Gå til innhold

Jovialemammaer


Gjest BethD

Anbefalte innlegg

Jotun skrev (1 minutt siden):

Hun svenske, Josefine. Virker å være en trivelig dame. Der har jeg mistet en del informasjon. Hva driver hun egentlig med? Får hun inn haugevis med klær hjem  som hun selger videre via snap? Hvem jobber for?

Og hva utdanner hun seg til? Noen som vet hva som er planen med det? 

Hun jobber for/med uretusjert.no. Husker ikke, men det er noe innen markedsføring/økonomi mener jeg.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jotun skrev (33 minutter siden):

Takk for svar. Det bare virker som huset står på hodet der. Og så skal hun ha kontroll på alt. Kanskje med tiden skal hun ha et eget firma utenfor huset. Men det er jo helt klart en mye rimeligere løsning å jobbe hjemmefra.

Men igjen, tenk å bo sånn da?? Fire stk i familien liksom i et nyoppusset hus. Jeg hadde blitt stressa av mindre. Men kanskje de bare er kuule og rolige….

De holder på og pusser opp ☺️

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sharp75! skrev (7 timer siden):

De holder på og pusser opp ☺️

Å de forvandlet hele huset på en uke før jul...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

mariie skrev (4 timer siden):

Å de forvandlet hele huset på en uke før jul...

Det er hardt arbeidende og flinke folk! 

Verre med hun som skal på i dag som lyver om alt!!

  • Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Minni75 skrev (17 minutter siden):

Det er hardt arbeidende og flinke folk! 

Verre med hun som skal på i dag som lyver om alt!!

Trodde hu hadde sluttet i Joviale? Så da var ikke de ryktene sanne likevel da 😛

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sommerfuul skrev (6 minutter siden):

Trodde hu hadde sluttet i Joviale? Så da var ikke de ryktene sanne likevel da 😛

Stine eller? hehe

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sommerfuul skrev (29 minutter siden):

Trodde hu hadde sluttet i Joviale? Så da var ikke de ryktene sanne likevel da 😛

Hun hadde pause

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Minni75 skrev (2 timer siden):

Det er hardt arbeidende og flinke folk! 

Verre med hun som skal på i dag som lyver om alt!!

"Lyvekvinnen" er tilbake 🆘️ Hu skal vel spille søt og nusselig med trutmunnen sin igjen i dag da 😱 Æsj

  • Liker 13
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leopard skrev (På 8.3.2022 den 14.36):

Han mannen/typen til Astrid, gjør han aldri noe for henne? Synes kun jeg hører mas om middag. Igår lå hun nyoperert og i dårlig form, men måtte opp å lage middag. Hun sier hun ikke burde kjøre bil pga foten, men gjør det likevel i dag. Kunne ikke han kjørt henne? Eller lagd seg noen brødskiver i går når hun lå som et slakt i sofaen proppet full i smertestillende?

Skjønner hva du mener. Jeg kunne ikke dy meg, og spurte Astrid om hun aldri fikk mat eller hjelp på kjøkkenet. Da svarte hun bare med sånn latteremoji «jeg trenger ikke hjelp når jeg er kokk 😂» 

 

 

 


 

Endret av Jotun
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Jeg ser ikke forskjell på veronika og Kristine. 😄 er det bare meg? Følger ikke så mye med. Kan være derfor :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Leila87
Mrs.Brain Vacation skrev (På 22.4.2022 den 17.58):

Jeg ser ikke forskjell på veronika og Kristine. 😄 er det bare meg? Følger ikke så mye med. Kan være derfor :)

Synes ikke de ligner i det hele tatt. Man ser jo at Veronika er mye eldre enn Kristine.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Annonse

Astrid er fin å følge med på hvis jeg trenger mattips men herregud som hun prater og  klager på været hele tiden! Tenkte det kom til å bli bedre når vinteren forsvann, men nå skal det klages på at det regner på sommeren. Skulle ønske hun kunne droppet det, det er så unødvendig. Været får vi ikke gjort noe med og det er likt for oss alle, så hvorfor bruke så mye tid på å syte 

