Gå til innhold

Jovialemammaer


Gjest BethD

Anbefalte innlegg

Støgga skrev (52 minutter siden):

Ja at hun reiste dit for å krangle videre ble for dumt. Å fler ganger nevnte hun at unga hadde lavt blodsukker. Det bruker man få av diabetes og det må måles for å sjekke. Nå var jeg vanskelig😂😂😂

Ja jeg lo godt da hun sa at de hadde 'masse sultne barn'. De satt i et gigahus med basseng og sikkert masse mat. Enig i at det var fullstendig dratt ut av proporsjoner 😂 Løvemammaene som kjemper for at barna skal få pizza 2.pinsedag. 

Endret av EllaSays
tillegg
  • Liker 2
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

richbitch skrev (4 timer siden):

Kjente at den ranten hennes provoserte meg litt. Det må da finnes grenser for hvor mye drama man lager for en feil hos pizzabakeren? Drar dit fysisk for å krangle videre med de og for å få nummeret til sjefen, hva slags maktdemonstrasjon er det?
 

Man må jo huske at de fleste som jobber på pizzabakeren er ungdommer som har sin aller første jobb. Og det er vel ikke nødvendigvis slik at de bare kan peise på med gavekort og lignende for kompensasjon heller, de har vel sikkert strenge rutiner på slikt som ikke en «vanlig ansatt» får gjort så mye med, i hvertfall ikke om det er en nyansatt med lite erfaring. Og det sier vel seg selv at den stakkars personen på jobb ikke prøvde å lyve, men sikkert har misforstått henne da hun begynte å kreve gavekort første gangen. Er vel ikke helt fjernt å tenke at hun ikke ville ha pizzaene likevel når hun begynte å mase om at det tok alt for lang tid og at hun ville ha gavekort…

Typisk Karen-personlighet 🆘

Tydelig at hun har vært ute av arbeidslivet for lenge da hun har NULL forståelse for at det kan være travelt og mange som kjøper pizza på en slik dag 🤦‍♀️

  • Liker 8
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir rett og slett flau over det maset om gavekort. kunne bare sendt en Mail til sjefen dagen etter da, ikke holde på sånn når det allerede er kaos der. 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser det levende for meg. Håper virkelig ikke det er Pizzabakeren Stathelle, men mistenker at det er det. Det er mye vil ha mer gratis. Meg, meg, meg. 

Helt greit at dette ble klønete og dumt. Men ærlig talt. 2 pinsedag. To svært priviligerte damer med familie. Rant de luxe på SOME med svært mange følgere. Nei, dette ble vel dramatisk gitt for min smak. 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har opplevd samma med å ikke få maten min på Pizzabakeren, ikke samma sted som V, men jeg klaget og fikk ikke gavekortet eller noe plaster på såret for det. 
 

det jeg har reagert på at V sier at hun er syk og må slappe av osv, men hun har jo orket å ordne i butikken til venninna si. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litenoggod skrev (3 minutter siden):

Jeg har opplevd samma med å ikke få maten min på Pizzabakeren, ikke samma sted som V, men jeg klaget og fikk ikke gavekortet eller noe plaster på såret for det. 
 

det jeg har reagert på at V sier at hun er syk og må slappe av osv, men hun har jo orket å ordne i butikken til venninna si. 

Hun orker det hun har lyst til. Stort sett ting til beste for HENNE. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Klementine skrev (34 minutter siden):

Hun orker det hun har lyst til. Stort sett ting til beste for HENNE. 

Slik synes jeg det virker også, særlig i det siste. Styre i butikken til venninna, gå på kjøpesenter og nå straks dametur til Tyrkia. Ikke noe jeg hadde giddet å prioritere om jeg var så dårlig at jeg måtte tilbringe timevis i senga på dagtid hver dag!

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillemor1982 skrev (1 time siden):

Slik synes jeg det virker også, særlig i det siste. Styre i butikken til venninna, gå på kjøpesenter og nå straks dametur til Tyrkia. Ikke noe jeg hadde giddet å prioritere om jeg var så dårlig at jeg måtte tilbringe timevis i senga på dagtid hver dag!

