Stå for den dere er, det blir for dumt å komme hit med unnskyldninger og pekefingeren høyt hevet med oppfordring om å ti stille eller slutt å følge dere

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Anonym1990. skrev:

At alt dere gjør forsvares med «vi er bare mennesker» antakeligvis. 

Før du oppretter en offentlig snap så bør du være bevisst på valget du har tatt. Samt hva det innebærer og hva som er OK og legge ut. OG stå for det som blir lagt ut, i ettertid. 

Jeg svarer IKKE på vegne av andre. Men for min egen del, så legger jeg ikke ut ting jeg ikke kan stå for. Hva andre velger har ingenting med meg å gjøre. Nå var det vel ikke det som var diskusjonen her heller? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Rikkehh skrev:

Jeg svarer IKKE på vegne av andre. Men for min egen del, så legger jeg ikke ut ting jeg ikke kan stå for. Hva andre velger har ingenting med meg å gjøre. Nå var det vel ikke det som var diskusjonen her heller? 

Som en offentlig person så JA, du kan jo velge og bli sur for det som er skrevet om deg. Men det beste er faktisk og holde seg for god til og forsvare det. Lagt ut er lagt ut. 

At du henger med puppen ute, koselig musikk, trutmunn og tungen på snei skaper kritikk. INGEN ammer på den måten, slik jeg har sett. Det skjer somregel rolig, uten dans og mere kos. 

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 minutter siden, Rikkehh skrev:

Du kan jo vise at du har ryggrad du også, ved å ikke gjemme deg bak et nickname på KG. Send meg en melding privat da vel, om det er noe du skulle hatt svar på! 

Jeg har ingenting jeg ønsker svar på. Følger kontoen deres kun for underholdning, får lite ut av den. Tok kun til orde nå fordi det ble så flaut å være vitne til forsvarstalen din.

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

36 minutter siden, Miss.Wildfox skrev:

At det er flaut å se på når deltagere fra snapkontoer blande seg inn i debatten. Det er jo så ubetydelig kritikk - hvorfor bry seg? Stå for den dere er, det blir for dumt å komme hit med unnskyldninger og pekefingeren høyt hevet med oppfordring om å ti stille eller slutt å følge dere

 

Jaha. ubetydelig kritikk? Syns den tråden her viser mye mer enn det!   Antakelser, frekkheter, u name it... 

Endret av Rikkehh
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Rikkehh skrev:

Like flaut som at en ihuga «Kvinneguider» som deg bare er nødt for å komme med en slik kommentar - bare fordi noen velger å svare på tiltale.... 

Jaha. ubetydelig kritikk? Syns den tråden her viser mye mer enn det!   Antakelser, frekkheter, u name it... 

Det legger du igrunn opp til selv, ved og svare slik du gjør. 

Nei, du har nok en lang vei og gå Rikkemor:)

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Anonym1990. skrev:

Det legger du igrunn opp til selv, ved og svare slik du gjør. 

Nei, du har nok en lang vei og gå Rikkemor:)

Vi har alle en vei å gå, frøken anonym. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Rikkehh skrev:

Like flaut som at en ihuga «Kvinneguider» som deg bare er nødt for å komme med en slik kommentar - bare fordi noen velger å svare på tiltale.... 

Jaha. ubetydelig kritikk? Syns den tråden her viser mye mer enn det!   Antakelser, frekkheter, u name it... 

Du er jo direkte ufin. 

Ja, det er jo ubetydelig kritikk når det ikke stemmer? Sålenge dere vet sannheten så burde vel det holde for voksne mennesker. Så fort dere begynner med det her har dere tapt.

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Rikkehh skrev:

Vi har alle en vei å gå, frøken anonym. :) 

Det har vi så absolutt. 

Ta med deg det du kan av kritikk, voks på det, og gå videre. Usannhetene i tråden kan du jo bare heve deg over så lenge du vet sannheten selv!:)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, Anonym1990. skrev:

Det har vi så absolutt. 

Ta med deg det du kan av kritikk, voks på det, og gå videre. Usannhetene i tråden kan du jo bare heve deg over så lenge du vet sannheten selv!:)

Der er jeg helt enig med deg!! :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Rikkehh skrev:

Nå er det jeg alene som svarer her - så blir vel feil å skrive dere.. 

Ufin? Svare med samme mynt er ufint?

Det er minst 2-3 andre fra JM som har svart i disse trådene, og alle har vært like butthurt for helt banale ting.

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Miss.Wildfox skrev:

Det er minst 2-3 andre fra JM som har svart i disse trådene, og alle har vært like butthurt for helt banale ting.

Mulig det de ønsker og oppnå også, for og holde sin tråd om snpchat kontoen oppe. Får vel mere klikk på snappen sin. 

Hadde det vært opp til meg skulle «små» kontoer vært forbudt og skrive/opprette tråder om. Er jo KG som står for følgertallet til de fleste Snapchat kontoer så mye «lesere» de får på trådene sine.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 minutt siden, Miss.Wildfox skrev:

Det er minst 2-3 andre fra JM som har svart i disse trådene, og alle har vært like butthurt for helt banale ting.

Forstår ikke hvorfor de gidder å gå inn å "forsvare" seg. Det ser bare mye værre ut

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Kakemiriam skrev:

Forstår ikke hvorfor de gidder å gå inn å "forsvare" seg. Det ser bare mye værre ut

 

1 minutt siden, Anonym1990. skrev:

Mulig det de ønsker og oppnå også, for og holde sin tråd om snpchat kontoen oppe. Får vel mere klikk på snappen sin. 

Hadde det vært opp til meg skulle «små» kontoer vært forbudt og skrive/opprette tråder om. Er jo KG som står for følgertallet til de fleste Snapchat kontoer så mye «lesere» de får på trådene sine.

Ja, det må helt klart være en agenda bak om å få litt blest. Det er ikke normalt for voksne mennesker å begynne å krangle offentlig av å bli beskyldt for trutmunn og vise for mye ammepupp. 

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Miss.Wildfox skrev:

 

Ja, det må helt klart være en agenda bak om å få litt blest. Det er ikke normalt for voksne mennesker å begynne å krangle offentlig av å bli beskyldt for trutmunn og vise for mye ammepupp. 

Sier noe der. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

30 minutter siden, Miss.Wildfox skrev:

 

Ja, det må helt klart være en agenda bak om å få litt blest. Det er ikke normalt for voksne mennesker å begynne å krangle offentlig av å bli beskyldt for trutmunn og vise for mye ammepupp. 

Såklart vil vi ha blest! 😃

Neida- joda. Det var dumt av meg å i det hele tatt engasjere meg her. Etterpåklok! Konstruktiv kritikk er bra - frekkheter, utheng og nesten-mobbing er ikke greit. Men, kvinneguiden er den nye «jente-doen» man aldri får bukt med uansett, så det er jo tullete å bry seg. 

Svare i affekt - lite jovialt. Klask i trynet på meg! Dreit meg ut der. Lært av det da, om ikke annet. 

Adios!

Endret av Rikkehh
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...