Gå til innhold

Jovialemammaer


Gjest BethD

Anbefalte innlegg

På 22.3.2019 den 18.05, Andrea89 skrev:

Mammabanden er vel strengt tatt den eneste mammakontoen der medlemmene klarer å holde seg profesjonelle? Virker som om det er mye tull/drama med de andre.

Også enig! 👍🏼

Endret av Perle
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

17 timer siden, Perle skrev:

Også enig! 👍🏼

Mammabanden er jo et AS. Altså bedrift som eies av noen av de, med kontrakter osv. De har vel vært veldig lure når det kommer til det. Mtp taushetsplikt og hvordan man snakker om kanalen høyt. Ikke dumt, faktisk! 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, Spf2018 skrev:

Mammabanden er jo et AS. Altså bedrift som eies av noen av de, med kontrakter osv. De har vel vært veldig lure når det kommer til det. Mtp taushetsplikt og hvordan man snakker om kanalen høyt. Ikke dumt, faktisk! 

Veldig smart, men hvorfor har de egentlig gjort det? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Litenoggod skrev:

Veldig smart, men hvorfor har de egentlig gjort det? 

Når man starter å tjener penger på plattformen sin så lønner det seg nok med AS i lengden kanskje? Blogg, podcast, sammarbeid osv 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

45 minutter siden, Spf2018 skrev:

Mammabanden er jo et AS. Altså bedrift som eies av noen av de, med kontrakter osv. De har vel vært veldig lure når det kommer til det. Mtp taushetsplikt og hvordan man snakker om kanalen høyt. Ikke dumt, faktisk! 

Nei, de er smarte og oppegående. Det pleier å hjelpe. ✍🏻👍🏻🙂

Endret av Perle
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, Perle skrev:

Nei, de er smarte og oppegående. Det pleier å hjelpe. ✍🏻👍🏻🙂

Synes heller det er mer skremmende. Gudene vet hva som foregår der. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvorfor velger noen i denne snappen og alltid bruke legevakta og ikke legen sin - evt akuttime hos legen. Er jo ikke akkurat alvorlige tilfeller som gjør at personen må på legevakt heller.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har merket at Karin har vært borte . Hun var jo en av de som var mest oppegående og heller ikke viste barna så mye. Vet noen hvorfor hun ikke fikk være med lengre? 

Synes enkelte på joviale mammaer har en merkelig oppførsel . Jeg har spurt et par ganger om hvordan de får sånne andre tekster/fonter på snap. Da gidder de ikke svare. Akkurat som om det er deres hemmelighet. Det syns jeg er litt barnslig .merkelig ting og skal holde hemmelig .  Fant det ut på Google . 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, Strikkemamsen skrev:

Jeg har merket at Karin har vært borte . Hun var jo en av de som var mest oppegående og heller ikke viste barna så mye. Vet noen hvorfor hun ikke fikk være med lengre? 

Synes enkelte på joviale mammaer har en merkelig oppførsel . Jeg har spurt et par ganger om hvordan de får sånne andre tekster/fonter på snap. Da gidder de ikke svare. Akkurat som om det er deres hemmelighet. Det syns jeg er litt barnslig .merkelig ting og skal holde hemmelig .  Fant det ut på Google . 

Karin ble satt på «pause» pga at hu hadde for lite seere og at seere mente hu snakket om kjedelige ting i forhold til hvis enkelte andre, så De erstattet Karin med Mari fra mammahjerter. Og Karin har begynt hos det uperfekte liv. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, kanakass skrev:

Hvorfor velger noen i denne snappen og alltid bruke legevakta og ikke legen sin - evt akuttime hos legen. Er jo ikke akkurat alvorlige tilfeller som gjør at personen må på legevakt heller.

😂😂😂 du sier noe der. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Litenoggod skrev:

😂😂😂 du sier noe der. 

Hvem er det? Ja, jeg er nysgjerrig. Har ikke lagt merke til det selv. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, Banænie skrev:

Hvem er det? Ja, jeg er nysgjerrig. Har ikke lagt merke til det selv. 

Talla. La ut på sin egen private snap

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

11 minutter siden, Banænie skrev:

Ah.. Takk for svar. Ikke lett å få med seg alt. Følger de ikke privat. 

Du går ikke glipp av noe. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, kanakass skrev:

Hvorfor velger noen i denne snappen og alltid bruke legevakta og ikke legen sin - evt akuttime hos legen. Er jo ikke akkurat alvorlige tilfeller som gjør at personen må på legevakt heller.

Lurer jeg litt på også. Er ikke rart det er ventetid på legevakta når folk ikke kan dra til fastlegen sin isteden for å dra dit. Men høres vel litt mer dramatisk ut med legevakta, vel. 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 26.3.2019 den 18.15, kanakass skrev:

Hvorfor velger noen i denne snappen og alltid bruke legevakta og ikke legen sin - evt akuttime hos legen. Er jo ikke akkurat alvorlige tilfeller som gjør at personen må på legevakt heller.

Kanskje vedkommende hadde fått beskjed om å kontakte legevakta når legekontoret stengte for at legen ikke hadde flere timer ledig den dage, har ferie eller noe. 

Skjer rett som det er her.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

28 minutter siden, Flettfrid skrev:

Kanskje vedkommende hadde fått beskjed om å kontakte legevakta når legekontoret stengte for at legen ikke hadde flere timer ledig den dage, har ferie eller noe. 

Skjer rett som det er her.

Personen sa selv at hun utsatte legebesøket fordi hu ikke følte for det på dagtid. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

47 minutter siden, Flettfrid skrev:

Kanskje vedkommende hadde fått beskjed om å kontakte legevakta når legekontoret stengte for at legen ikke hadde flere timer ledig den dage, har ferie eller noe. 

Skjer rett som det er her.

Denne personen har valgt legevakta fremfor legen flere ganger. Syter hele dagen, gjerne i flere dager og brått sitter hun på legevakta. 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 24.3.2019 den 21.29, Snusmumriken87 skrev:

Mari er vel den jenta som er mest original og ekte av de jentene som snapper. Og hvis Madelen irriterer deg så mye så er det bare å slutte å følge henne 👌🏻

 

På 23.3.2019 den 8.56, Litenoggod skrev:

Jeg har lite tro at Mari er noe bedre, hu og malene er jo veldig gode venner siden malene var i bryllupet hennes. Og jeg har begynt å mislike malene litt fordi hu skal være så innmari sjøldigger når det gjelder skyting, jeg har selv drevet med skyting og har en del venner fra miljøet og ingen av dem legger ut så mye snap eller insta om at de trener. Kun hu. Og mange som driver skyting er veldig egoister pga at det er en sport som man er ego i, ikke noe samarbeid med andre. Veldig mye sjøldigging i sporten og det merker jeg at malene ofte er på snap. Når det gjelder trening og diverse. Så kan hende at Mari ikke er noe bedre siden hu går godt overens med Malene

Mari er og blir ei søt og ålreit dame.  Madelen er rett fram, og kanskje mye for mange, men er en veldig ålreit og artig dame!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

😂😂😂 noen har hacket kontoen til joviale, så de får ikke snappet i dag. Hurra! Da slapp jeg hoppe over snappene til Iselin for å slippe å høre om klitris snakket hennes. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...