Gå til innhold

Jovialemammaer


Gjest BethD

Anbefalte innlegg

Klementine skrev (17 minutter siden):

Noen som følger Veronica Dørli på joviale på hennes private? Hun snakket så i koder idag, at jeg lurer på hva i alle dager hun eller de står i som familie. Sykdom eller noe. Skilsmisse er vel heller usannsynlig, men synes det var veldig si a men ikke b. 

Så ikke noe prat i gåter jeg, bare negler😅 Det er sikkert blitt borte. Hva sa hun?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

moncabang skrev (14 minutter siden):

Så ikke noe prat i gåter jeg, bare negler😅 Det er sikkert blitt borte. Hva sa hun?

masse greier om at de hadde hatt mer enn nok som familie - de fire, alene osv. Altså veldig krevende tider. Kan jo ha noe med ungene å gjøre. 😕 Håper det blir bedre! 

.... neglene var jo grusomme. Blir jo bare verre og verre farger. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

mariie skrev (3 minutter siden):

Alene? Har de ikke vært på båtferie i 3 uker med andre familier?

Jo, så jeg får ikke det til å stemme for jeg ser på de som super-sosiale hele tiden! 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Leila87
Klementine skrev (På 2021-7-27 den 19.41):

Jo, så jeg får ikke det til å stemme for jeg ser på de som super-sosiale hele tiden! 

Hun har jo til og med dokumenter at de har vært sammen med andre. Vært mange selfier og bilder med både familie og venninner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leila87 skrev (2 timer siden):

Hun har jo til og med dokumenter at de har vært sammen med andre. Vært mange selfier og bilder med både familie og venninner.

Ja, de lader tydeligvis best opp sammen med andre. Samme idag, når hun snakker om at de skal ha kjærestetid, MEN da sammen med venner. 

Er jo ikke noe problem det for all del. :)  Vi lader batteriene ulikt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg begynte å følga Astid Kokk etter å ha sett Joviale mammaer i vår. Fordi hun er veldig flink å lage mat, ville gjerne ha tips.

Men nå, er jeg sjokkert over hvor mye penger hun bruker på mat og klær og diverse. Det er det sjukeste jeg har sett på lenge. Og alt hun sier hun må kaste??! Hauger og dunger med mat og klær på dynga. Er det mulig?? Hun handler og shopper over en lav sko. «Kjøpt sjæl», sier hun uten skam. I disse dager hvor mange av oss for lengst skal tenke miljø. Blir dårlig av slikt jeg.

Og så den «brunkremen» av Sopfie Elise i ansiktet…Ser jo ikke ut! Beklager, dette er min første kritikk av noen på nettet. Men hun skal jo være er forbilde?? Jeg skjønner ingenting av hun heller.

 

 

 

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Astrid slutta jeg å følge i fjor,ble lite mat og baking, men mye klær,sminke osv å det er ikke min store interesse. 

 

Nesten hele den Jovialegjengen fronter ekstremt mye shopping, sminke,hårbehandlinger osv. De er absolutt ikke noen gode forbilder med å handle i haug å dong. At de har råd/økonomi til det begriper jeg ikke 🙄 det er liksom ikke noe "mann i gata" kam sammenligne seg med og leve etter.

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prater Marianne noen gang om noe annet enn gutta sine og diagnosene deres? Skjønner at det tar store deler av hverdagen, men det finnes jo ikke interessant..? 🙆🏼‍♀️ syns generelt hun eksponerer dem i stor grad, større enn de fleste andre medlemmene. 

  • Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

emrik skrev (25 minutter siden):

Prater Marianne noen gang om noe annet enn gutta sine og diagnosene deres? Skjønner at det tar store deler av hverdagen, men det finnes jo ikke interessant..? 🙆🏼‍♀️ syns generelt hun eksponerer dem i stor grad, større enn de fleste andre medlemmene. 

Er litt enig i det, faktisk. Fulgt henne en stund, og liker henne godt. Hun har jo så innmari mye ellers å by på. Hadde håpet at vi fikk sett litt mer Marianne, og ikke bare moren til barn med diagnose. Hun er kreativ, oppfinnsom, smart og klok, alle de diagnosegreiene blir for mye. Nå er yngste over 12 år, og det er for mye eksponering av følsomme og private ting. 

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Leila87
emrik skrev (2 timer siden):

Prater Marianne noen gang om noe annet enn gutta sine og diagnosene deres? Skjønner at det tar store deler av hverdagen, men det finnes jo ikke interessant..? 🙆🏼‍♀️ syns generelt hun eksponerer dem i stor grad, større enn de fleste andre medlemmene. 

