Gå til innhold

Jovialemammaer


Gjest BethD

Anbefalte innlegg

Blåmuggost skrev (33 minutter siden):

Er det noen som vet hvorfor Stine og Jannicke er uvenner? 

Er de? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jajajane skrev (54 minutter siden):

Er de? 

Det går rykter om det igjen. De var det for en god stund siden også. Da sa Stine på snappen sin at det var en som hadde skuffet henne stort, og at hun ikke ville omgåes slike mennesker. Det er jo alltid alle andre sin feil da det gjelder Stine. J på sin side ville ikke snakke noe om det, og kalte det privat. Det var like etter eller i det momentet Stine droppet ut av snapmums.. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pålur skrev (11 timer siden):

To meget spesielle damer, så kanskje ikke så rart at det smalt😅

Å de var da så bestis for en kort stund siden. Men hun godeste Stine klarer jo ikke en dag å komme med noe positivt.  Hun klager på sliten sliten sliten hele jævla tiden. Hvem orker å være venn med en sånn sytedukke?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

EllaSays skrev (På 15.8.2021 den 13.44):

Jeg har også fulgt Astrid en stund og reagert på det samme. Jeg antok at hun hadde fått noe kritikk, siden hun sist hun var på Joviale sa at fordelen med å ikke ha egne barn var at hun kunne bruke pengene sine på seg selv. 😉 
Det må hun for all del gjøre, men jeg tenker jo også at alle klærne ikke er det beste miljøvalget man kan ta. På den annen side sier hun jo at de sjelden reiser osv, og da reduseres jo klimaavtrykket. 

Ellers liker jeg Astrid, altså, hun er ikke "picture perfect", men har greier. Liker også  at de har gård osv. Noen ganger får jeg så vondt av henne, da opplever jeg henne som ensom og ikke i det forholdet hun kanskje ønsker. 
Har liksom en plass i hjertet for Astrid ❤️ 

Føler også at hun ikke er lykkelig i forholdet. Det har jeg kjent på lenge… hun sier liksom veldig rare ting 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

BethD skrev (1 time siden):

Føler også at hun ikke er lykkelig i forholdet. Det har jeg kjent på lenge… hun sier liksom veldig rare ting 

Veldig rare. Akkurat som om hun har forviklet seg inn i noe hun ikke kommer ut av. Leit, tror hun er en skikkelig bra dame med masse å gi. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

EllaSays skrev (32 minutter siden):

Veldig rare. Akkurat som om hun har forviklet seg inn i noe hun ikke kommer ut av. Leit, tror hun er en skikkelig bra dame med masse å gi. 

Ja, nesten som om hun er tvunget til å være der …. Er jo ikke sånn sikkert men jeg føler virkelig hun ikke er lykkelig og ønsker MER 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anneisabell skrev (6 timer siden):

Å de var da så bestis for en kort stund siden. Men hun godeste Stine klarer jo ikke en dag å komme med noe positivt.  Hun klager på sliten sliten sliten hele jævla tiden. Hvem orker å være venn med en sånn sytedukke?

Jannikke svarte meg på snap at slike folk «gidda» ikkje hu forholde seg til😥

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pålur skrev (3 timer siden):

Jannikke svarte meg på snap at slike folk «gidda» ikkje hu forholde seg til😥

Så hun bekreftet at de er uvenner?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pålur skrev (4 timer siden):

Jannikke svarte meg på snap at slike folk «gidda» ikkje hu forholde seg til😥

Hva skrev du til henne da? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Linye skrev (1 time siden):

Noen som vet hvorfor tråden om Stine er stengt så lenge??

Fordi folk er ufine og ikke greier å holde seg til regler 🤷🏻‍♀️Andre tråder burde blitt tatt tak i og.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Linye skrev (4 timer siden):

Noen som vet hvorfor tråden om Stine er stengt så lenge??

Ja si det? Den tråden er ikke verre enn andre, og ikke klarer hun å endre seg heller. Det jeg har lest der, stemmer godt med virkeligheten og det samme er jo skrevet om henne her inne før hun fikk sin egen tråd. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Solfridmedhatten skrev (4 timer siden):

Fordi folk er ufine og ikke greier å holde seg til regler 🤷🏻‍♀️Andre tråder burde blitt tatt tak i og.

Er så enig. Helt satt ut åssen voksne mennesker er mot hverandre. Nå har det kommet opp ny tråd. ER DET MULIG🙈🤣🤣. blir vel ikke lenge til den å bli stengt. Synes KB burde bli enda strenger, ser adminene er på nå i flere tråder, for å rydde opp. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Pålur skrev (1 time siden):

Å der var jeg blokka😅

Hva er vitsen å henge seg opp i dette. Er vel sak mellom dem 2😒. Er der mulig. Og har vi noe med dette egentlig. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blågrønn skrev (2 minutter siden):

Hva er vitsen å henge seg opp i dette. Er vel sak mellom dem 2😒. Er der mulig. Og har vi noe med dette egentlig. 

Når de fra å framheve hverandre til å snakke nedlatende om hverandre så må det være lov å spørre. Eller?

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pålur skrev (1 minutt siden):

Når de fra å framheve hverandre til å snakke nedlatende om hverandre så må det være lov å spørre. Eller?

Igjen, har vi noe med dette???

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blågrønn skrev (Akkurat nå):

Igjen, har vi noe med dette???

De har selv valgt å være offentlige, og når de selv går ut med at de ikke lenger er venner så er det lov å spørre! 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...