Gå til innhold

carolinebergeriksen.no


MissLucy

Anbefalte innlegg

Ut og løpe med bar mage, ja. Selv når det er kuldegrader og snø må den vises frem. Er det ikke bare å kle på seg og dra ut og løpe uten å kringkaste det med bilder av en mage? Sykt. 

  • Liker 45
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Surikatt skrev (Akkurat nå):

Ut og løpe med bar mage, ja. Selv når det er kuldegrader og snø må den vises frem. Er det ikke bare å kle på seg og dra ut og løpe uten å kringkaste det med bilder av en mage? Sykt. 

Julebordsminke og liksom bar mage for å løpe ute i fem minusgrader. De gjør hvert fall det de kan for å provosere. Å skape et meningsfylt og inspirerende innhold makter de jo tydeligvis ikke, på tross av at de er to fulltidsansatte voksne. Det er som hos pilotparet og ikke minst som hos barn med atferdsproblemer: negativ oppmerksomhet er også oppmerksomhet.

Enig i at instastory er så flyktig at de kommer unna med helt meningsløst søppelinnhold produsert med mobilen. Det er en sykdom i samfunnet at totalt meningsløse og navlebeskuende "jobber" som dette muliggjør en særdeles behagelig livsstil. Statskanalen NRK har signert Sophie Elise og velsigner dermed alt fra klippekort på plastikkirurgi til rus og løgner. Det er skikkelig nitrist.

  • Liker 45
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kollontaj skrev (54 minutter siden):

Du skriver jo at det leses som unødvendig kritikk av utseendet, det lurer jeg på hvordan du fikk til. Ergo: du bommer. 

Takk for forklaring...

Igjen - hva menes med en halvmeter mann? Eller "en halvmeter rabiat styreleder" som det ble skrevet. Jeg tenker da på utseendet når man beskriver størrelse på et menneske. Hvilken annen hensikt har den halvmeteren?

Beklager at jeg misforstår, eller bommer som det tydeligvis heter her. Jeg har lest mange gode innlegg i denne tråden, men skal slutte å lese da det ikke virker innenfor å spørre om uttrykk man ikke forstår. (vil ikke bidra til avsporing heller)

God helg!

  • Liker 19
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kepaløk skrev (39 minutter siden):

Takk for forklaring...

Igjen - hva menes med en halvmeter mann? Eller "en halvmeter rabiat styreleder" som det ble skrevet. Jeg tenker da på utseendet når man beskriver størrelse på et menneske. Hvilken annen hensikt har den halvmeteren?

Beklager at jeg misforstår, eller bommer som det tydeligvis heter her. Jeg har lest mange gode innlegg i denne tråden, men skal slutte å lese da det ikke virker innenfor å spørre om uttrykk man ikke forstår. (vil ikke bidra til avsporing heller)

God helg!

Jeg tolket det også som en beskrivelse av at han er liten, så vi er nå flere som misforstår i så fall 🤷‍♀️

  • Liker 17
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Felis skrev (8 timer siden):

Caroline tar nok bare referanser fra de 20 første sidene i Jo Nesbø-romaner. Vi husker vel alle hvordan det gikk da paret ble invitert til bokbad med Jan Guillou. Fruen var mest opptatt med å reklamere for kåpa si og Lars Kristian irriterte seg over at det var for langt til baren...

https://www.facebook.com/mimir.kristjansson/posts/101556904776804982146470750_Skjermbilde2022-12-09kl_11_56_22.png.bc292f72008010ea335c560016793375.png

Jeg tolker kommentaren hans som ren selvhevdelse, han skriver som at han var den i salen som lyttet interessert. Og han mener partiet Rødt inkl Mimir er aktive på bloggen til "fotballfrue". Mener han dermed at de også er alle disse mobberne og trollene som er så aktive på bloggen også da? 🤔.

Jeg leser at han prøver veldig hardt, men det gikk ikke helt som han ønsket 😂. Merkelig at han ikke ser det selv, men sånn er det vel for mennesker som er så langt unna selvbevisst som det får blitt. 

Endret av kraftwerk
  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Felis skrev (8 timer siden):

Caroline tar nok bare referanser fra de 20 første sidene i Jo Nesbø-romaner. Vi husker vel alle hvordan det gikk da paret ble invitert til bokbad med Jan Guillou. Fruen var mest opptatt med å reklamere for kåpa si og Lars Kristian irriterte seg over at det var for langt til baren...

https://www.facebook.com/mimir.kristjansson/posts/101556904776804982146470750_Skjermbilde2022-12-09kl_11_56_22.png.bc292f72008010ea335c560016793375.png

Han skriver: «Bloggen har nok, kanskje overraskende for mange, et lesersegment bestående av relativt høyt kultiverte.» Kødder han?!

