Gå til innhold

Jovialemammaer


Gjest BethD

Anbefalte innlegg

3 timer siden, Belenan skrev:

De får hvertfal en god jente med på laget! Mari virker harmonisk og snill. 

Så enig👏🏻 Men utrolig synd at de «kaster» ut Karin og bytter ut henne med Mari. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mener Mari ikke hadde tid til snapping lenger da hun ga seg i mammahjerter. Men mulig det var andre grunner. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Serra
1 time siden, kanakass skrev:

Mener Mari ikke hadde tid til snapping lenger da hun ga seg i mammahjerter. Men mulig det var andre grunner. 

Trodde jeg og 🤷

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest IdaKarlsen
8 timer siden, kanakass skrev:

Mener Mari ikke hadde tid til snapping lenger da hun ga seg i mammahjerter. Men mulig det var andre grunner. 

Nesten litt gøy hvordan folk «ja ha, da må det være noe annet bak!» 

hun sluttet for et år siden. Ting kan jo ha forandret seg, til at man savner å snappe og har tid igjen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får opp både denne snapkontoen og andre som feks mammabanden, løvemammaer osv som forslag på snap. Og jeg har sett på dem innimellom. Jeg forstår at poenget i feks løvemammaer er å vise hverdagen med syke barn. Og at JM og andre er for å vise hverdagen til familier? Eller er det noe annet? Hva er egentlig poenget med sånne snapkontoer? Og hvorfor følge dem? Jeg dømmer ikke jeg bare klarer ikke helt å forstå hva poenget er🤷🏼‍♀️

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, IdaKarlsen skrev:

Nesten litt gøy hvordan folk «ja ha, da må det være noe annet bak!» 

hun sluttet for et år siden. Ting kan jo ha forandret seg, til at man savner å snappe og har tid igjen. 

Slutta vel ikke for et år siden. Hadde jo bryllup i sommer. Var jo ivrig på snappen når det var. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

30 minutter siden, kanakass skrev:

Slutta vel ikke for et år siden. Hadde jo bryllup i sommer. Var jo ivrig på snappen når det var. 

Skjønner ikke hvorfor mammahjerter skal forsvares. Det er et mønster der som ikke er helt heldig. Alle forsvinner fra kanalen, og vennskap brytes (kan det se ut som) det deles aldri noe mere om de som en gang har blitt nevnt i hytt og gevær, vært bestevenner. Det er noe rart ved hele kanalen. Det er ingen igjen, det er samme kanal men med et helt annet konsept og nye folk. Anna er igjen da, men rart hennes BFF som forsvinner. Madelen, Mari, Therese, Cecilie.  Nå har jeg unfollowet dem, Siv har vist også sluttet, står ikke lenger i høydepunkt på insta så jeg spurte hun. Ikke inne og sier hadet hun heller.  

At joviale tar inn Mari synes jeg er bra. Det fortjener Mari.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Anonym1990. skrev:

Skjønner ikke hvorfor mammahjerter skal forsvares. Det er et mønster der som ikke er helt heldig. Alle forsvinner fra kanalen, og vennskap brytes (kan det se ut som) det deles aldri noe mere om de som en gang har blitt nevnt i hytt og gevær, vært bestevenner. Det er noe rart ved hele kanalen. Det er ingen igjen, det er samme kanal men med et helt annet konsept og nye folk. Anna er igjen da, men rart hennes BFF som forsvinner. Madelen, Mari, Therese, Cecilie.  Nå har jeg unfollowet dem, Siv har vist også sluttet, står ikke lenger i høydepunkt på insta så jeg spurte hun. Ikke inne og sier hadet hun heller.  

At joviale tar inn Mari synes jeg er bra. Det fortjener Mari.

Er det positivt eller negativt i hennes favør? Jovialemammaer er vel ikke akkurat noe kvalitetsopplegg. 

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mammabanden er vel strengt tatt den eneste mammakontoen der medlemmene klarer å holde seg profesjonelle? Virker som om det er mye tull/drama med de andre.

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest TyrkiskPepper
29 minutter siden, Andrea89 skrev:

Mammabanden er vel strengt tatt den eneste mammakontoen der medlemmene klarer å holde seg profesjonelle? Virker som om det er mye tull/drama med de andre.

Enig i den!😆

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Andrea89 skrev:

Mammabanden er vel strengt tatt den eneste mammakontoen der medlemmene klarer å holde seg profesjonelle? Virker som om det er mye tull/drama med de andre.

Virker sånn ja. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Anonym1990. skrev:

Skjønner ikke hvorfor mammahjerter skal forsvares. Det er et mønster der som ikke er helt heldig. Alle forsvinner fra kanalen, og vennskap brytes (kan det se ut som) det deles aldri noe mere om de som en gang har blitt nevnt i hytt og gevær, vært bestevenner. Det er noe rart ved hele kanalen. Det er ingen igjen, det er samme kanal men med et helt annet konsept og nye folk. Anna er igjen da, men rart hennes BFF som forsvinner. Madelen, Mari, Therese, Cecilie.  Nå har jeg unfollowet dem, Siv har vist også sluttet, står ikke lenger i høydepunkt på insta så jeg spurte hun. Ikke inne og sier hadet hun heller.  

