Gå til innhold

Jovialemammaer


Gjest BethD

Anbefalte innlegg

non_stop skrev (30 minutter siden):

Jeg har fulgt henne i kun to uker skal sies, jeg har ikke sett en eneste snap om familie, mann eller barn. Kun henne som snakker om shopping og åpning av kalendere. Har hun i det hele tatt barn? 

Hun har mann og 2 stebarn, ingen av de har ønske om å bli eksponert i sosiale medier slik jeg forstår det.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Heeipådeg
Flettfrid skrev (51 minutter siden):

Shoppe lykke gjennspeiler seg til mange av de på den snappet. Skulle nesten tro det er en konkurranse om å svi av mest penger og få flest mulig pakkker 🙄 

 

Jannike f.eks la ut noe slik "haters gonna hate" her en dag hun snakket om kleskjøp, ting hun hadde bestillt osv. 

Det er noe av det mest idiotiske jeg har sett, hun tyller seg inn i å "kjøpe lykke" i situasjonen hun står i. Samtidig med at hun spent venter på svar om hun får beholde hus og tesla 🙄 

Folk driter generellt i at du shoppet Jannike, vi syns bare det er en veldig rar og uforståelig prioritering i den situasjonen du står i og snakker mye om. 

 

Ja det handler alltid om at vi er 'haters' og at vi er sjalu... nesten nytteløst og si noe konstruktivt....

Nå til uka var det førde tur på mandag og da hadde hu lyst på 3 piercinger og tirsdag er det tatovering, hu har lyst på 2 stk i ansiktet og skulle fikse på en hu har. 

Ja jannike jobber og står på ifra imorgen til i kveld med brukket ribbein, så hu fortjener å unne seg det hu ønsker seg. Men at hu kan ta seg noen ekstra minutter og tenke hvor ekstra heldig hu er og ikke tar det for gitt, spesielt i disse tider der folk ikke har råd til og bruke strøm, eller betale strømregninga si og gruer seg til jul... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

non_stop skrev (1 time siden):

Jeg har fulgt henne i kun to uker skal sies, jeg har ikke sett en eneste snap om familie, mann eller barn. Kun henne som snakker om shopping og åpning av kalendere. Har hun i det hele tatt barn? 

Hva mener du med det? "Har hun i det hele tatt barn?" Hun er ufrivillig barnløs, og har snakket om det på snappen. Hva så liksom?

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hesya skrev (1 minutt siden):

Hva mener du med det? "Har hun i det hele tatt barn?" Hun er ufrivillig barnløs, og har snakket om det på snappen. Hva så liksom?

Ro ned da. Jeg spør fordi jeg oppriktig lurer. Alle de andre på den kanalen er jo rundt unger og mann, noen eksponerer mer enn andre. Men hun har jeg kun sett filme seg selv, og hun er alltid alene. Det var derfor jeg lurte, har son sagt kun fulgt henne i noen uker og begynte å lure på om hun i det hele tatt var med i Joviale mammaer eller om jeg hadde lagt til feil person 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

non_stop skrev (5 minutter siden):

Ro ned da. Jeg spør fordi jeg oppriktig lurer. Alle de andre på den kanalen er jo rundt unger og mann, noen eksponerer mer enn andre. Men hun har jeg kun sett filme seg selv, og hun er alltid alene. Det var derfor jeg lurte, har son sagt kun fulgt henne i noen uker og begynte å lure på om hun i det hele tatt var med i Joviale mammaer eller om jeg hadde lagt til feil person 

Hun har to voksne stesønner og en mann som er nylig ryggoperert med dårlig resultat.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hyachint31 skrev (3 timer siden):

Får vondt av Astrid. Snapper ofte om hvor ensom hun føler seg. Syns hun virker så «tom» denne høsten. Bare av å følge henne, ikke kjenne henne som person altså. Hun er en herlig dame, med mye humor og hun virker så snill. Men dessverre virker hun også veldig ulykkelig.

Syns hun virker fryktelig negativ og alltid med sarkasme eller ironi i stemmen når hun snapper. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

non_stop skrev (36 minutter siden):

Ro ned da. Jeg spør fordi jeg oppriktig lurer. Alle de andre på den kanalen er jo rundt unger og mann, noen eksponerer mer enn andre. Men hun har jeg kun sett filme seg selv, og hun er alltid alene. Det var derfor jeg lurte, har son sagt kun fulgt henne i noen uker og begynte å lure på om hun i det hele tatt var med i Joviale mammaer eller om jeg hadde lagt til feil person 

Er helt rolig jeg. Beklager, syns bare spørsmålet ditt virka så "hardt". Men jeg la nok trykket på feil ord når jeg leste, "HAR hun i det heletatt.... "

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syntes det er en koselig gjeng på Joviale. Det er ulike personligheter, men det er jo det som gjør det verdt å følge. Det er lov å avfølge hvis dere syntes det så ille. Akkurat når det kommer til den shoppingen, så er jeg enig i det som blir skrevet. Det er merkelig hvor mye det hyles om at vi skal være oss selv, tørr å vær unik osv.. i det øyeblikket du gjør det, da dukker slike tråder opp. Alle har en mening om alt som blir sagt og gjort. Jeg er sikker på at dere som kommer med gjentagende kritikk, ikke hadde satt særlig pris på at f.eks naboen kom å sa slikt til dere ? Vi har alle våre tradisjoner og vi velger selv hvordan vi ønsker å leve livet. Det regner jeg med gjelder dere her også? Hvem bestemmer at deres tradisjoner og levemåte er det «riktige»? 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heia Jannike. For en fin måte hun svarte på etter å ha lest her inne. Rakk ikke se alt med lyd da jeg måtte gjøre andre ting, men hun tar sågar selvkritikk. 