Å hvor kommer penga fra til en slik tur... ikke lenge siden hun satt mes budsjett og vi må prioritere slik og slik.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Begynte å følge de joviale for et par år siden. Syntes det var så artig å følge, spesielt Josefine, som kom med nye påfunn hele tiden. Begynte å følge hennes private snap, veldig stas. Men… nå? BARE reklame?? Skjønner at hun har noe reklame, men ikke 24/7! Dette orker ikke jeg mer ihvertfall. Avfølger.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

mammatil2gutter skrev (12 timer siden):

Begynte å følge de joviale for et par år siden. Syntes det var så artig å følge, spesielt Josefine, som kom med nye påfunn hele tiden. Begynte å følge hennes private snap, veldig stas. Men… nå? BARE reklame?? Skjønner at hun har noe reklame, men ikke 24/7! Dette orker ikke jeg mer ihvertfall. Avfølger.

Jeg også avfølger josefine. Reklame, klær og sminke.... 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å i dag slutta Talla og Jannike logga inn kl 20 i kveld, er det ingen ordning på de joviale lenger🙈

  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Josefine har blitt fæl til å redigere farger osv på bildene sine på insta, ser snart ut som en gulerot hudfargen. 

Blir generelt de som bruker mye selvbruning blind på mengde,mørkhet osv etterhvert? Eller er det bare enkelte slik som henne. Selvbruningen på hendene og føttene ser totalt misslykket ut ca 90% av tiden.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flettfrid skrev (3 timer siden):

Josefine har blitt fæl til å redigere farger osv på bildene sine på insta, ser snart ut som en gulerot hudfargen. 

Blir generelt de som bruker mye selvbruning blind på mengde,mørkhet osv etterhvert? Eller er det bare enkelte slik som henne. Selvbruningen på hendene og føttene ser totalt misslykket ut ca 90% av tiden.

De fleste blir blinde på det. Når man heller ikke skrubber seg mellom de gangene det begynner blekne og legge på ny blir det seende veldig skjoldete ut. Josefine ser veldig bra ut også tipper det bare over til å se møkkete ut dessverre.. Er heller ikke bra når det kommer til ansiktet og få det i skorpene på kviser..

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Flettfrid skrev (4 timer siden):

Josefine har blitt fæl til å redigere farger osv på bildene sine på insta, ser snart ut som en gulerot hudfargen. 

Blir generelt de som bruker mye selvbruning blind på mengde,mørkhet osv etterhvert? Eller er det bare enkelte slik som henne. Selvbruningen på hendene og føttene ser totalt misslykket ut ca 90% av tiden.

Enig.. hun var så søt og naturlig når hun var gravid, likte å følge henne da.. nå er det bare klær, selvbruning, mer klær, gule rare hender, og sminke.. hun har virkelig endret seg etter hun ble «større» på snap/insta. Unaturlig syns jeg.. synd..! 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
Annonse

[1] Category widget

Minni75 skrev (2 minutter siden):

Hvor mange deler mangler? Må vel finne en ny kanal å følge! Veronika å ho andre det er helt. Ja.

Ja gitt dem litt opp jeg, finner du en kanal med mye drama..rop ut😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Støgga skrev (3 minutter siden):

Ja gitt dem litt opp jeg, finner du en kanal med mye drama..rop ut😂

Håpet det skulle komme noen tips her😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag er det J som skal snappe og da blir det vel trøtt, sliten, medisiner og utredninger det dreier seg om. Dyra, gården, planter og strikking er helt borte blitt. Kun helse, helse og helse. Ikke sikkert hun orker å stå opp en gang.. Hva skjer med folk liksom.  Det et mulig hu er flink med kafeen og sånn, men det lille hu viser på snap, viser ei dame med store helseproblemer, og at det er kun det som er fokus. Har vært litt vel mye slike snappere på joviale siste året. Savner faktisk S. Hu gir i hvertfall av seg selv, og det er ikke ensformig babbel om helse og medisin, selv om hun nevner det veldig ofte, det skal sies. Men joda går an å avfølge selvfølgelig. Venter bare på noe gøy og inspirerende. 😅

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...