Gå til innhold

Jovialemammaer


Gjest BethD

Anbefalte innlegg

Akkurat nå, Blomstertapet skrev:

Ja. Og så legger ut videoer av at hun synger om vanskelig kjærlighet, og sitater om å sitte på gjerdet å vente. Men trur ikke hun er den letteste å være sammen med. Men det er det ikke sikkert han er heller.

Sant. Det tror ikke jeg heller. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Som vanlig så bretter hun ut privatlivet og blir liksom snurt når folk spør. Oppmerksomhetssyk, much. 

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, neiognei skrev:

Som vanlig så bretter hun ut privatlivet og blir liksom snurt når folk spør. Oppmerksomhetssyk, much. 

Enten så får man la være å brette ut livet sitt eller så får man være åpen

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

54 minutter siden, Litenoggod skrev:

Enten så får man la være å brette ut livet sitt eller så får man være åpen

Det er greit å gå på den smellen en gang, men om og om og om igjen. Da ønsker man den oppmerksomheten. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I løpet av et par dager nå kommer det noe sånt : "snakker om meg på kvinneguiden, men jeg bryr meg ikke *ha ha ha*". Same procedure every time. 

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja,var han ikke på skjermen igjen en liten snutt i går...?🤔Det er jo gøy å følge litt med på hva som skjer der til slutt...Hun ønsket seg en leilighet,gjorde hun ikke...?

ser Cecilie skal gjeste der denne uka..ser ut til at de Joviale tar over folkene etter mammahjerter...Var det ikke veldig drama imellom Cecilie og Linn i høst....?🤷🏻‍♀️🤷🏻‍♀️

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

45 minutter siden, neiognei skrev:

I løpet av et par dager nå kommer det noe sånt : "snakker om meg på kvinneguiden, men jeg bryr meg ikke *ha ha ha*". Same procedure every time. 

Ja-uff....Å ”jeg  bretter ikke ut privatlivet mitt,ei heller noe personlig....så folk har IKKE NOE å ta meg på..”

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syntes det er latterlig hvor mye talla bretter ut om privatlivet mellom seg og mannen, og samtidig sier hun ikke utleverer han. 

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å der var han tilbake på insta og snap. Lurer på når blir 4 gang de skal gjøre det slutt😂

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, monstergospel skrev:

Å der var han tilbake på insta og snap. Lurer på når blir 4 gang de skal gjøre det slutt😂

Uff ja...Så ustabilt for ungene. Trist.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, monstergospel skrev:

Å der var han tilbake på insta og snap. Lurer på når blir 4 gang de skal gjøre det slutt😂

Det er jo ikke slutt mellom de, de bor hver for seg en periode fordi det fungerer bedre. De er nok verken de første eller de siste som gjør det. 

Endret av Flettfrid
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Flettfrid skrev:

Det er jo ikke slutt mellom de, de bor hver for seg en periode fordi det fungerer bedre. De er nok verken de første eller de siste som gjør det. 

Å ikke kunne være under samme tak når man har 4 små barn er jo et relativt  dårlig tegn.

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

54 minutter siden, Clara80 skrev:

Å ikke kunne være under samme tak når man har 4 små barn er jo et relativt  dårlig tegn.

Hva om den ene f.eks er psykisk syk eller har vært utro? 

Slik at både voksene og barn har det best med at vekommende bort borte en periode. 

Livet er lang mer enn A4 for de fleste, å rett som det er må man ta valg som kanskje ikke mann i gata hadde tatt. Men hva vet vel mann i gata, naboen eller omverden om det, for de fleste holder jo ting for seg selv. 

 

 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

12 minutter siden, Litenoggod skrev:

Nå nevnte talla forumene som omtalte henne og privat livet hennes👏🏻😂

Hadde tenkt til å tippe i løpet av kvelden, men smurte på litt for å ikke bomme helt. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Snusmumriken87

Gå heller ut i vårværet og nyt tilstedeværelsen og vær takknemlig for livet istedenfor å sladre om disse damene a.. JA, de bretter ut om livet sitt, MEN ærlig talt da dere. Det finnes bedre ting å bruke tiden sin på!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

26 minutter siden, Snusmumriken87 skrev:

Gå heller ut i vårværet og nyt tilstedeværelsen og vær takknemlig for livet istedenfor å sladre om disse damene a.. JA, de bretter ut om livet sitt, MEN ærlig talt da dere. Det finnes bedre ting å bruke tiden sin på!

Sorry men jeg må bare le. Kan fint sitte å nyte været og samtidig sladre om folk som har valgt å være på SoMe. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

32 minutter siden, neiognei skrev:

Hadde tenkt til å tippe i løpet av kvelden, men smurte på litt for å ikke bomme helt. 

😂😂👏🏻 vi er vist de som hater henne fordi at vi sladrer om henne. 

Hu sa at vi har sladret så fælt de siste døgnene, men rampelyset har jo vært stengt i over en uke

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Litenoggod skrev:

😂😂👏🏻 vi er vist de som hater henne fordi at vi sladrer om henne. 

Hu sa at vi har sladret så fælt de siste døgnene, men rampelyset har jo vært stengt i over en uke

Hun sier nok de siste døgnene for at folk skal tro at alle snakker om henne over alt... 😂

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest IdaKarlsen
18 minutter siden, Litenoggod skrev:

Sorry men jeg må bare le. Kan fint sitte å nyte været og samtidig sladre om folk som har valgt å være på SoMe. 

Hva slags regel sier at om man velger å være på sosiale medier, så skal man forvente å bli snakket shit om/så er det lov å snakke dritt og spekulere? 

(Rettet skrivefeil)

Endret av IdaKarlsen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...