Gå til innhold

carolinebergeriksen.no


MissLucy

Anbefalte innlegg

Hallepalle2 skrev (1 time siden):

Hvilke armsleev? 

Som han nevner x-antall ganger i bloggen sin. Innlegget om Valencia. Fikk de av kompisen ved start siden det bare var 8 grader ute.. så etterhvert skulle han kaste de til Caroline

  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Pasha skrev (2 timer siden):

jeg lurer på hvorfor var det viktig at Caroline fikk med seg disse hvite armsleevene, som egentlig er 2 sokker med seg hjem? spare på krona?

Han skriver vel at han "håper hun skjønner at hun skal ta dem med seg"? Ikke at hun skal ta dem med seg HJEM?

Tviler på at dette er noe han på død og liv vil beholde, men heller kanskje at de blir bedt om å kaste fra seg minst mulig, pga forsøpling🤷‍♀️Ikke vet jeg.

Synes det var interessant å lese litt fra innsiden av et maraton, og han skriver bra. Selvironisk og litt morsomt. Mer enn man kan si om kona da hun blogget.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pasha skrev (48 minutter siden):

Som han nevner x-antall ganger i bloggen sin. Innlegget om Valencia. Fikk de av kompisen ved start siden det bare var 8 grader ute.. så etterhvert skulle han kaste de til Caroline

Ok, nå har jeg lest, og det virker ikke for meg som at han skal ta vare på dem, det var vel for å ikke forsøple. Man trenger jo ikke tillegge de mindre kred enn nødvendig. 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Revenge o'Cavatina skrev (5 timer siden):

Jobbet, kanskje? Det er halv lønn for 2021 tallene viser til? Tipper at han er i ferd med å trekke seg ut av Treasures for å bruke tiden sin på å bygge opp egen karriere som PT med egen plattform og nettside, siden hans partner hevder å være den som besvarer alle spørsmål på Netfit. Å ta de bildene som ikke er selfies krever ikke så mye skills at partneren ikke klarer å gjøre det selv. Presets gjør også redigeringsjobben enklere.

Vi får se i 2023. Året som lke har opphavsrettstemplet nettsiden sin. https://www.larskristianeriksen.com/

 

Han har vel egentlig ikke lov til å legge ut alle disse bildene fra maratonet. Jeg ser det er flere menn som stirrer forskrekket i kameraet, det er ikke lov å publisere fotografier av mennesker uten samtykke. 

Men dette ekteparet gir vel like fanden i både store og små 🙄😊

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pasha skrev (1 time siden):

Som han nevner x-antall ganger i bloggen sin. Innlegget om Valencia. Fikk de av kompisen ved start siden det bare var 8 grader ute.. så etterhvert skulle han kaste de til Caroline

De koster vel litt da..??

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Finlay skrev (2 timer siden):

Synes det var interessant å lese litt fra innsiden av et maraton, og han skriver bra. Selvironisk og litt morsomt. Mer enn man kan si om kona da hun blogget.

Beskrivelsen av maratonet bra veldig bra og gjenkjenbart, hvis han kan fortsette på denne måten kan det jo bli noe. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Finlay skrev (7 timer siden):

Se der ja. Det finnes også en blogg på nettsiden, og den er faktisk svært velskrevet👍

 

Pust skrev (5 timer siden):

Se der, ja. Sånt liker vi.

 

Finlay skrev (2 timer siden):

 

Synes det var interessant å lese litt fra innsiden av et maraton, og han skriver bra. Selvironisk og litt morsomt. Mer enn man kan si om kona da hun blogget.

Uansett hvor bra han skriver og alt det der, så forsvarer det ikke hvordan han fremstår og oppfører seg, så, dessverre, jeg klarer ikke å like det, men, skulle han endre seg og innrømme og beklage seg offentlig, så, ja, da kan jeg kanskje endre mitt syn

  • Liker 36
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 hours ago, kraftwerk said:

Han har vel egentlig ikke lov til å legge ut alle disse bildene fra maratonet. Jeg ser det er flere menn som stirrer forskrekket i kameraet, det er ikke lov å publisere fotografier av mennesker uten samtykke. 

