Kollontaj Skrevet 11. desember 2022 #73221 Del Skrevet 11. desember 2022 Inocybe skrev (3 minutter siden): Ikke sant 😂. En fotograf ansatt av bedriften for å ta bilder til bedriftens sosiale medier og som alltid er til stede. Likevel virker det til hun gang på gang dras mot toalettet?! Spesielt når hun gjør det på offentlige toaletter ødelegges det lekre storartede hun nok prøver å formidle, for hvem i alle dager ønsker å bruke mer enn høyest nødvendig tid på en offentlig dass? Ut over CBE som ikke kan holde seg unna speilet? Det er vel nærliggende å tenke at fotografen ikke bruker de rette filtrene. Det må jo bli nesten likt fra gang til gang, selv om det er ulikheter fra bildet med rød topp til siste bildet på do. Helt samme ansiktstrekk blir det nesten, iallfall. 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Inocybe Skrevet 11. desember 2022 #73222 Del Skrevet 11. desember 2022 Rastebenk skrev (11 timer siden): CBE i følge CBEs IG-kanal: https://www.instagram.com/p/ClmBpfLDLx0/?igshid=YmMyMTA2M2Y= CBE i følge virkeligheten/bilder tatt av andre enn paret selv: https://www.dagbladet.no/kjendis/skolesekk-brak-skummelt/76347256 Altså, det er to vidt forskjellige mennesker. Ikke engang ansiktsformen ligner. Nederst ser hun normal ut. Som en kollega, nabo eller venninne. Hyggelig, imøtekommende, og ikke minst som annonsekanal for diverse produkter, relaterbar. Disse influencerfavoritt-filtrene er så mislykket. Hvem vil i stedet for søt og normal se ut som hovedrolleinnehaveren i Disneys nye film «Maleficents søster»? For det er de trekkene disse filtrene legger på ansiktet. Ødelegge noe som er fint og likanes og, vil jeg tro, bedre for bedriftens narrativ til fordel for det der? Mye jeg ikke skjønner meg på hva gjelder influencere. 13 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 11. desember 2022 #73223 Del Skrevet 11. desember 2022 Tipper det brukes noe som dette https://apps.apple.com/no/app/youcam-makeup-selfie-editor/id863844475?l=nb Kan endre ansiktsformen veldig enkelt. 8 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Inocybe Skrevet 11. desember 2022 #73224 Del Skrevet 11. desember 2022 Kollontaj skrev (9 minutter siden): Det er vel nærliggende å tenke at fotografen ikke bruker de rette filtrene. Det må jo bli nesten likt fra gang til gang, selv om det er ulikheter fra bildet med rød topp til siste bildet på do. Helt samme ansiktstrekk blir det nesten, iallfall. Mulig det, men med fulltidsansatt fotograf, som ikke virker som om han jobber nok til å fortjene lønna si, burde det være mulighet for å jobbe lenge nok til det blir akseptable bilder for henne. Ja bildene er så godt som klin like ut over fargen på klærne og dagens utvalgte toalett. Ser ut som de nettbutikkene hvor det er tydelig de har ett bilde av en modell og så forandrer de plagg og farge i Photoshop til å dekke hele kolleksjonen. 22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 11. desember 2022 #73225 Del Skrevet 11. desember 2022 Inocybe skrev (1 minutt siden): Mulig det, men med fulltidsansatt fotograf, som ikke virker som om han jobber nok til å fortjene lønna si, burde det være mulighet for å jobbe lenge nok til det blir akseptable bilder for henne. Ja bildene er så godt som klin like ut over fargen på klærne og dagens utvalgte toalett. Ser ut som de nettbutikkene hvor det er tydelig de har ett bilde av en modell og så forandrer de plagg og farge i Photoshop til å dekke hele kolleksjonen. Kanskje han bare jobber halvt jmf lønna? ☺️ Hans skills er vel ikke like etterspurte i disse app -og filtertider. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sarah93 Skrevet 11. desember 2022 #73226 Del Skrevet 11. desember 2022 Rastebenk skrev (11 timer siden): CBE i følge CBEs IG-kanal: https://www.instagram.com/p/ClmBpfLDLx0/?igshid=YmMyMTA2M2Y= CBE i følge virkeligheten/bilder tatt av andre enn paret selv: https://www.dagbladet.no/kjendis/skolesekk-brak-skummelt/76347256 Altså, det er to vidt forskjellige mennesker. Ikke engang ansiktsformen ligner. Hvis disse bildene ikke er tatt med flere års mellomrom (vet ikke når det er tatt, hun ser bare yngre ut), er hun i alle fall mye tynnere på det første bildet. Så det er ikke bare filter og posering som gjør at det ser annerledes ut. