Gå til innhold

Jovialemammaer


Gjest BethD

Anbefalte innlegg

Fikk tips om å følge jovialemammaer her om dagen. Igår var det Stine, henne har jeg fulgt litt på hennes egen snap. Idag har det vært Ida ~ og det må jeg si er en fargerik dame. Litt mye for min del, både dame og hus i alle regnbuens farger. Dama er sikkert ok, ~ jeg liker både farger og halloween, men nei takk.

Ei kul dame med bein i nesa!

 

 

Endret av Murstein
La til tekst.
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Blåmuggost skrev (9 minutter siden):

Leste bare over her da….

Åå! Da forstår jeg😊 Hun avkreftet dette på snapstoryen sin tidligere denne uken. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Reklamefri snapkanal...ja, den er grei. Men, alt dreier seg om se hva jeg har kjøpt, se hva jeg har kjøpt, kjøpte den, kjøpte den, den er kjøpt der, og den der osv osv... Det er reklame, men reklame uten spons. Temmelig lei av å se alt de kjøper💸💸💸💸💸

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Brumundaline skrev (2 timer siden):

Reklamefri snapkanal...ja, den er grei. Men, alt dreier seg om se hva jeg har kjøpt, se hva jeg har kjøpt, kjøpte den, kjøpte den, den er kjøpt der, og den der osv osv... Det er reklame, men reklame uten spons. Temmelig lei av å se alt de kjøper💸💸💸💸💸

Også alt den energibrus drikkingen enkelte skal drive å fremme der

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Voldsomt materielt fokus. Temaene er veldig ofte "se hva jeg har kjøpt". Og alle kjøper likt. Nå kommer Astrid og Jannike, ihvertfall, å skaffe seg genser fra Lindex. 

Så må de slutte med de grusomme, uformelige klærne fra Pepper.... Akryl i alle farger. 

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I går "glemte" Jannike mannen i presentasjonen på Joviale.....

Noen hadde spurt etter han, å da påpekte hun på kvelden at hun hadde glemt han i presentasjonen. 

Før en dag omtalte hun soverommet som hennes rom. 

Tror fortsatt det er noe som "ikke stemmer" der altså.  Har veldig magefølelse på det.

 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flettfrid skrev (1 time siden):

I går "glemte" Jannike mannen i presentasjonen på Joviale.....

Noen hadde spurt etter han, å da påpekte hun på kvelden at hun hadde glemt han i presentasjonen. 

Før en dag omtalte hun soverommet som hennes rom. 

Tror fortsatt det er noe som "ikke stemmer" der altså.  Har veldig magefølelse på det.

 

De kan ha hver sine soverom? Det har mannen min og jeg, uten at noe ikke stemmer. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ville91 skrev (4 timer siden):

De kan ha hver sine soverom? Det har mannen min og jeg, uten at noe ikke stemmer. 

Ja det kan de, men hun har alltid snakket om deres soverom og vist frem deres soverom/de. 

Hun har også snakket om at huset er så lite at de kun har 4 soverom og eldsten sitt rom skal få være hans.(fordi om han bor på hybel nå).

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flettfrid skrev (7 timer siden):

Ja det kan de, men hun har alltid snakket om deres soverom og vist frem deres soverom/de. 

Hun har også snakket om at huset er så lite at de kun har 4 soverom og eldsten sitt rom skal få være hans.(fordi om han bor på hybel nå).

Hun er ikke singel, og de sover på samme rom.. om det er sånn som er greia kan jeg jo ikke omtale min leide leilighet som min, eller det kjøleskapet som sto der som mitt.. jiiiises chill folkens 

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ville91 skrev (16 timer siden):

De kan ha hver sine soverom? Det har mannen min og jeg, uten at noe ikke stemmer. 


det går mer enn bra an

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

heavyheart skrev (3 timer siden):

Har Astrid satt på kun ei remse med extentions? Ser litt tynn ut, har jeg inntrykk av. 

Lignet litt på Insta-Heidi.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Kan ikke joviale bytte navn: Det handler ikke mye om jovialt om dagen. Det er shoppingmammaer… I disse tider fortsetter de shoppingmanien sin alle sammen. Ofrer ikke strømregning eller miljø en tanke tror jeg.

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

heavyheart skrev (På 18.10.2021 den 17.52):

Har Astrid satt på kun ei remse med extentions? Ser litt tynn ut, har jeg inntrykk av. 

Tre remser var det visst.

image.thumb.png.0f3073f1a4415395edc1dc79087e0df5.png

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Linye skrev (52 minutter siden):

Kan ikke joviale bytte navn: Det handler ikke mye om jovialt om dagen. Det er shoppingmammaer… I disse tider fortsetter de shoppingmanien sin alle sammen. Ofrer ikke strømregning eller miljø en tanke tror jeg.

joda, super-sparer Veronica har snakket MYE om det. Må jo det mellom all praten om bohemia pepper...

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Linye skrev (4 timer siden):

Kan ikke joviale bytte navn: Det handler ikke mye om jovialt om dagen. Det er shoppingmammaer… I disse tider fortsetter de shoppingmanien sin alle sammen. Ofrer ikke strømregning eller miljø en tanke tror jeg.

Burde bytte navn til vi drikker energi drikke som gode forbilder

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...