Gå til innhold

Jovialemammaer


Gjest BethD

Anbefalte innlegg

Metron skrev (1 time siden):

Veeeldig selvopptatt!! Rart hun ikke får fett hår, slik hun hele tiden drar i det. Til og med under matlaging driver hun med håret hele tiden. Hun pleier alle «vondtene» sine. Alt skal dreie seg om henne hele tiden. Sikkert derfor hun driver med snapp/vlogging. Sikkert en del som synes synd på henne, og hun får masse oppmerksomhet som hun «soler» seg i. 

Ja har ikke sett maken til selvopptatthet. Hun dyrker jo alt som har vært vondt. Kommer jo ikke videre da i livet. Men det er nok en trang til å vise seg frem. Burde fått riktig hjelp i stedet fra psykolog og traume terapi. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vår2 skrev (5 minutter siden):

Ja har ikke sett maken til selvopptatthet. Hun dyrker jo alt som har vært vondt. Kommer jo ikke videre da i livet. Men det er nok en trang til å vise seg frem. Burde fått riktig hjelp i stedet fra psykolog og traume terapi. 

Skjønner ikke hvorfor du ser på om du syns det er så fælt..

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mei88 skrev (40 minutter siden):

Skjønner ikke hvorfor du ser på om du syns det er så fælt..

Det blir som som å følge med på en togkrasj du egentlig ikke vil se..

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vår2 skrev (2 timer siden):

Ja har ikke sett maken til selvopptatthet. Hun dyrker jo alt som har vært vondt. Kommer jo ikke videre da i livet. Men det er nok en trang til å vise seg frem. Burde fått riktig hjelp i stedet fra psykolog og traume terapi. 

Jeg har en slik venninne som er lik. Eller hadde, jeg har kuttet henne ut pga jeg orket ikke å høre mer om sykdom, vondter , bekymringer osv. Alt var bare negativt og dumt , det stjal all energien min til slutt. Forferdelig tungt å være rundt slike mennesker. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå forstår jeg hvorfor Stine har blitt 100% ufør. Hun kontakter advokatene dagen etter at papirene hos NAV er underskrevet. Tilfeldig? Hun sier jo også at det å være 100% ufør har betydning for saken. Nøye planlagt!?!?

Stusser også over at hun sier at hun må evt. starte opp igjen spleisen hvis advokatregninga til slutt blir stor. Skal hun ikke betale noe selv? Hva hadde hun i utgangspunkt tenkt, at advokater koster penger kommer vel ikke som noen bombe, eller?

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tildittbeste skrev (18 timer siden):

Det blir som som å følge med på en togkrasj du egentlig ikke vil se..

Det er noe med det, men går da an å la være å spy ut drit etterpå..

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Metron skrev (35 minutter siden):

Nå forstår jeg hvorfor Stine har blitt 100% ufør. Hun kontakter advokatene dagen etter at papirene hos NAV er underskrevet. Tilfeldig? Hun sier jo også at det å være 100% ufør har betydning for saken. Nøye planlagt!?!?

Stusser også over at hun sier at hun må evt. starte opp igjen spleisen hvis advokatregninga til slutt blir stor. Skal hun ikke betale noe selv? Hva hadde hun i utgangspunkt tenkt, at advokater koster penger kommer vel ikke som noen bombe, eller?

Du ser ikke på den saken ho kjemper som viktig du eller? 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mei88 skrev (4 minutter siden):

Du ser ikke på den saken ho kjemper som viktig du eller? 

Jo, absolutt. Men, kanskje ikke så godt planlagt når du ikke har penger til advokat. Uansett, jeg må få ha mine meninger om det.

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mei88 skrev (2 timer siden):

Det er noe med det, men går da an å la være å spy ut drit etterpå..

Det går helt klart ann å formulere ting på en fin måte. Men helt seriøst hos S er det sjelden noe positivt å høre. Og virker som hun liker veldig godt å snakke om vonter het og der. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Metron skrev (2 timer siden):

Jo, absolutt. Men, kanskje ikke så godt planlagt når du ikke har penger til advokat. Uansett, jeg må få ha mine meninger om det.

Saken med bv er grei den. Men ja du bør vite at du har penger til å ta disse rundene.  Og jeg tror ikke vi kan forvente at folk skal bli med på spleis til en hver tid. Ser det veldig ofte blandt snappere og bloggere..

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tildittbeste skrev (4 timer siden):

Saken med bv er grei den. Men ja du bør vite at du har penger til å ta disse rundene.  Og jeg tror ikke vi kan forvente at folk skal bli med på spleis til en hver tid. Ser det veldig ofte blandt snappere og bloggere..

Det er ikke ho som har opprettet spleisen først og fremst.  Og i å med at ho med dette nå baner litt vei for alle andre og ikke bare seg selv så tenker jeg det er ganske greit 

 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Metron skrev (På 20.4.2021 den 13.44):

Veeeldig selvopptatt!! Rart hun ikke får fett hår, slik hun hele tiden drar i det. Til og med under matlaging driver hun med håret hele tiden. Hun pleier alle «vondtene» sine. Alt skal dreie seg om henne hele tiden. Sikkert derfor hun driver med snapp/vlogging. Sikkert en del som synes synd på henne, og hun får masse oppmerksomhet som hun «soler» seg i. 