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 11. desember 2022 #73227 Del Skrevet 11. desember 2022 Sarah93 skrev (14 minutter siden): Hvis disse bildene ikke er tatt med flere års mellomrom (vet ikke når det er tatt, hun ser bare yngre ut), er hun i alle fall mye tynnere på det første bildet. Så det er ikke bare filter og posering som gjør at det ser annerledes ut. Du fikser det du nevner også med filter, derfor vanskelig å vite. 22 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blinkie Skrevet 11. desember 2022 #73228 Del Skrevet 11. desember 2022 Sursøtsaus skrev (På 10.12.2022 den 10.14): Så ekkelt at du kan beskrive alt fra kroppen til leppene og ansiktet hennes i detalj, og til og med sier at du skulle ønske du kunne legge ut bilde av henne for å "bevise" noe. Det er nettopp denne gjennomgranskingen som gjør at folk blir enda mer fiksert på eget utseende, når folk skal scanne deg på den måten. Det synes jeg ikke noe om. Creepy oppførsel. Ekkelt? Nei ikke ekkelt i det hele tatt. Dette er en korrekt måte å beskrive cbe på. Det er akkurat slik hun ser ut. På ig er bildene redigerte i hel. Jeg fikk sjokk selv når jeg møtte cbe. Jeg måtte se to ganger for å se om det var henne. Kjente henne igjen fordi hun gikk sammen med moren sin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rev. Revenge Skrevet 11. desember 2022 #73229 Del Skrevet 11. desember 2022 Kollontaj skrev (43 minutter siden): Kanskje han bare jobber halvt jmf lønna? ☺️ Hans skills er vel ikke like etterspurte i disse app -og filtertider. Jobbet, kanskje? Det er halv lønn for 2021 tallene viser til? Tipper at han er i ferd med å trekke seg ut av Treasures for å bruke tiden sin på å bygge opp egen karriere som PT med egen plattform og nettside, siden hans partner hevder å være den som besvarer alle spørsmål på Netfit. Å ta de bildene som ikke er selfies krever ikke så mye skills at partneren ikke klarer å gjøre det selv. Presets gjør også redigeringsjobben enklere. Vi får se i 2023. Året som lke har opphavsrettstemplet nettsiden sin. https://www.larskristianeriksen.com/ 10 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mater.sapiens Skrevet 11. desember 2022 #73230 Del Skrevet 11. desember 2022 «@2023 by Lars-Kristian Eriksen». Greit å vite hvem man skal anklage dersom 2023 blir et drittår. 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Finlay Skrevet 11. desember 2022 #73231 Del Skrevet 11. desember 2022 Revenge o'Cavatina skrev (9 minutter siden): Vi får se i 2023. Året som lke har opphavsrettstemplet nettsiden sin. https://www.larskristianeriksen.com/ Se der ja. Det finnes også en blogg på nettsiden, og den er faktisk svært velskrevet👍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sarah93 Skrevet 11. desember 2022 #73232 Del Skrevet 11. desember 2022 Kollontaj skrev (1 time siden): Du fikser det du nevner også med filter, derfor vanskelig å vite. Ok, beklager min naivitet. Er vel egentlig bra for meg at jeg vet så lite om filter, men hvis de kan gjøre en person flere kilo tynnere, skape tydeligere ribbein, kragebein osv er jo det galskap. Vet jo ikke om det faktisk funker sånn, men i så fall synes jeg det er sykt dårlig gjort mot jenter og kvinner som blir eksponert for et så falskt ideal. Og jeg synes det er uetisk å bruke. 22 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 11. desember 2022 #73233 Del Skrevet 11. desember 2022 Sarah93 skrev (3 minutter siden): Ok, beklager min naivitet. Er vel egentlig bra for meg at jeg vet så lite om filter, men hvis de kan gjøre en person flere kilo tynnere, skape tydeligere ribbein, kragebein osv er jo det galskap. Vet jo ikke om det faktisk funker sånn, men i så fall synes jeg det er sykt dårlig gjort mot jenter og kvinner som blir eksponert for et så falskt ideal. Og jeg synes det er uetisk å bruke. Det er veldig enkelt, ja. Sjekk feks https://www.instagram.com/p/B_iMFm_HRic/?igshid=YmMyMTA2M2Y= for skikkelig bisarre resultater. 