Gå til innhold

Jovialemammaer


Gjest BethD

Anbefalte innlegg

Gresshoppa skrev (På 30.3.2021 den 10.38):

De leier. Bor i en liten del - derav vaskemaskin på kjøkkenet.  Tidligere har det vært både solstudio og butikk der.. Men dette skal ingen vite om, kan skjønne🙈

Hun har virkelig fått meg og sikkert en del andre til å tro at de eier og bor i et super svært hus på over 300 kvm liksom. Pga måten hun har lagt det frem på. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Frøken_fjong1 skrev (10 timer siden):

Hun har virkelig fått meg og sikkert en del andre til å tro at de eier og bor i et super svært hus på over 300 kvm liksom. Pga måten hun har lagt det frem på. 

Ja, hun har det! Hvorfor sier hun det ikke??

Vi leier, men jeg må ha de rette fargene på veggene! 
Nei da, hun fremstiller det som de kjøpt huset som et renoverings objekt. 
Vis dere her inne sier det som er sannheten da! For hun har aldri sagt at de leier!

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Minni75 skrev (1 minutt siden):

Ja, hun har det! Hvorfor sier hun det ikke??

Vi leier, men jeg må ha de rette fargene på veggene! 
Nei da, hun fremstiller det som de kjøpt huset som et renoverings objekt. 
Vis dere her inne sier det som er sannheten da! For hun har aldri sagt at de leier!

Hun har sagt de leier, etter en kommentar på akkurat dette, enten her inne eller et annet sted

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Minni75 said:

Ja, hun har det! Hvorfor sier hun det ikke??

Vi leier, men jeg må ha de rette fargene på veggene! 
Nei da, hun fremstiller det som de kjøpt huset som et renoverings objekt. 
Vis dere her inne sier det som er sannheten da! For hun har aldri sagt at de leier!

Jo det har hun sagt! Hun fikk litt kritikk for å pusse opp og bruke masse penger når dem samtidig tigger med å bruke spleisen noen opprettet til å betale advokat. Da fortalte hun at de ikke betaler noe oppussing fordi dem bare leier...

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Linye skrev (12 minutter siden):

Jo det har hun sagt! Hun fikk litt kritikk for å pusse opp og bruke masse penger når dem samtidig tigger med å bruke spleisen noen opprettet til å betale advokat. Da fortalte hun at de ikke betaler noe oppussing fordi dem bare leier...

Ja vel.

Jeg følger henne ikke privat. På joviale har hun ikke sagt det.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg savner så den gamle gjengen. Likte så godt kanalen da de som faktisk lagde den var med. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Angående den spleisen....var det innsamling til gammel advokat regning eller fremtidig regning, Sånn at hun har råd til å kjøre sak mot kommunen? Rart at hun aldri nevner den saken lenger synes jeg. Ser ut som om hun har råd til det hun vil, handler noe nytt hele tiden. Hadde hun spart så kanskje de kunne kjøpt hus isteden for å leie, en dag. Hun og mange av «snapperne» er ikke friske hvis de ikke har noe å klage på, vondt bestandig.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Metron skrev (13 timer siden):

Angående den spleisen....var det innsamling til gammel advokat regning eller fremtidig regning, Sånn at hun har råd til å kjøre sak mot kommunen? Rart at hun aldri nevner den saken lenger synes jeg. Ser ut som om hun har råd til det hun vil, handler noe nytt hele tiden. Hadde hun spart så kanskje de kunne kjøpt hus isteden for å leie, en dag. Hun og mange av «snapperne» er ikke friske hvis de ikke har noe å klage på, vondt bestandig.