Endret av non_stop
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

non_stop skrev (7 minutter siden):

Astrid er fin å følge med på hvis jeg trenger mattips men herregud som hun prater og  klager på været hele tiden! Tenkte det kom til å bli bedre når vinteren forsvann, men nå skal det klages på at det regner på sommeren. Skulle ønske hun kunne droppet det, det er så unødvendig. Været får vi ikke gjort noe med og det er likt for oss alle, så hvorfor bruke så mye tid på å syte 

Orker ikke høre på Astrid, det går så treigt når hun snakker 🙆🏻‍♀️ Det eneste hun deler er uansett bare eget fjes. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir helt matt av ranten til Veronica nå i kveld. Forteller med full innlevelse og dramatikk, som om det skulle være snakk om alvorlige lovbrudd, og så er det snakk om at de ikke fikk levert to pizzaer de hadde bestilt? Tenker at da har man for lite å klage over ellers i hverdagen, om dette er så dramatisk.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

richbitch skrev (6 timer siden):

Blir helt matt av ranten til Veronica nå i kveld. Forteller med full innlevelse og dramatikk, som om det skulle være snakk om alvorlige lovbrudd, og så er det snakk om at de ikke fikk levert to pizzaer de hadde bestilt? Tenker at da har man for lite å klage over ellers i hverdagen, om dette er så dramatisk.

Sånn blir det vel når man har hodet oppi sitt eget rævhøl og har null horisont 🙈

  • Liker 8
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillemor1982 skrev (1 time siden):

Sånn blir det vel når man har hodet oppi sitt eget rævhøl og har null horisont 🙈

Å vi har hørt bare en side av saken🙈

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjente at den ranten hennes provoserte meg litt. Det må da finnes grenser for hvor mye drama man lager for en feil hos pizzabakeren? Drar dit fysisk for å krangle videre med de og for å få nummeret til sjefen, hva slags maktdemonstrasjon er det?
 

Man må jo huske at de fleste som jobber på pizzabakeren er ungdommer som har sin aller første jobb. Og det er vel ikke nødvendigvis slik at de bare kan peise på med gavekort og lignende for kompensasjon heller, de har vel sikkert strenge rutiner på slikt som ikke en «vanlig ansatt» får gjort så mye med, i hvertfall ikke om det er en nyansatt med lite erfaring. Og det sier vel seg selv at den stakkars personen på jobb ikke prøvde å lyve, men sikkert har misforstått henne da hun begynte å kreve gavekort første gangen. Er vel ikke helt fjernt å tenke at hun ikke ville ha pizzaene likevel når hun begynte å mase om at det tok alt for lang tid og at hun ville ha gavekort…

Endret av richbitch
  • Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

richbitch skrev (36 minutter siden):

Kjente at den ranten hennes provoserte meg litt. Det må da finnes grenser for hvor mye drama man lager for en feil hos pizzabakeren? Drar dit fysisk for å krangle videre med de og for å få nummeret til sjefen, hva slags maktdemonstrasjon er det?
 

Man må jo huske at de fleste som jobber på pizzabakeren er ungdommer som har sin aller første jobb. Og det er vel ikke nødvendigvis slik at de bare kan peise på med gavekort og lignende for kompensasjon heller, de har vel sikkert strenge rutiner på slikt som ikke en «vanlig ansatt» får gjort så mye med, i hvertfall ikke om det er en nyansatt med lite erfaring. Og det sier vel seg selv at den stakkars personen på jobb ikke prøvde å lyve, men sikkert har misforstått henne da hun begynte å kreve gavekort første gangen. Er vel ikke helt fjernt å tenke at hun ikke ville ha pizzaene likevel når hun begynte å mase om at det tok alt for lang tid og at hun ville ha gavekort…

Ja at hun reiste dit for å krangle videre ble for dumt. Å fler ganger nevnte hun at unga hadde lavt blodsukker. Det bruker man få av diabetes og det må måles for å sjekke. Nå var jeg vanskelig😂😂😂

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...