17 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rev. Revenge Skrevet 11. desember 2022 #73234 Del Skrevet 11. desember 2022 Sarah93 skrev (12 minutter siden): Ok, beklager min naivitet. Er vel egentlig bra for meg at jeg vet så lite om filter, men hvis de kan gjøre en person flere kilo tynnere, skape tydeligere ribbein, kragebein osv er jo det galskap. Vet jo ikke om det faktisk funker sånn, men i så fall synes jeg det er sykt dårlig gjort mot jenter og kvinner som blir eksponert for et så falskt ideal. Og jeg synes det er uetisk å bruke. En liten titt innom instagramkontoen til Danae Mercer som dekonstruerer Instagram-illusjoner gir et godt innblikk i all fordervelsen som ligger i apper og poseringer. Anbefales som forebyggende medisin, tas daglig. 31 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pust Skrevet 11. desember 2022 #73235 Del Skrevet 11. desember 2022 Finlay skrev (2 timer siden): Se der ja. Det finnes også en blogg på nettsiden, og den er faktisk svært velskrevet👍 Se der, ja. Sånt liker vi. 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ellie77 Skrevet 11. desember 2022 #73236 Del Skrevet 11. desember 2022 I mine yngre år (før 30!) kunne jeg gjerne kle meg i litt ettersittende klær om jeg skulle ut med venner. Riktignok ikke både utringning og kort-kort, selv som ung forsto jeg at det fikk holde med det ene - MEN: da jeg var med familien, det være seg juleselskaper eller andre sammenkomster, holdt jeg det alltid forholdsvis «nede». Jeg hadde synes det var direkte skamfullt og lite klasse over å møte til familiemiddager i skimpy og avslørende tøy. Men CBE har tydeligvis ikke denne sperren - selv med familie presterer hun å se ut som en 20-åring på disko i London rundt år 2000. Jeg forstår det ikke med mine beste intensjoner. Har de litt merkelige verdier i den familien, er det sykdom, eller har gangsynet gått føyken sammen med alle kaloriene som manisk brennes i den dystre kjelleren? 49 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Surikatt Skrevet 11. desember 2022 #73237 Del Skrevet 11. desember 2022 miamiamia skrev (5 timer siden): Fordi på toalettet er døren låst og du kan bruke lang tid på å posere så hodet ser svært ut og lårene smale. Ingen ser at du stikker rumpa ut og vinkler hodet i perfekt vinkel så man ser smalest ut Derfor. Ja, det høres riktig ut. Da har hun malt seg inn i et hjørne og utviklet et sykelig forhold til sin egen kropp og utseende. Dette er hva et liv som influencer gjør med henne. 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasha Skrevet 11. desember 2022 #73238 Del Skrevet 11. desember 2022 (endret) jeg lurer på hvorfor var det viktig at Caroline fikk med seg disse hvite armsleevene, som egentlig er 2 sokker med seg hjem? spare på krona? siden jakka han (kanskje) kastet gikk til veldedighet? og ser at han er på å vise frem hooka skoa sine i bloggvideoene sine. håper ikke hooka starter å sponse han Endret 11. desember 2022 av Pasha 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hallepalle2 Skrevet 11. desember 2022 #73239 Del Skrevet 11. desember 2022 Pasha skrev (12 minutter siden): jeg lurer på hvorfor var det viktig at Caroline fikk med seg disse hvite armsleevene, som egentlig er 2 sokker med seg hjem? spare på krona? siden jakka han (kanskje) kastet gikk til veldedighet? og ser at han er på å vise frem hooka skoa sine i bloggvideoene sine. håper ikke hooka starter å sponse han Hvilke armsleev? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 11. desember 2022 #73240 Del Skrevet 11. desember 2022 (endret) Pasha skrev (26 minutter siden): jeg lurer på hvorfor var det viktig at Caroline fikk med seg disse hvite armsleevene, som egentlig er 2 sokker med seg hjem? spare på krona? siden jakka han (kanskje) kastet gikk til veldedighet? og ser at han er på å vise frem hooka skoa sine i bloggvideoene sine. håper ikke hooka starter å sponse han De har vel gjort det, iallfall. Samarbeidet, var det vel. Edit: det var importøren, Run Norge, ikke Hoka. Endret 11. desember 2022 av Kollontaj 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå