Gå til innhold

Jovialemammaer


Gjest BethD

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

mariie skrev (57 minutter siden):

Veronika ja - raidet IKEA i går

Ja m, og for et par uker siden raider hun Sverige. Hun har enormt forbruk, på klær og mat. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litenoggod skrev (19 timer siden):

For et forbruk Veronika har. Nye klær og shopping hele tiden. 

Helt ekstremt. Må være noe annet hun og dattera kan finne på enn å tråkke på senter og handle klær, donuts og godteri??!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke mye jovialt lenger! Vise frem alt man kjøper seg, hele tida! Bortskjemte unger som shopper, har tilgang på enorme mengder usunn mat, og virker rett og slett litt ufordragelig på meg! Litt sånn «dere får ikke være med i våres gjeng» inntrykk av den omgangskretsen til V. Håper jeg tar feil, da some ofte kan gi et feilaktig bilde! Fulgte henne tidligere  da hun studerte og de pussa opp og sånn.. nå er d bare forbruk ispedd noen «stakkars meg» innlegg!

  • Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Litenoggod skrev (På 24.8.2022 den 17.02):

For et forbruk Veronika har. Nye klær og shopping hele tiden. 

Hadde du kjent henne, hadde du fått ett helt annet inntrykk. Hun er ett av de mest fornuftigste menneskene jeg vet om, også økonomisk. Dette her er bare synsing ut i fra ett liv du kun har en brøkdel innsyn i. 

  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

mariie skrev (13 timer siden):

Veronika ja - raidet IKEA i går

Ja helt villt. Plante, ett par småting og telys. Crazy handel på henne 😵

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

tyggis skrev (18 timer siden):

Ikke mye jovialt lenger! Vise frem alt man kjøper seg, hele tida! Bortskjemte unger som shopper, har tilgang på enorme mengder usunn mat, og virker rett og slett litt ufordragelig på meg! Litt sånn «dere får ikke være med i våres gjeng» inntrykk av den omgangskretsen til V. Håper jeg tar feil, da some ofte kan gi et feilaktig bilde! Fulgte henne tidligere  da hun studerte og de pussa opp og sånn.. nå er d bare forbruk ispedd noen «stakkars meg» innlegg!

Oj du har virkelig mye på hjertet..godt du får liret av deg..tror ikke du får være med i gjengen, så ufordragelig du er👍

  misunnelse er en kjedelig greie. ( og et tips: ikke kommenter andres barn) 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lindaop85 skrev (11 minutter siden):

Oj du har virkelig mye på hjertet..godt du får liret av deg..tror ikke du får være med i gjengen, så ufordragelig du er👍

  misunnelse er en kjedelig greie. ( og et tips: ikke kommenter andres barn) 

misunnelseskortet er oppbrukt, den må du lenger ut på landet med.  Passer nok godt inn i den ufordragelige gjengen du, samme ulla tenker jeg. Hadde du lest hva jeg skrev så stod det "får inntrykk av" men, som vanlig er det vel bedre å bare skumlese og trekke sine egne konklusjoner. 

Endret av tyggis
  • Liker 3
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

tyggis skrev (29 minutter siden):

misunnelseskortet er oppbrukt, den må du lenger ut på landet med.  Passer nok godt inn i den ufordragelige gjengen du, samme ulla tenker jeg. Hadde du lest hva jeg skrev så stod det "får inntrykk av" men, som vanlig er det vel bedre å bare skumlese og trekke sine 

🤣👍 jeg er faktisk akkurat som veronika, veldig koselig og snill🙃

Lykke til videre 

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest IVRIGMOBBER
tullerikke skrev (3 timer siden):

Hva er det med de som fyller leppene sine🙊 Det ser jo så dumt ut.

Trodde det var filter først, for hvem vil ha et nebb i ansiktet når du ikke har fjær på kroppen. Tenna er jo til tørk når det så mye fillers i leppene, hvorfor ikke gå for en mer naturlig look som ikke tørker ut munnen😳

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest tullerikke
IVRIGMOBBER skrev (4 minutter siden):

Trodde det var filter først, for hvem vil ha et nebb i ansiktet når du ikke har fjær på kroppen. Tenna er jo til tørk når det så mye fillers i leppene, hvorfor ikke gå for en mer naturlig look som ikke tørker ut munnen😳

Kanskje hun liker kaninlooken🤷‍♀️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Cornett skrev (24 minutter siden):

🤣🤣Gud så hun nye har fylt i leppene😳Ser ikke ut som lepper lenger, bare 2 puter😱

Trodde hun var gjest?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...