Jeg ble litt imponert, faktisk. 👍

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

EllaSays skrev (30 minutter siden):

Heia Jannike. For en fin måte hun svarte på etter å ha lest her inne. Rakk ikke se alt med lyd da jeg måtte gjøre andre ting, men hun tar sågar selvkritikk. 

Jeg ble litt imponert, faktisk. 👍

Jeg liker godt Jannike🤗Hun er meget oppegående. 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Ouff nå kikket desperasjonen inn hos Jannike 🙈 Allerede vil hun ha mer fillers i leppene 😆 «Young» free and single

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blåmuggost skrev (10 timer siden):

Ouff nå kikket desperasjonen inn hos Jannike 🙈 Allerede vil hun ha mer fillers i leppene 😆 «Young» free and single

😂 visste det kom til å komme. Hun følger jo ingenting av det hun sier hun ikke skal gjøre . Hun skal ha shoppestopp , to dager etter på shoppes det over en lav sko igjen. Hun skal spare penger, to dager etter på har hun funnet noe nytt hun må bruke penger på. Feks tatoveringer i trynet slik som nye bestevennen talla , ansiktsbehandling , fylle lepper osv. Blir dødelig fornærmet om noen sier noe om det, eller om noen spør hvordan hun klarer å ha det så rotete hele tiden. 😂 hvorfor har ikke hun en egen tråd her inne? 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frøken_fjong1 skrev (1 time siden):

😂 visste det kom til å komme. Hun følger jo ingenting av det hun sier hun ikke skal gjøre . Hun skal ha shoppestopp , to dager etter på shoppes det over en lav sko igjen. Hun skal spare penger, to dager etter på har hun funnet noe nytt hun må bruke penger på. Feks tatoveringer i trynet slik som nye bestevennen talla , ansiktsbehandling , fylle lepper osv. Blir dødelig fornærmet om noen sier noe om det, eller om noen spør hvordan hun klarer å ha det så rotete hele tiden. 😂 hvorfor har ikke hun en egen tråd her inne? 

Synes hun virker litt virrete ang.seperasjonen og. Virker ikke så gjennomtenkt 🤔

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bare jeg som blir flau når damer på over 50år fjoller og flørter foran mobilkamera, med rødvinstenner? Er det ingen som kan gi disse vloggerne litt veiledning? 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Umami skrev (1 minutt siden):

Bare jeg som blir flau når damer på over 50år fjoller og flørter foran mobilkamera, med rødvinstenner? Er det ingen som kan gi disse vloggerne litt veiledning? 

Jeg å har lurt på det, avflulgt i går

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Umami skrev (7 timer siden):

Bare jeg som blir flau når damer på over 50år fjoller og flørter foran mobilkamera, med rødvinstenner? Er det ingen som kan gi disse vloggerne litt veiledning? 

50? Hun har vel ikke fylt 40 en gang? Hun har vært gift, og mamma siden ungdommen. Hun fortjener litt me’time nå syns jeg. Det er en fase hun må igjennom. Finne seg selv. Og gi litt faen! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

FrkZ skrev (1 minutt siden):

50? Hun har vel ikke fylt 40 en gang? Hun har vært gift, og mamma siden ungdommen. Hun fortjener litt me’time nå syns jeg. Det er en fase hun må igjennom. Finne seg selv. Og gi litt faen! 

Tror hun mener Astrid🤔

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser deg er mange her som skriver at de synes synd på Astrid. Det gjør ikke jeg, hun har ikke barn med fyren så hva er det egentlig som holder henne igjen fra å dra og få seg et bedre liv? Jeg er lei av den sutringa hennes og passiv aggressive stikk om at "hun har lyst til å spise xx men ingen der hjemme spiser det så da blir det xx i stedet🙄🙄🙄". Eller at "jeg pynter til jul, ikke at noen her i huset bryr seg om det🙄🙄🙄". Eller at "disse penisringene får jeg jo ikke bruk for her🙄🙄🙄

Så reis da! Det er DU som er ansvarlig for din egen lykke. Sånn som hun holder på er sånn som jeg er i maks fjorten dager før jeg slår opp og reiser. Er det virkelig så ille å være singel i en periode at du heller foretrekker å leve som det der resten av livet? 

  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

garfunkel skrev (2 minutter siden):

Ser deg er mange her som skriver at de synes synd på Astrid. Det gjør ikke jeg, hun har ikke barn med fyren så hva er det egentlig som holder henne igjen fra å dra og få seg et bedre liv? Jeg er lei av den sutringa hennes og passiv aggressive stikk om at "hun har lyst til å spise xx men ingen der hjemme spiser det så da blir det xx i stedet🙄🙄🙄". Eller at "jeg pynter til jul, ikke at noen her i huset bryr seg om det🙄🙄🙄". Eller at "disse penisringene får jeg jo ikke bruk for her🙄🙄🙄

Så reis da! Det er DU som er ansvarlig for din egen lykke. Sånn som hun holder på er sånn som jeg er i maks fjorten dager før jeg slår opp og reiser. Er det virkelig så ille å være singel i en periode at du heller foretrekker å leve som det der resten av livet? 

Er det ikke hennes gård da? Å må vel ha bonden der for å stelle kuene? Men skjønner hva du mener og enig i det😊

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...