Gå til innhold

Jovialemammaer


Gjest BethD

Anbefalte innlegg

Kosetosta skrev (1 time siden):

Som sagt! Rart å se de fra andre kameravinkler! Utrolig hva rett vinkel og lys lyver!! Hva med å være seg selv??! 

Hvertfall Astrid, bilder hu legger ut av seg osv får henne til å virke slank, og hu er slankeoperert, men når jeg så henne i vinkel fra jm snappen fra en annen, så er hu ikke så slank som det ser ut som. 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Litenoggod skrev (30 minutter siden):

Hvertfall Astrid, bilder hu legger ut av seg osv får henne til å virke slank, og hu er slankeoperert, men når jeg så henne i vinkel fra jm snappen fra en annen, så er hu ikke så slank som det ser ut som. 

Syns hun ser helt vanlig ut jeg. Bra for henne at hun ikke gikk altfor mye ned i vekt, man kan fort se enda eldre og mer innskrumpet ut spesielt når man er passert 40årene så er det littegrann ekstra fett som gjør at man ser bra ut for alderen...

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

CaspertheGh0st skrev (37 minutter siden):

Syns hun ser helt vanlig ut jeg. Bra for henne at hun ikke gikk altfor mye ned i vekt, man kan fort se enda eldre og mer innskrumpet ut spesielt når man er passert 40årene så er det littegrann ekstra fett som gjør at man ser bra ut for alderen...

Enig. Synes Astrid er flott! 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Heeipådeg
Litenoggod skrev (1 time siden):

Hvertfall Astrid, bilder hu legger ut av seg osv får henne til å virke slank, og hu er slankeoperert, men når jeg så henne i vinkel fra jm snappen fra en annen, så er hu ikke så slank som det ser ut som. 

Når tok hu slanke opperasjon?:). Fulgt hu i periodevis så ikke fått med meg😅. Hadde vært spennende og høre om fordeler og ulemper:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heeipådeg skrev (8 timer siden):

Når tok hu slanke opperasjon?:). Fulgt hu i periodevis så ikke fått med meg😅. Hadde vært spennende og høre om fordeler og ulemper:)

Vet ikke når hu gjorde det, men hu har lagt ut bilder av seg da hu var veldig overvektig og snakket om det på snap, om det har vært på jm hu har snakket om det kanskje 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

camie skrev (På 12.11.2021 den 12.44):

Det bildet der er tatt før hun har fått festet på alle remsene med hår, og uavhengig av alder: hvem ønsker seg ikke tykkere hår?

Det ser jo ikke tykkere ut med noen få fjon 😳 Ser ikke ut som at hun som har satt de på er rutinert på dette. 

Endret av Umami
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kosetosta skrev (17 timer siden):

Som sagt! Rart å se de fra andre kameravinkler! Utrolig hva rett vinkel og lys lyver!! Hva med å være seg 

Godt poeng! De burde kalle seg "tilgjorte shoppingmammaer" 🙈

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litenoggod skrev (På 22.10.2021 den 6.21):

En 12 åring som kjøper el scooter, er ikke det tidlig? Veronika har lagt ut at 12 åringen hennes har kjøpt det 

Hadde ikke hørt om slikt før heller jeg 🙈 Greit ungene sykler på vanlig sykkel og får brukt kroppen litt synes jeg. Har et barn like gammelt som datteren hennes og det blir nok av stillesittende timer gjennom uken likevel!

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillemor1982 skrev (15 minutter siden):

Hadde ikke hørt om slikt før heller jeg 🙈 Greit ungene sykler på vanlig sykkel og får brukt kroppen litt synes jeg. Har et barn like gammelt som datteren hennes og det blir nok av stillesittende timer gjennom uken likevel!

Jeg også syne at unger bør bruke kroppen sin mer. Synes unger blir mer og mer late. Og hvertfall når foreldrene også oppfordrer til det 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillemor1982 skrev (44 minutter siden):

Hadde ikke hørt om slikt før heller jeg 🙈 Greit ungene sykler på vanlig sykkel og får brukt kroppen litt synes jeg. Har et barn like gammelt som datteren hennes og det blir nok av stillesittende timer gjennom uken likevel!