  • Liker 35
  • Nyttig 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aquarius04 skrev (8 minutter siden):

Han skriver: «Bloggen har nok, kanskje overraskende for mange, et lesersegment bestående av relativt høyt kultiverte.» Kødder han?!

Han har jo delvis rett i det. Flere kultiverte herrer/kvinner her som har lest bloggen. Dog med et kritisk blikk og ikke beundrende. 

  • Liker 30
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pippio skrev (6 minutter siden):

Han har jo delvis rett i det. Flere kultiverte herrer/kvinner her som har lest bloggen. Dog med et kritisk blikk og ikke beundrende. 

Ja, nettopp. Bare synd han ikke forstår det. Det paret har så lite kulturell kapital at det er helt krise. Men then again, det mangler vel egentlig de fleste influensere når jeg tenker etter..

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Surikatt skrev (2 timer siden):

Ut og løpe med bar mage, ja. Selv når det er kuldegrader og snø må den vises frem. Er det ikke bare å kle på seg og dra ut og løpe uten å kringkaste det med bilder av en mage? Sykt. 

Må vise magen, bare må vise magen…uansett.

Sykt å se på.

  • Liker 32
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kollontaj skrev (2 timer siden):

Du skriver jo at det leses som unødvendig kritikk av utseendet, det lurer jeg på hvordan du fikk til. Ergo: du bommer. 

Takk.

Kepaløk skrev (1 time siden):

Takk for forklaring...

Igjen - hva menes med en halvmeter mann? Eller "en halvmeter rabiat styreleder" som det ble skrevet. Jeg tenker da på utseendet når man beskriver størrelse på et menneske. Hvilken annen hensikt har den halvmeteren?

 

Nikea skrev (44 minutter siden):

Jeg tolket det også som en beskrivelse av at han er liten, så vi er nå flere som misforstår i så fall 🤷‍♀️

Jeg syns det er noe pussig å trekke ut "halvmeter rabiat styreleder" og koble det til utseende og høyde fra et innlegg som omhandler at fruen i huset hevder å ligge tilsengs med ullsokker og morgenkåpe i sengen. Jeg liker ikke å kommentere ekte utseende, og gjør det heller ikke selv om sannheten er at Lke ikke kan betegnes som høyere enn snittet.

Jeg kunne likegodt skrevet halvkilo, halvblods, eller halveis rabiat for jeg kan ikke helt tro at lke er fullstendig, komplett, fullblods, helmeteren, tvers igjennom rabiat med småbarn i hus.

På den annen side, gjennom årenes løp har han vist seg å ha enkelte utfordringer med sinnemestring og overdreven gjengjeldelse.

  • Liker 21
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kepaløk skrev (1 time siden):

Takk for forklaring...

Igjen - hva menes med en halvmeter mann? Eller "en halvmeter rabiat styreleder" som det ble skrevet. Jeg tenker da på utseendet når man beskriver størrelse på et menneske. Hvilken annen hensikt har den halvmeteren?

Beklager at jeg misforstår, eller bommer som det tydeligvis heter her. Jeg har lest mange gode innlegg i denne tråden, men skal slutte å lese da det ikke virker innenfor å spørre om uttrykk man ikke forstår. (vil ikke bidra til avsporing heller)

God helg!

Tenker at det er et legitimt spørsmål, da ikke alle forstår sjargongen i tråden eller innside jokes😊

  • Liker 9
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

FruRosa skrev (3 timer siden):

Men så KLE PÅ DEG, da, menneske!!!

Lagt til: stillbilde fra film på Story 

Screenshot_20221209-171055_Instagram.jpg

Det har ikke vært nevneverdig mange, om noen, tilfeller der cbe har brydd seg om kulde alle de gangene hun har delt bilder spankulerende rundt i minimal bekledning. Jeg har alltid tenkt at de der ikke bryr seg om strømpris når det kan tasses rundt i halvnettoen året rundt.

Unntatt akkurat nå når cbe ønsker seg ny kakkelovn på soverommet, og fryser så mye på instagram at istedet for å sette igang med løpeturen hun skal på som jo gjør en varm rimelig raskt, er nødt til å varme seg foran ovnen før hun skal løpe.