For å si det sånn, så er det flere ting som skurrer vedrørende den saken der... Skulle tro det gjorde vondt å rippe opp i gamle ting, for så og ikke «bli ferdig». Derfor syns jeg det er farlig med slike Spleis-opprettelser - hvor folk selvsagt vil gi en slant, men så blir plutselig alt borte/stille. Hvor går pengene? Og hva går de til? 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vår2
Gresshoppa skrev (31 minutter siden):

For å si det sånn, så er det flere ting som skurrer vedrørende den saken der... Skulle tro det gjorde vondt å rippe opp i gamle ting, for så og ikke «bli ferdig». Derfor syns jeg det er farlig med slike Spleis-opprettelser - hvor folk selvsagt vil gi en slant, men så blir plutselig alt borte/stille. Hvor går pengene? Og hva går de til? 

Ja, jeg er så enig👏 Mye som skurrer der. Det hjelper heller ikke når hun aggressivt forsvarer seg selv slik hun gjorde ang huset. Hvordan skal følgerne vite at hun leier når hun gir inntrykk av noe annet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har Stine forklart hvorfor hun ble hentet i ambulanse i all hast for noen dager siden? Hun sa hun skulle forklare dagen etter, men har ikke fått fulgt med. Håper det går bra. Mye mulig hun la det ut på sin egen snap og ikke joviale... Husker ikke! 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jajajane skrev (8 minutter siden):

Har Stine forklart hvorfor hun ble hentet i ambulanse i all hast for noen dager siden? Hun sa hun skulle forklare dagen etter, men har ikke fått fulgt med. Håper det går bra. Mye mulig hun la det ut på sin egen snap og ikke joviale... Husker ikke! 

Hun sa litt senere at hu ikke var klar for å snakke om det likevel. Men skjønner det er vanskelig å få med seg når det ble litt opphold mellom snapper og hun plutselig var på hyttetur 😅

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

kanakass skrev (7 timer siden):

Hun sa litt senere at hu ikke var klar for å snakke om det likevel. Men skjønner det er vanskelig å få med seg når det ble litt opphold mellom snapper og hun plutselig var på hyttetur 😅

Sier det igjen,  ingen som er mer drama queen enn snappere i allefall..blir seriøst helt matt jeg

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Av rein nysgjerrighet så lurer jeg på hvorfor dere følger kanaler som irriterer dere? Bare et genuint spørsmål.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Solfridmedhatten skrev (6 timer siden):

Av rein nysgjerrighet så lurer jeg på hvorfor dere følger kanaler som irriterer dere? Bare et genuint spørsmål.

Syns det er så ekstremt fascinerende at folk kan sitte på en offentlig kanal og bokstavelig talt lyve om den minste lille ting. Når «alle» (flere av disse jovialemammaene bor på små steder, hvor folk kjenner folk) vet hvordan ståa egentlig er. 
At folk går rundt med hodet hevet - dét fascinerer meg.

 

Endret av Gresshoppa
  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 hours ago, Solfridmedhatten said:

Av rein nysgjerrighet så lurer jeg på hvorfor dere følger kanaler som irriterer dere? Bare et genuint spørsmål.

Ren fascinasjon og fordi noen er verdt å følge med på... Men kjenner at jeg burde la være. Blir helt matt over enkelte og hva de bretter ut om seg og sitt! 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Igjen så reagerer jeg på forbruket til Stine. Nye strikkeprosjekt hele tiden og den kostnaden, for garn og tilbehør koster en del altså. Og så bare dele i vei, uten å ofte spleisen en tanke eller fortelle noe rundt det... En genser er minst 5-600 kr i startpris....

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Chroma
Solfridmedhatten skrev (9 minutter siden):

Ja, strikking finnes ikke billig. Garn er sinnsykt dyrt! 

Det er det. Mange tror det er mye billigere å strikke ullplagg selv, men i realiteten er det ikke så mange kronene å spare. 😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Chroma skrev (3 minutter siden):

Det er det. Mange tror det er mye billigere å strikke ullplagg selv, men i realiteten er det ikke så mange kronene å spare. 😄

Spesielt ikke når man tenker på tiden det tar å ferdigstille et selvstrikket produkt. Altså krever det både tid og penger, og tid er også penger (for de fleste)🙈

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Strikking trenger ikke å være dyrt. Alt garn er ikke dyrt, og det er ofte salg. 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...