Men dette ekteparet gir vel like fanden i både store og små 🙄😊

Det er ikke ulovlig å filme/fotografere og senere publisere bilder som er tatt på offentlig sted. Reglene er at de andre personene ikke må være hovedfokuset i bildet, man kan feks ikke zoome inn og poste et bilde av et enkelt menneske, men at det snarere er et situasjonsbilde. NRK og andre medier spør heller ikke om samtykke når de publiserer bilder fra offentlige idrettsarrangementer. 

  • Liker 17
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Finlay skrev (11 timer siden):

Se der ja. Det finnes også en blogg på nettsiden, og den er faktisk svært velskrevet👍

Som man burde boikotte når man vet hvordan han holder på. 

  • Liker 16
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

MacBeth skrev (19 timer siden):

En influenser dokumenter livet sitt. Jeg vet ikke om jeg håper hun går på toalettet utelukkende for å ta et bilde, eller om hun faktisk tar et bilde hver gang hun går på do.......

Hva er verst egentlig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Surikatt skrev (16 timer siden):

Uansett, hvorfor ta selfier på et toalett? Er det slutt på at en av de hun er sammen med kunne tatt et helt vanlig bilde i normale omgivelser uten å ihjelredigere ansiktet. Ser sjeldent hun er med på bilder med venner lenger, bare selfier fra doen når hun er ute på noe sosialt. 

eller bilder fra turer med familie, hund etc (tenker da avstandsbilder)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pusern3 skrev (4 timer siden):

Hva er verst egentlig?

Pest eller kolera🤷‍♀️ det overrasker meg at hun ikke har en mer kreativ tilnærming til bildene som blir tatt, men som det ble nevnt over her,det må være merkelig å posere så fryktelig offentlig, og derfor løper hun på toalettet. Jeg tror også det er "en greie" hun har, en ganske umoden "greie"...

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

MacBeth skrev (1 time siden):

Pest eller kolera🤷‍♀️ det overrasker meg at hun ikke har en mer kreativ tilnærming til bildene som blir tatt, men som det ble nevnt over her,det må være merkelig å posere så fryktelig offentlig, og derfor løper hun på toalettet. Jeg tror også det er "en greie" hun har, en ganske umoden "greie"...

Det handler vel om at du synes du er så sykt deilig (i fikset på versjon) at du ikke klarer å motstå å ta bilde av deg selv og dele. 

  • Liker 7
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns virkelig ikke at LKE skriver bedre enn andre med blogg. Bedre enn kona, ja, men det skal tross alt ikke noe særlig til for å toppe de upersonlige selvfølgelighetene og ubehjelpelige, svevende setningene hun kom med i bloggen sin. Supert at han klarer å komme med et par tørre bemerkninger på sin egen bekostning. Men jeg vet godt hva LKE står for, og tar ikke i noe som helst av det han lager med ildtang. Noe han antakeligvis setter stor pris på. Jeg lider ikke av ortoreksi og fyller heller ikke kroppen min med silikonimplantater, kliniske skjønnhetsinjeksjoner eller støffer opp trusa med rumpeputer. Så i hans snevre, kroppsfikserte og rigide verden så er jeg nok way beneath him 😂

Endret av Rastebenk
  • Liker 36
  • Nyttig 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rastebenk skrev (16 minutter siden):

Jeg syns virkelig ikke at LKE skriver bedre enn andre med blogg. Bedre enn kona, ja, men det skal tross alt ikke noe særlig til for å toppe de upersonlige selvfølgelighetene og ubehjelpelige, svevende setningene hun kom med i bloggen sin. Supert at han klarer å komme med et par tørre bemerkninger på sin egen bekostning. Men jeg vet godt hva LKE står for, og tar ikke i noe som helst av det han lager med ildtang. Noe han antakeligvis setter stor pris på. Jeg lider ikke av ortoreksi og fyller heller ikke kroppen min med silikonimplantater, kliniske skjønnhetsinjeksjoner eller støffer opp trusa med rumpeputer. Så i hans snevre, kroppsfikserte og rigide verden så er jeg nok way beneath him 😂

Enig. Så også en del skrivefeil i innlegget.