At joviale tar inn Mari synes jeg er bra. Det fortjener Mari.

Forsvarer ikke noen snapper, synes både joviale og mammahjerter taper ansikt jo lenger tid det går. Alt kommer frem til slutt. Og tror faktisk ikke Mari er noe bedre. Alle kan se søte og snille ut gjennom en mobilskjerm.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, neiognei skrev:

Virker sånn ja. 

Kanskje det er et kvalitetsstempel å ikke ha en (over)aktiv tråd på KG? 🙈

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tråden er ryddet for spekulasjoner, personangrep, latterliggjøring og svar til dette.

Kragebein, adm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, kanakass skrev:

Forsvarer ikke noen snapper, synes både joviale og mammahjerter taper ansikt jo lenger tid det går. Alt kommer frem til slutt. Og tror faktisk ikke Mari er noe bedre. Alle kan se søte og snille ut gjennom en mobilskjerm.

Jeg har lite tro at Mari er noe bedre, hu og malene er jo veldig gode venner siden malene var i bryllupet hennes. Og jeg har begynt å mislike malene litt fordi hu skal være så innmari sjøldigger når det gjelder skyting, jeg har selv drevet med skyting og har en del venner fra miljøet og ingen av dem legger ut så mye snap eller insta om at de trener. Kun hu. Og mange som driver skyting er veldig egoister pga at det er en sport som man er ego i, ikke noe samarbeid med andre. Veldig mye sjøldigging i sporten og det merker jeg at malene ofte er på snap. Når det gjelder trening og diverse. Så kan hende at Mari ikke er noe bedre siden hu går godt overens med Malene

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

55 minutter siden, Hesya skrev:

Malene? Madelen? Eller snakker dere om to forskjellige?

Mener Madelen. Skrivefeil🙊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Serra
2 timer siden, Litenoggod skrev:

Jeg har lite tro at Mari er noe bedre, hu og malene er jo veldig gode venner siden malene var i bryllupet hennes. Og jeg har begynt å mislike malene litt fordi hu skal være så innmari sjøldigger når det gjelder skyting, jeg har selv drevet med skyting og har en del venner fra miljøet og ingen av dem legger ut så mye snap eller insta om at de trener. Kun hu. Og mange som driver skyting er veldig egoister pga at det er en sport som man er ego i, ikke noe samarbeid med andre. Veldig mye sjøldigging i sporten og det merker jeg at malene ofte er på snap. Når det gjelder trening og diverse. Så kan hende at Mari ikke er noe bedre siden hu går godt overens med Malene

Madelen er den eneste jeg følger privat og har alltid hatt sansen for hu, og legger ikke merke til noe selvdigging.. hun deler jo både dårlige dager og gode dager ang skyting på samme måte som hverdagen..🤷

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Snusmumriken87
På 23.3.2019 den 8.56, Litenoggod skrev:

Jeg har lite tro at Mari er noe bedre, hu og malene er jo veldig gode venner siden malene var i bryllupet hennes. Og jeg har begynt å mislike malene litt fordi hu skal være så innmari sjøldigger når det gjelder skyting, jeg har selv drevet med skyting og har en del venner fra miljøet og ingen av dem legger ut så mye snap eller insta om at de trener. Kun hu. Og mange som driver skyting er veldig egoister pga at det er en sport som man er ego i, ikke noe samarbeid med andre. Veldig mye sjøldigging i sporten og det merker jeg at malene ofte er på snap. Når det gjelder trening og diverse. Så kan hende at Mari ikke er noe bedre siden hu går godt overens med Malene

Å herregud..... Jiiiizes....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Snusmumriken87
På 23.3.2019 den 8.56, Litenoggod skrev:

Jeg har lite tro at Mari er noe bedre, hu og malene er jo veldig gode venner siden malene var i bryllupet hennes. Og jeg har begynt å mislike malene litt fordi hu skal være så innmari sjøldigger når det gjelder skyting, jeg har selv drevet med skyting og har en del venner fra miljøet og ingen av dem legger ut så mye snap eller insta om at de trener. Kun hu. Og mange som driver skyting er veldig egoister pga at det er en sport som man er ego i, ikke noe samarbeid med andre. Veldig mye sjøldigging i sporten og det merker jeg at malene ofte er på snap. Når det gjelder trening og diverse. Så kan hende at Mari ikke er noe bedre siden hu går godt overens med Malene

Mari er vel den jenta som er mest original og ekte av de jentene som snapper. Og hvis Madelen irriterer deg så mye så er det bare å slutte å følge henne 👌🏻

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...