Det var dette med troverdigheten igjen:bond:

  • Liker 43
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Revenge o'Cavatina skrev (1 minutt siden):

varme seg foran ovnen før hun skal løpe.

Ser ut som hun står på kjøkkenet, er det stekeovnen hun varmer seg på? Satt på alle kokeplatene på fullt? 😛

 

  • Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Revenge o'Cavatina skrev (26 minutter siden):

Takk.

 

Jeg syns det er noe pussig å trekke ut "halvmeter rabiat styreleder" og koble det til utseende og høyde fra et innlegg som omhandler at fruen i huset hevder å ligge tilsengs med ullsokker og morgenkåpe i sengen. Jeg liker ikke å kommentere ekte utseende, og gjør det heller ikke selv om sannheten er at Lke ikke kan betegnes som høyere enn snittet.

Jeg kunne likegodt skrevet halvkilo, halvblods, eller halveis rabiat for jeg kan ikke helt tro at lke er fullstendig, komplett, fullblods, helmeteren, tvers igjennom rabiat med småbarn i hus.

På den annen side, gjennom årenes løp har han vist seg å ha enkelte utfordringer med sinnemestring og overdreven gjengjeldelse.

Takk for oppklaring, jeg synes det var kjemperart og ikke helt din stil å trekke inn utseendet. Men jeg klarte ikke å forstå det på noe annet vis, da jeg har aldri hørt uttrykket "halvmeter/helmeter" brukt på den måten. De andre uttrykkene skjønte jeg 😄

  • Liker 10
  • Hjerte 1
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nikea skrev (6 minutter siden):

Takk for oppklaring, jeg synes det var kjemperart og ikke helt din stil å trekke inn utseendet. Men jeg klarte ikke å forstå det på noe annet vis, da jeg har aldri hørt uttrykket "halvmeter/helmeter" brukt på den måten. De andre uttrykkene skjønte jeg 😄

Jeg skal tåle den.:fnise: (Bruker "halvmeter" til mye muntlig)

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hallepalle2 skrev (2 timer siden):

Det kommentarfeltet og LKE sin reaksjon på FB er jo fantstisk. Snakk om å flagge syltynn kulturell kapital med høye kneløft!

Der får de spandert bokbad med en verdenskjent forfatter og så presterer de ikke bare å møte uten å ha lest boken (!), det sutres også over at de må gå langt for å kjøpe alkohol - under et én times lang samtale! 

 

Aquarius04 skrev (1 time siden):

Han skriver: «Bloggen har nok, kanskje overraskende for mange, et lesersegment bestående av relativt høyt kultiverte.» Kødder han?!

 

Pippio skrev (58 minutter siden):

Han har jo delvis rett i det. Flere kultiverte herrer/kvinner her som har lest bloggen. Dog med et kritisk blikk og ikke beundrende. 

 

Aquarius04 skrev (51 minutter siden):

Ja, nettopp. Bare synd han ikke forstår det. Det paret har så lite kulturell kapital at det er helt krise. Men then again, det mangler vel egentlig de fleste influensere når jeg tenker etter..

Oh my, de siste sidene her😂😂. Det er slitsomt med mennesker som ikke selv ser sine begrensninger men tvert imot har klokketro på egne evner, selv der manglene stirrer deg i hvitøyet. Må si jeg er glad jeg kan observere det på avstand og ikke har det nært innpå.

Også enig i vedkommende som skrev et godt innlegg her om redusert transparens og de følger det gir. 

 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

FruRosa skrev (4 timer siden):

Men så KLE PÅ DEG, da, menneske!!!

Lagt til: stillbilde fra film på Story 

Screenshot_20221209-171055_Instagram.jpg

Kjemperart å fryse med bar mage. Jeg skjønner INGENTING!

  • Liker 28
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest YellowC
Lill :) skrev (1 time siden):

Tenker at det er et legitimt spørsmål, da ikke alle forstår sjargongen i tråden eller innside jokes😊

Trodde dette skulle være en tråd for saklig kritikk av en bedrift. Det er heller en slags klubb eller? En bruker her som svarer når andre brukere får spørsmål er jo merkelig...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Revenge o'Cavatina skrev (10 timer siden):

Ikke glem Kirkens Bymisjon, med utsikt fra suiten på hotel Continental.

Og alle uttalelsene om hvor rørt hun ble av sin egen nestekjærlighet i perioden med Omvendt Julenisse.

Jeg minnes også noe tullball om fattige barn i Mexico som danset av glede.

Den fra Continental var usmakelig 

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...