  • Liker 13
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Rastebenk skrev (46 minutter siden):

Jeg syns virkelig ikke at LKE skriver bedre enn andre med blogg. Bedre enn kona, ja, men det skal tross alt ikke noe særlig til for å toppe de upersonlige selvfølgelighetene og ubehjelpelige, svevende setningene hun kom med i bloggen sin. Supert at han klarer å komme med et par tørre bemerkninger på sin egen bekostning. Men jeg vet godt hva LKE står for, og tar ikke i noe som helst av det han lager med ildtang. Noe han antakeligvis setter stor pris på. Jeg lider ikke av ortoreksi og fyller heller ikke kroppen min med silikonimplantater, kliniske skjønnhetsinjeksjoner eller støffer opp trusa med rumpeputer. Så i hans snevre, kroppsfikserte og rigide verden så er jeg nok way beneath him 😂

Man har naturligvis forskjellige preferanser, og ingen har vel heller påstått at han skriver bedre enn absolutt alle andre bloggere. (Blogger folk fortsatt?)

Jeg har aldri lest noe han har skrevet, (kanskje bortsett fra et par kommentarer av PT-Åge i sin tid). Ante ikke at han hadde nettside med blogg før jeg så link her inne, leste beskrivelsen fra maraton, og ble positivt overrasket. Synes det er liv og personlighet i språket. Jeg er ikke fan av LKE på noen måte, men kan anerkjenne et godt språk når jeg ser det, uavhengig av hva jeg personlig mener om skribenten.

Nå kommer jeg ikke til å følge denne bloggen, for SÅ interessert er jeg ikke i løping, det er vel mer en nisjeblogg for spesielt interesserte vil jeg tro.  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rubella skrev (29 minutter siden):

Enig. Så også en del skrivefeil i innlegget.

Og den fadesen hans på Twitter, hvor ultraløpere han virkelig respekterer påpekte at han dreit seg ut... Han har i tillegg så dårlig engelsk at jeg virkelig håper at han ikke hjelper ungene med engelskleksene ("imagine if our bodies where this weak" 🤦‍♀️).

  • Liker 22
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rastebenk skrev (2 minutter siden):

Og den fadesen hans på Twitter, hvor ultraløpere han virkelig respekterer påpekte at han dreit seg ut... Han har i tillegg så dårlig engelsk at jeg virkelig håper at han ikke hjelper ungene med engelskleksene ("imagine if our bodies where this weak" 🤦‍♀️).

I og med at ungene går på internasjonal skole, så vil jeg tro de tar igjen pappas engelsk in no time…Har også reagert på engelskkunnskapene hans. 
Forøvrig veldig enig i dine betraktninger om hva LKE står for. 

  • Liker 14
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skrottefar skrev (14 timer siden):

 

 

Uansett hvor bra han skriver og alt det der, så forsvarer det ikke hvordan han fremstår og oppfører seg, så, dessverre, jeg klarer ikke å like det, men, skulle han endre seg og innrømme og beklage seg offentlig, så, ja, da kan jeg kanskje endre mitt syn

Jeg syns det var bra å se at han bruker litt energi på noe eget og ikke bare løper etter kona. Språk er ikke hans sterkeste side, men at han legger litt jobb i å fortelle om det som opptar ham, det er vel bra? Det betyr ikke at jeg godtar stalking, truende adferd og hærverk. Slett ikke. Neste trinn i utviklingen må være å slutte med nesevisheten i SoMe og ligge unna konas kommentarfelt.

  • Liker 21
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...