Gå til innhold

Jovialemammaer


Gjest BethD

Anbefalte innlegg

7 minutter siden, Litenoggod said:

Burde bytte navn til vi drikker energi drikke som gode forbilder

Ja, det var også meget godt forslag👏

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

En 12 åring som kjøper el scooter, er ikke det tidlig? Veronika har lagt ut at 12 åringen hennes har kjøpt det 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litenoggod skrev (1 time siden):

En 12 åring som kjøper el scooter, er ikke det tidlig? Veronika har lagt ut at 12 åringen hennes har kjøpt det 

Det er vel en el sykkel som ser ut som en scooter tenker jeg, de kan kjøres av 12 åringer 😊

 

https://www.freego-norge.no/products/whizzy-el-sykkel-es2-norges-raeste

Endret av Flettfrid
La til link
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

tyggis skrev (1 time siden):

De scooterne anbefales fra 13 år og oppover står det på forhandlerens hjemmeside! 

88BB72FA-FE04-42DE-961F-B4B60CA272E8.png

Anbefales ja, men det er lovlig på de som er yngre også...dessverre.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Annonse

Heeipådeg skrev (1 time siden):

Jannikke bekrefter at det er slutt mellom hu og mannen💔, så trist! Dem har vært sammen så lenge...  

Det er trist ja. Men virker som de er enige om det, og har en god Tone. Kan hende de får det bedre fremover også. Regner med de har prøvd lenge. Til slutt når man et punkt, der det ikke går lenger, og det er bedre å skille lag. Jeg tror det kan bli lettere for henne nå fremover, etter at de nå har tatt valget med å skille lag. Og hun slipper å gå å kjenne på det. Kanskje hun blomstrer opp, og får det bedre. Det vil bli bra både for henne og barna❤️

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

heavyheart skrev (På 20.10.2021 den 12.43):

Tre remser var det visst.

image.thumb.png.0f3073f1a4415395edc1dc79087e0df5.png

Dette er noe av det mest trasige jeg har sett, på en voksen dame på 50år 🙈

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Umami skrev (12 minutter siden):

Dette er noe av det mest trasige jeg har sett, på en voksen dame på 50år 🙈

Jeg tenker at damer på 50 kan gjøre som de vil. 💪🦸‍♀️ 

Hvis hun liker det får hun ha det! 

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Umami skrev (42 minutter siden):

Dette er noe av det mest trasige jeg har sett, på en voksen dame på 50år 🙈

Det bildet der er tatt før hun har fått festet på alle remsene med hår, og uavhengig av alder: hvem ønsker seg ikke tykkere hår?

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

camie skrev (2 minutter siden):

Det bildet der er tatt før hun har fått festet på alle remsene med hår, og uavhengig av alder: hvem ønsker seg ikke tykkere hår?

Det ser jo ikke tykkere ut med noen få fjon 😳 Ser ikke ut som at hun har satt de på er rutinert på dette. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg såg på snappene til Astrid nesten daglig, men klarer det bare ikke lenger når hun har fått de exstensionene😐 det er bare helt merkelig blenda/klipt, det ser så skralt ut når hun har haugen alltid til ene siden🤔

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Litenoggod skrev (På 20.10.2021 den 16.06):

Burde bytte navn til vi drikker energi drikke som gode forbilder

Maniske shoppere 🙈🤣

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Heeipådeg

Jeg lurer på hvor mye dem har shoppet for til denne helga? Jeg følger Josefine, Jannike og Stine fast, og det er jo helt villt! Dem har jo stapp FULLE skap hjemme (dem har jo vist oss på snap). og enda så hadde ingen noe dem kunne bruke idag og imorgen.... Jannike stod jo og viste frem en leopard kjole igår kveld fikk bare med meg at den var gammel... men den hadde kanskje en utløpsdato😅.  Og så måtte dem shoppe enda litt til idag.... 

Jeg må vurdere å starte kafé sammen med noen (sånn som Jannike) eller butikksjef på en klesbutikk sånn som Josefine! Eller.... søke ufør som stine (jeg har bare aap og det dekker ikke sånn forbruk,så jeg må sikte høyere i systeme)for dette ser ut til at disse 3 har god månedslønn☺....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heeipådeg skrev (4 minutter siden):

Jeg lurer på hvor mye dem har shoppet for til denne helga? Jeg følger Josefine, Jannike og Stine fast, og det er jo helt villt! Dem har jo stapp FULLE skap hjemme (dem har jo vist oss på snap). og enda så hadde ingen noe dem kunne bruke idag og imorgen.... Jannike stod jo og viste frem en leopard kjole igår kveld fikk bare med meg at den var gammel... men den hadde kanskje en utløpsdato😅.  Og så måtte dem shoppe enda litt til idag.... 

Jeg må vurdere å starte kafé sammen med noen (sånn som Jannike) eller butikksjef på en klesbutikk sånn som Josefine! Eller.... søke ufør som stine (jeg har bare aap og det dekker ikke sånn forbruk,så jeg må sikte høyere i systeme)for dette ser ut til at disse 3 har god månedslønn☺....

Ja du sier noe. Disse damene lever over evne...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Vannvittig konkurranse om å shoppe mest, brunest av selvbruning, fineste tånegler, deiligste klær, blondest hår og flest mulig energidrikker daglig.. Den sminkinga og shoppinga til denne helga er helt insane.. tenk å ha så overfladiske venner..? At man ikke er god nok naturlig..? 😳

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som sagt! Rart å se de fra andre kameravinkler! Utrolig hva rett vinkel og lys lyver!! Hva med å være seg selv??! 

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...