Hopper over hennes prating. Blir for mye gjentagelse og diagnoseprat. Sønnen hennes er i den alderen at noen selv har laget seg snap, og kan følge med på det hun sier.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flettfrid skrev (På 26.7.2021 den 21.12):

Syns den er fryktelig overdreven og uheldig selvbruningsbruken til en del av disse jovialedamene, er mer skjemmende enn pent.

Er det ikke bare Astrid som bruker?! Nå har ikke jeg fulgt slavisk med da ☺️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Solfridmedhatten skrev (9 minutter siden):

Er det ikke bare Astrid som bruker?! Nå har ikke jeg fulgt slavisk med da ☺️

Josefine også ser helt ekstrem ut til tider. 

Men jeg orker ikke JM på dager der hun idag er... klarer det bare ikke! 😮 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klementine skrev (1 time siden):

Josefine også ser helt ekstrem ut til tider. 

Men jeg orker ikke JM på dager der hun idag er... klarer det bare ikke! 😮 

Jannike og Talla også

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flettfrid skrev (1 minutt siden):

Jannike og Talla også

Aha ☺️Ikke fulgt med på noen måneder faktisk. Før likte jeg å se på gruppe snapper, men nå ser jeg bare på enkeltpersoner som jeg liker å se på.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jotun skrev (På 2021-8-4 den 14.21):

Jeg begynte å følga Astid Kokk etter å ha sett Joviale mammaer i vår. Fordi hun er veldig flink å lage mat, ville gjerne ha tips.

Men nå, er jeg sjokkert over hvor mye penger hun bruker på mat og klær og diverse. Det er det sjukeste jeg har sett på lenge. Og alt hun sier hun må kaste??! Hauger og dunger med mat og klær på dynga. Er det mulig?? Hun handler og shopper over en lav sko. «Kjøpt sjæl», sier hun uten skam. I disse dager hvor mange av oss for lengst skal tenke miljø. Blir dårlig av slikt jeg.

Og så den «brunkremen» av Sopfie Elise i ansiktet…Ser jo ikke ut! Beklager, dette er min første kritikk av noen på nettet. Men hun skal jo være er forbilde?? Jeg skjønner ingenting av hun heller.

 

 

 

Jeg har også fulgt Astrid en stund og reagert på det samme. Jeg antok at hun hadde fått noe kritikk, siden hun sist hun var på Joviale sa at fordelen med å ikke ha egne barn var at hun kunne bruke pengene sine på seg selv. 😉 
Det må hun for all del gjøre, men jeg tenker jo også at alle klærne ikke er det beste miljøvalget man kan ta. På den annen side sier hun jo at de sjelden reiser osv, og da reduseres jo klimaavtrykket. 

Ellers liker jeg Astrid, altså, hun er ikke "picture perfect", men har greier. Liker også  at de har gård osv. Noen ganger får jeg så vondt av henne, da opplever jeg henne som ensom og ikke i det forholdet hun kanskje ønsker. 
Har liksom en plass i hjertet for Astrid ❤️ 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

EllaSays skrev (6 timer siden):

Jeg har også fulgt Astrid en stund og reagert på det samme. Jeg antok at hun hadde fått noe kritikk, siden hun sist hun var på Joviale sa at fordelen med å ikke ha egne barn var at hun kunne bruke pengene sine på seg selv. 😉 
Det må hun for all del gjøre, men jeg tenker jo også at alle klærne ikke er det beste miljøvalget man kan ta. På den annen side sier hun jo at de sjelden reiser osv, og da reduseres jo klimaavtrykket. 

Ellers liker jeg Astrid, altså, hun er ikke "picture perfect", men har greier. Liker også  at de har gård osv. Noen ganger får jeg så vondt av henne, da opplever jeg henne som ensom og ikke i det forholdet hun kanskje ønsker. 
Har liksom en plass i hjertet for Astrid ❤️ 

Du har rett, jeg burde ikke skrevet det. Det kom ut feil. Jeg ble bare så sjokkert da jeg så at hun, som er kokk, hadde så innmari mye mat som hun måtte kaste. Trodde kokker var skikkelig flinke til å unngå å kaste mat (hamstre alt for mye av det samme). 
Og så har jeg jo tenkt at hun var sponsa både når det gjaldt klær, smykker, vesker osv. Var det ikke nok?? Det var så vanvittige mengder. Derfor reagerte jeg når hun i tillegg «kjøpte sjæl». Men gudene vet, kanskje hun har gitt det videre til veldedighet? For på èn og samme snap viste hun frem hauger med mat og klær hun da måtte kaste/kvitte seg med. Unngå matsvinn, har vært et tema i media i lang tid. Hadde vært fint å få tips om hvordan lage mat av rester.

Jeg tenker ikke på hennes økonomi, men blir så oppgitt av at enkelte sløser så vanvittig. Med tanke på miljøet, 

Selvbruningen er hennes sak, beklager at jeg nevnte det. Har ellers samme tanker som deg om henne som du nevner. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...