De må sykle med den der også, den har bare motorkraft til å hjelpe de. For å starte/begyne å kjøre/starte motoren må den trås igang 😊

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillemor1982 skrev (1 time siden):

Hadde ikke hørt om slikt før heller jeg 🙈 Greit ungene sykler på vanlig sykkel og får brukt kroppen litt synes jeg. Har et barn like gammelt som datteren hennes og det blir nok av stillesittende timer gjennom uken likevel!

Hun sa at datteren har noen utfordringer og dermed har nytte av el-kjøretøy. Vet ikke, jeg. De ungene er ekstremt materielt bortskjemt. 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillemor1982 skrev (1 time siden):

Hadde ikke hørt om slikt før heller jeg 🙈 Greit ungene sykler på vanlig sykkel og får brukt kroppen litt synes jeg. Har et barn like gammelt som datteren hennes og det blir nok av stillesittende timer gjennom uken likevel!

Altså det er da ingen motsetning mot å ha elsykkel og bruke kroppen da, måte på hva man skal kritisere

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Orly skrev (3 timer siden):

Altså det er da ingen motsetning mot å ha elsykkel og bruke kroppen da, måte på hva man skal kritisere

Tror vel man får brukt kroppen mer på en sykkel uten elektrisk motor ... der man må tråkke for å få sykkelen til å gå. Regner med du også skjønner det 🤷‍♀️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg beklager, Veronica, men du blir bare mer og mer overfladisk for min del. Nå sist denne såkalte ønskelisten til datteren. Det er ikke ønskeliste når det er bilder, hvor du kjøper og alt, da er det en bestillingsliste. 

Kristine FTW! hun er jo bare helt super i sammenligning med resten av denne gjengen om dagen. 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klementine skrev (52 minutter siden):

Jeg beklager, Veronica, men du blir bare mer og mer overfladisk for min del. Nå sist denne såkalte ønskelisten til datteren. Det er ikke ønskeliste når det er bilder, hvor du kjøper og alt, da er det en bestillingsliste. 

Kristine FTW! hun er jo bare helt super i sammenligning med resten av denne gjengen om dagen. 

Sånne ønskelister er ganske motbydelige spør du meg 🤢 Har nieser og nevøer på mannens side der foreldrene sender ut sånne "på vegne av" barna. Føles mer som bestillingslister😳

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Lillemor1982 skrev (2 minutter siden):

Sånne ønskelister er ganske motbydelige spør du meg 🤢 Har nieser og nevøer på mannens side der foreldrene sender ut sånne "på vegne av" barna. Føles mer som bestillingslister😳

Helt enig, og da mister jeg helt piffen kjenner jeg. Jeg kan ikke forestille meg noe mer usjarmerende enn det, og når mor da velger å vise det på snap tenker jeg at hun også bør tåle tilbakemeldinger. Men for all del, hun får styre på sammen med resten av gjengen. Det fremstår mindre og mindre genuint hele opplegget

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillemor1982 skrev (1 time siden):

Tror vel man får brukt kroppen mer på en sykkel uten elektrisk motor ... der man må tråkke for å få sykkelen til å gå. Regner med du også skjønner det 🤷‍♀️

Eh poenget var vel at man kan være aktiv utenom da

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klementine skrev (10 minutter siden):

Helt enig, og da mister jeg helt piffen kjenner jeg. Jeg kan ikke forestille meg noe mer usjarmerende enn det, og når mor da velger å vise det på snap tenker jeg at hun også bør tåle tilbakemeldinger. Men for all del, hun får styre på sammen med resten av gjengen. Det fremstår mindre og mindre genuint hele opplegget

Sånn liste lager jo også venninna til Veronika også, Rebekka Maela. Hu lagde det til ungene sine på bloggen sin før og lagt det ut på insta de siste Årene. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litenoggod skrev (1 time siden):

Sånn liste lager jo også venninna til Veronika også, Rebekka Maela. Hu lagde det til ungene sine på bloggen sin før og lagt det ut på insta de siste Årene. 

De er jo av samme ulla begge to. Jeg også har veldig mange ting, men de to går meg en høy gang for å si det sånn. Merkelig nok fremstår de jo ganske så "gjerrige" også, men det er vanvittig med ting de viser frem på insta. Mye spons opp igjennom årene. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...