Gå til innhold

Jovialemammaer


Gjest BethD

Anbefalte innlegg

Ho sa jo at ho var delvis ufør og mest sannsynleg vart 100% så føler ikkje ho førte nokon bak lyset på den kanalen ho gjesta. 
 

Ellers er det mange her som burde skamme seg. Å bli ufør er ei stor skam for mange og eit stort nederlag. Kven som helst her inne ville valgt å bruke den vesle energien ein har på familie og hus. At ein ryddar og vil ha det fint rundt seg betyr ikkje at ein har helse til å vere i full jobb. 

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ser på Stines private story i dag at hun fikk spørsmål på JM kanalen i går om hvordan hu kunne ha en spleis gående når hun pussa opp hus o.l. Jeg kan så skjønne spørsmålet, selvom Stine sier at alt ikke kommer frem på nett. Og det er helt klart. Jeg var ikke klar over før i dag at de leier huset de bor i og oppussingen ikke står på dem, men det forklarer fortsatt ikke shoppinga hu gjør. Men skjønner også skepsisen fra den som spurte da noen andre i den kanalen (Talla) har hatt spleis selv hvor pengene gikk til egen lomme. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vår2

Jeg forstår godt spørsmålet hun fikk. Hun hadde jo tidligere på dagen vist alt hva som blir gjort med huset og at de vurderte å leie ut kjelleren til et firma.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vår2 skrev (11 minutter siden):

Jeg forstår godt spørsmålet hun fikk. Hun hadde jo tidligere på dagen vist alt hva som blir gjort med huset og at de vurderte å leie ut kjelleren til et firma.

Fulgte ikke JM den dagen, men da forstår jeg enda bedre at folk lurte.. For aldri hørt før som sagt at de leide.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leier de virkelig huset? Det fremstår jo som om det er deres når hun snakker om det. Og hun sa jo at de skulle bestille inn materialer og mannen som er tømrer skulle fikse panel og vinduer selv. 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns hun snakket forrige uke på Joviale om at de skulle til å drenere rundt huset og at det ble dyrt for de🤔

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kan ikke stemme at de leier. Hun viste jo frem oppussingen av kjeller og drenering, og fortalte om hvor mye det kostet. Videre fortalte hun at de skulle leie ut når de var ferdig og at mannen gjorde tømrerarbeidet selv for å spare penger.  

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis det ikke er 2 hus det er snakk om, at de leier ett og bor i nå, mens de renoverer,drenerer osv på ett annet.

 

Første gangen jeg så henne snappe, for noen mnd siden snakket hun om at hun både gruvet og gledet seg til å flytte. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tuttenatributten skrev (37 minutter siden):

Kan ikke stemme at de leier. Hun viste jo frem oppussingen av kjeller og drenering, og fortalte om hvor mye det kostet. Videre fortalte hun at de skulle leie ut når de var ferdig og at mannen gjorde tømrerarbeidet selv for å spare penger.  

Så snappen hennes etter jeg leste her, og jo de leier visst nok. De betaler ikke, men gjør jobben sa hun. De eier ikke pga hun er uføretrygdet og de ikke har råd til å kjøpe. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er vel sånn vi blir "lurt" av influencere - at man forteller bare litt av sannheten hele veien..

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også fulgt Stine en stund og har heller ikke forstått at de leier. Det er ikke noe galt i det, og som jeg har sagt før, jeg forstår godt at hun ønsker å ta tak i den BV-saken osv. Men, reagerer også på mye shopping i monitor. Det må være en greie blant influensere, tror jeg, AstridKokk shopper jo også usannsynlig mye. 

Synes det er en uting at influensere generelt henger seg så innmari opp i ting som i følge dem er feil. Stine har fortalt gang på gang etter den sure mld (iflg henne) på Joviale, hvor feil osv. Hun sier riktignok at det er sånn de som stikker nesa si ut må tåle, men jabber i vei allikevel. Jeg tror det går mot avfølging, selv om jeg egentlig liker henne. 

 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

EllaSays skrev (6 minutter siden):

Jeg har også fulgt Stine en stund og har heller ikke forstått at de leier. Det er ikke noe galt i det, og som jeg har sagt før, jeg forstår godt at hun ønsker å ta tak i den BV-saken osv. Men, reagerer også på mye shopping i monitor. Det må være en greie blant influensere, tror jeg, AstridKokk shopper jo også usannsynlig mye. 

Synes det er en uting at influensere generelt henger seg så innmari opp i ting som i følge dem er feil. Stine har fortalt gang på gang etter den sure mld (iflg henne) på Joviale, hvor feil osv. Hun sier riktignok at det er sånn de som stikker nesa si ut må tåle, men jabber i vei allikevel. Jeg tror det går mot avfølging, selv om jeg egentlig liker henne. 