Jeg blir GAL av å se den hår-drainga hennes. KONSTANT. Er det en nervøs hang-up, eller hva er det egentlig?? Er jo ikke normalt å ta seg så ekstremt mye i håret som den dama gjør. Og det er ikke nødvendig å gå bananas med rettetang heller, når man har så tynt hår fra før. Litt volum og liv hadde ikke skada.

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Jeg la til Veronika for et par uker siden, for jeg tenker jo at hun innimellom har noe å komme med. Men da hun i dag viser at datteren, på en tirsdag i mai, får ny tlf med div utstyr... men vil ikke si hvilken fordi det "ikke er nødvendig å flashe at man får noe nytt fordi andre kan bli lei seg fordi de har eldre tlf.." Dropp å legge ut at hun fikk tlf da! Datteren din kan ikke flashe at hun har ny tlf, men du må flashe hvilken god forelder du er. 

Vis rommet hennes og senga hun sover i, men ikke tlf. 

Avfulgt. 

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

EllaSays skrev (8 timer siden):

Jeg la til Veronika for et par uker siden, for jeg tenker jo at hun innimellom har noe å komme med. Men da hun i dag viser at datteren, på en tirsdag i mai, får ny tlf med div utstyr... men vil ikke si hvilken fordi det "ikke er nødvendig å flashe at man får noe nytt fordi andre kan bli lei seg fordi de har eldre tlf.." Dropp å legge ut at hun fikk tlf da! Datteren din kan ikke flashe at hun har ny tlf, men du må flashe hvilken god forelder du er. 

Vis rommet hennes og senga hun sover i, men ikke tlf. 

Avfulgt. 

Reagerte på det også, men har reagert på en del andre ting som hu har delt når det gjelder shopping og datteren. Datteren får veldig mye voksne ting 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litenoggod skrev (6 minutter siden):

Reagerte på det også, men har reagert på en del andre ting som hu har delt når det gjelder shopping og datteren. Datteren får veldig mye voksne ting 

Enig. Og fokuset på materielle ting er jo skyhøyt. 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wiiii, jeg ble blokket av kontoen etter å ha stilt spørsmål om mobilbruk og bilkjøring. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

ruskejento skrev (2 timer siden):

Wiiii, jeg ble blokket av kontoen etter å ha stilt spørsmål om mobilbruk og bilkjøring. 

Og du ble rimelig uthengt etterpå i ein skikkelig sinnarant! Uten navn altså..

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kosetosta skrev (57 minutter siden):

Og du ble rimelig uthengt etterpå i ein skikkelig sinnarant! Uten navn altså..

Så moro! 🙃😩🙄 jeg har noen deilig screenshots fra samtalen med henne.. 

 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

EllaSays skrev (På 5.5.2021 den 0.06):

Jeg la til Veronika for et par uker siden, for jeg tenker jo at hun innimellom har noe å komme med. Men da hun i dag viser at datteren, på en tirsdag i mai, får ny tlf med div utstyr... men vil ikke si hvilken fordi det "ikke er nødvendig å flashe at man får noe nytt fordi andre kan bli lei seg fordi de har eldre tlf.." Dropp å legge ut at hun fikk tlf da! Datteren din kan ikke flashe at hun har ny tlf, men du må flashe hvilken god forelder du er. 

Vis rommet hennes og senga hun sover i, men ikke tlf. 

Avfulgt. 

 

Litenoggod skrev (På 5.5.2021 den 8.13):

Reagerte på det også, men har reagert på en del andre ting som hu har delt når det gjelder shopping og datteren. Datteren får veldig mye voksne ting 

Det er jo bare fordi  hun for noen mnd siden fikk ganske kraftig kritikk for mye av forbruket hun fronter. Sikkert redd for at det samme skal skje igjen. Jeg forstår godt kritikken kommer, for det er helt vanvittig mye av det hun fronter. Konstant oppussing, organisering med 150 nye bokser, klær, mobil, vipper, bryn og jeg vet ikke hva. Harmonerer dårlig med å samtidig skulle være nøktern og fornuftig... Men de har sikkert råd. Gift og etablert lenge. Lavt huslån osv, da har du bedre råd enn mange andre som har byttet litt ut underveis. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klementine skrev (10 timer siden):

 

Det er jo bare fordi  hun for noen mnd siden fikk ganske kraftig kritikk for mye av forbruket hun fronter. Sikkert redd for at det samme skal skje igjen. Jeg forstår godt kritikken kommer, for det er helt vanvittig mye av det hun fronter. Konstant oppussing, organisering med 150 nye bokser, klær, mobil, vipper, bryn og jeg vet ikke hva. Harmonerer dårlig med å samtidig skulle være nøktern og fornuftig... Men de har sikkert råd. Gift og etablert lenge. Lavt huslån osv, da har du bedre råd enn mange andre som har byttet litt ut underveis. 

Skjønner. Jeg kan ikke historien, jeg bare ser og kjente at jeg ble litt provosert. De har helt klart god råd, og det er jo greit, bare ikke lat som at det ikke er sånn. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...