Gå til innhold

Jovialemammaer


Gjest BethD

Anbefalte innlegg

Det er jo et par hunder der som kunne trengt seg en skogstur også . Jeg skjønner man blir tiltaksløs av lite søvn men jeg tvinger meg gjennom dagene uansett søvn . Og jeg våkner hver time gjennom natten så underskudd på søvn er det hele tiden . Men kommer meg på trening annenhver dag og minimum 10.000 skritt hver dag . Sover aldri på dag . Det er noe med å få dagene til å gå og ikke bare sitte å kjenne på alt Oa har å by på . 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nillani skrev (1 time siden):

Men hva gjør hun for å bli sliten nok til å sovne da? Sitter eller ligger på sofaen, synes synd på seg selv og trøster seg med alle medlidenhetsmeldinger 🤔 Bor ikke hun på gård da? Måtte gå an å komne seg ut av finstasen og bidra litt der. Kanskje ut å gå seg en tur, ja bli sliten etter å ha brukt kroppen sin rett og slett. Er mer enn nok å henge fingrene i når en bor på gård. 

Fysisk aktivitet hjelper både mot hetetokter, depresjon, søvn osv, ganske mange av de plagene hun har. Gå en rask tur så hun blir svett på ryggen, det ville hjulpet enormt. Lurer på hvordan de lufter hundene, forresten. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

JojoMoyes skrev (9 timer siden):

Det er jo et par hunder der som kunne trengt seg en skogstur også . Jeg skjønner man blir tiltaksløs av lite søvn men jeg tvinger meg gjennom dagene uansett søvn . Og jeg våkner hver time gjennom natten så underskudd på søvn er det hele tiden . Men kommer meg på trening annenhver dag og minimum 10.000 skritt hver dag . Sover aldri på dag . Det er noe med å få dagene til å gå og ikke bare sitte å kjenne på alt Oa har å by på . 

Er hun ikke på jobb for tiden, ikke sett på på en stund

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Astrid måtte jeg bare slutte å følge på grunn av all sytinga. Men det verste med henne syntes jeg var hvordan hun snakket om mannen. Himling med øynene og passiv aggressive kommentarer. Sist jul hadde hun gått til anskaffelse av flere adventskalendere med sexleketøy, husker hun mumlet noe i en bisetning at hun får kose seg med dette for det blir jo ikke noe action på henne ellers akkurat. Jeg hadde blitt fly forbanna om mannen min sa sånne ting til x antall ukjente mennesker som fulgte han på snap. 

Endret av non_stop
  • Liker 7
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

non_stop skrev (4 timer siden):

Astrid måtte jeg bare slutte å følge på grunn av all sytinga. Men det verste med henne syntes jeg var hvordan hun snakket om mannen. Himling med øynene og passiv aggressive kommentarer. Sist jul hadde hun gått til anskaffelse av flere adventskalendere med sexleketøy, husker hun mumlet noe i en bisetning at hun får kose seg med dette for det blir jo ikke noe action på henne ellers akkurat. Jeg hadde blitt fly forbanna om mannen min sa sånne ting til x antall ukjente mennesker som fulgte han på snap. 

Lurer veldig på hvorfor hun sitter på snap hver eneste dag og klager?  Er det fordi hun får så mye heiarop eller? Hva mangler hun i livet sitt som har det så jævlig? Hvorfor ikke skille seg? Hun er vel attraktiv nå som hun sprøyter seg ned i vekt. Det er ikke bra slik hun nå fremstår. Hun får prøve å slite seg ut fysisk, om hun vet hva det er..

  • Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nillani skrev (På 3.9.2023 den 16.26):

Lurer veldig på hvorfor hun sitter på snap hver eneste dag og klager?  Er det fordi hun får så mye heiarop eller? Hva mangler hun i livet sitt som har det så jævlig? Hvorfor ikke skille seg? Hun er vel attraktiv nå som hun sprøyter seg ned i vekt. Det er ikke bra slik hun nå fremstår. Hun får prøve å slite seg ut fysisk, om hun vet hva det er..

De fleste snappere eller influensere bruker jo snappen sin som luftkanal/les søppelbøtte for å få ut sin egen frustrasjon . Men jeg skjønner heller ikke dette opplegget , for det første burde hun jo vært alene og det er det bare hun som kan gjøre noe med ! Og all den oa dritten hun lirer av seg , ja det er mye fært med den men det gidder de ferreste av oss å få via snapp for vi har det like ille/verre mange av oss . Får ikke medlidenhet for dette jeg , synes mer hun driter ut både seg selv og gubbe og fremstår som stakkarslig . 

  • Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja hva om ho hadde vært litt mer i aktivitet og brukt kroppen og blitt sliten, tenker nattesøvn hadde blitt litt bedre. Men sikkert komfortabelt å ligge på sofa og få sympati gjennom sosiale medier. De fleste av oss kvinner opplever dette, men vi prøver å gjøre noe med dette selv. La og merke til at hun har fått time til gynekolog men ikke avbestilt de andre to….sikkert greit å ha de hvis hun ikke får det svaret hun ønsker på første timen……

  • Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor mange dager skal hun sitte å sanke medlidenhetsmeldinger å dele med følgere tro? Begynner å bli både kjedelig og småkleint. Voksne dama. Ta tak i livet ditt og slutt å klag. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nillani skrev (På 3.9.2023 den 16.26):

Lurer veldig på hvorfor hun sitter på snap hver eneste dag og klager?  Er det fordi hun får så mye heiarop eller? Hva mangler hun i livet sitt som har det så jævlig? Hvorfor ikke skille seg? Hun er vel attraktiv nå som hun sprøyter seg ned i vekt. Det er ikke bra slik hun nå fremstår. Hun får prøve å slite seg ut fysisk, om hun vet hva det er..