 

De må huske på det, som de sier selv de viser bare bitte litt av sin hverdag. Da blir det jo desto viktigere å fortelle i klartekst ting som lett kan misforståes.  Hun har jo all info men det har ikke hennes følgere.  Lett å tro de eier,når du kan måle når og hvis du vil. Samt nå det som skjer utenfor.  Leier du er det svært sjelden huseier tillater noe så enkelt som må å male litt

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tildittbeste skrev (47 minutter siden):

De må huske på det, som de sier selv de viser bare bitte litt av sin hverdag. Da blir det jo desto viktigere å fortelle i klartekst ting som lett kan misforståes.  Hun har jo all info men det har ikke hennes følgere.  Lett å tro de eier,når du kan måle når og hvis du vil. Samt nå det som skjer utenfor.  Leier du er det svært sjelden huseier tillater noe så enkelt som må å male litt

Ja de viser bare litt av hverdagen, da er det ekstra viktig at de faktisk tenker over det de viser. S viser rydding,shopping og interiør og oppussing. Da er det det bildet folk danner seg av henne.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Vår2

Det er noe som ikke harmonerer. Det er så mange motsigelser hos henne. Hun velger å være en offentlig person (det er ihvertfall det hun tar sikte på) Da må en tåle kritikk og det er jo ikke rart at folk reagerer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flettfrid skrev (51 minutter siden):

Ja de viser bare litt av hverdagen, da er det ekstra viktig at de faktisk tenker over det de viser. S viser rydding,shopping og interiør og oppussing. Da er det det bildet folk danner seg av henne.

Helt helt enig med deg

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flettfrid skrev (På 24.3.2021 den 12.14):

Ja de viser bare litt av hverdagen, da er det ekstra viktig at de faktisk tenker over det de viser. S viser rydding,shopping og interiør og oppussing. Da er det det bildet folk danner seg av henne.

Synes rett og slett de fleste snappere virker til å være et eget "folkeslag" mest mulig drama,  mest mulig shopping og helst rævva helse..må være utrolig slitsomt å skulle dele dette med den store verden helst hele tiden..bare undres..og ja jeg vet jeg ikke trenger å følge de, og tro meg jeg hopper over maange snapper i løpet av deres story 

Endret av Tildittbeste
  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Frøken_fjong1 skrev (På 23.3.2021 den 21.51):

Leier de virkelig huset? Det fremstår jo som om det er deres når hun snakker om det. Og hun sa jo at de skulle bestille inn materialer og mannen som er tømrer skulle fikse panel og vinduer selv. 

De leier. Bor i en liten del - derav vaskemaskin på kjøkkenet.  Tidligere har det vært både solstudio og butikk der.. Men dette skal ingen vite om, kan skjønne🙈

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tildittbeste skrev (På 25.3.2021 den 16.26):

Synes rett og slett de fleste snappere virker til å være et eget "folkeslag" mest mulig drama,  mest mulig shopping og helst rævva helse..må være utrolig slitsomt å skulle dele dette med den store verden helst hele tiden..bare undres..og ja jeg vet jeg ikke trenger å følge de, og tro meg jeg hopper over maange snapper i løpet av deres story 

Helt enig. Forskjellen er at jeg blir så innmari fascinert. :P  Kanskje mest av alt for at de gidder! Mye av det er jo innmari kleint for å si det rett ut. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det er veldig fascinerende at det er vi som SEERE som har ansvaret i forholdet mellom den som legger ut og deler, og oss. Ville aldri delt livet mitt på den måten selv, men synes jo det er, ja litt fascinerende. 

Det er aldri den som deler som må endre seg, det er alltid vi som ser. Tenk om kunstnere hadde hatt den samme instillingen? "Det er ikke lov til å si det om min bok, jeg la hele sjelen min i den. Du må faktisk like den." 

 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 hours ago, EllaSays said:

Jeg synes det er veldig fascinerende at det er vi som SEERE som har ansvaret i forholdet mellom den som legger ut og deler, og oss. Ville aldri delt livet mitt på den måten selv, men synes jo det er, ja litt fascinerende. 

Det er aldri den som deler som må endre seg, det er alltid vi som ser. Tenk om kunstnere hadde hatt den samme instillingen? "Det er ikke lov til å si det om min bok, jeg la hele sjelen min i den. Du må faktisk like den." 

 

Jeg er så enig med deg. Om vi snakker direkte til de om noe vi reagerer på, blir vi blokkert. Om vi skriver noe vi reagerer på i andre forum blir vi kalt nettroll. Så bloggere/influensere/snappere er helt enestående når det gjelder kritikk. De skal kunne legge ut om alt de ønsker og vi tilskuere må alltid være enige. Ja, jeg vet vi kan droppe å følge dem, men ofte hopper min snap over på de jeg ikke følger uansett. Og det er fascinerende at noen deler så mye og seg og sitt, så ofte blir man sittende å se. Helt til jeg avfølger i irritasjon tilslutt...🤪🙈

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...