Det er heller ikke usannsynlig at hun reagerer på sprøytene også , kanskje ikke alt vi kan henge på oa knaggen heller . Men syting om sliten og null energi er trøttsomt nå i lengden ja . Og livet var jo overhodet ikke bra og uten syting for kjærligheten før oa sytet kom heller . Noe må man fikse selv ! Leger og gyn kan ikke trylle . 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...
Nillani skrev (På 5.9.2023 den 22.46):

Hvor mange dager skal hun sitte å sanke medlidenhetsmeldinger å dele med følgere tro? Begynner å bli både kjedelig og småkleint. Voksne dama. Ta tak i livet ditt og slutt å klag. 

Nå er det jo bare deling av positive meldinger og skryt heeele tiden ! Hun leser tydeligvis ikke her inne selv som andre influensere gjør . 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

God tirsdag , har ikke snappet i dag jeg ,for det har ikke skjedd noenting ! Alt er bare tragisk og trist buhuu. Så snappe at hun prøver 2 skjørt forså og dele svar på at hun er så fin i skjørtene 🤦🏼‍♀️må jo si jeg heller hører om at hun er på besøk hos far enn alle de kjedelige prøve klær foran speilet snappene eller på badet /ta på linser/sminke seg snapper . For ikke å glemme alle de skryte snappene som deles videre . Sikkert bare meg som har en blåmandag på en tirsdag 🙈

  • Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

emrik skrev (På 28.9.2023 den 17.07):

DET GÅR SÅ SAKTE når Astrid prater, jeg fatter det ikke 🤯

Blir jo baaare tregere og treeegere også . Og mye klaging på denne oa fortsatt . Veldig trøttsomt for oss andre i oa som ikke plager alle rundt oss med det . Ta seg i nakken snart og komme seg gjennom dagene ! 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

JojoMoyes skrev (4 timer siden):

Blir jo baaare tregere og treeegere også . Og mye klaging på denne oa fortsatt . Veldig trøttsomt for oss andre i oa som ikke plager alle rundt oss med det . Ta seg i nakken snart og komme seg gjennom dagene ! 

Så enig! Ligge på sofaen og gå på kjøpesenter, handle.... blir ikke lettere i hodet av det. Hun må bruke seg, bli fysisk sliten og få kroppen i gang. Og det er bare en kur for å moderere hetetokter hvis ikke hormoner hjelper, nemlig fysisk aktivitet. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

EllaSays skrev (På 4.10.2023 den 0.47):

Så enig! Ligge på sofaen og gå på kjøpesenter, handle.... blir ikke lettere i hodet av det. Hun må bruke seg, bli fysisk sliten og få kroppen i gang. Og det er bare en kur for å moderere hetetokter hvis ikke hormoner hjelper, nemlig fysisk aktivitet. 

Å nå har hun holdt på med denne klagingen og delt sympatimeldinger i evigheter og dette har nok heller ingen effekt..🤔🤭😂 så nå er det på tide å shoppe seg litt turtøy og kanskje litt arbeidsklær, komme seg ut å puste inn litt god høstluft. Få frisk farge i kinna. Kanskje sparer hun litt sminke også..🤔

  • Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nillani skrev (På 5.10.2023 den 10.01):

Å nå har hun holdt på med denne klagingen og delt sympatimeldinger i evigheter og dette har nok heller ingen effekt..🤔🤭😂 så nå er det på tide å shoppe seg litt turtøy og kanskje litt arbeidsklær, komme seg ut å puste inn litt god høstluft. Få frisk farge i kinna. Kanskje sparer hun litt sminke også..🤔

Ja dette er trøttsomt nå , hos legen i dag igjen ! Burde ikke den legen fortelle (hun skjønner det jo ikke selv ) henne at frisk luft er både nødvendig og balsam for sjelen ! Fikk beskjed om å gjøre ting hun synes er morsomt , ergo prøve klær, sutre, dele sympatimeldinger , shopping og lunsjer med venninner , ja det er supert det også men man får ikke ryddet i hodet med sånt , det får man med turer i frisk luft . 😳

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Ja så var a ute med løvblåser’n igår..men ho eier jo ikke krefter, er det mulig å bli så tappa for krefter, svekka og svimmel etterpå. JA man blir svekka og mister krefter når dagen tilbringes enten på sofaen eller på shopping 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er bare så trist å se på. Alle skjønner jo at det er trøsteshopping ut av en annen verden der. Forbruket på klær og stæsj må være skyhøyt. Skulle ønske noen nær henne kunne hjelpe henne nå. Hun mistrives så tydelig med livet sitt. Og klarer ikke å snu det. Er jo en flott dame, som virker både sosial og utadvendt, og livlig når humøret er der. Så trist at hun ikke klarer å gjøre noen grep for å få det bedre. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...