Gå til innhold

carolinebergeriksen.no


MissLucy

Anbefalte innlegg

kraftwerk skrev (3 timer siden):

Her ser man jo en relativt stor og kjapp nedgang fra 2018 når det gjelder formue og inntekt. Fra 2 millioner i formue til 0 på 3 år, hvordan er det egentlig mulig? Med den fallende inntekten ser det jo ut som at de har tatt en del dårlige valg, som har gått utover formuen/verdiene 🤔. Jeg er ikke særlig smart på dette, så muligens jeg bare snakker tull her nå. 

Har det noe med å gjøre at de solgte leiligheten i Oslo?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Anonym90059005 skrev (9 timer siden):

Du rører utrolig mye med økonomiske begreper, samt at forståelsen din av firma/person/inntekt/formue etc er veldig lav, så greit å gi seg med all spekuleringen.

Slike innlegg som dette er helt uinteressante debattmessig. Kan du ikke heller oppklare hva som er feil, eller dele den innsikten i temaet som du selv besitter. Det ville løfte diskusjonen. 

  • Liker 21
  • Nyttig 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

HerKommerMummi skrev (6 timer siden):

Har Åge fått solgt bilen enda? Spent på neste bil, gjetter på en Skoda 😄

Det er sånne kommentarer som dette som gjør at kvinneguiden har det ryktet det har. 

  • Liker 7
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

lillehammeren skrev (49 minutter siden):

Det er sånne kommentarer som dette som gjør at kvinneguiden har det ryktet det har. 

Haha, det tviler jeg på. Smålige, hatefulle sladreinnlegg - ja, absolutt. Men ikke dette. Det er en innsidespøk. 

  • Liker 29
  • Hjerte 2
  • Nyttig 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På besøk skrev (1 time siden):

Skjønner ikke problemet med at mølla er ødelagt (eller hva den er...) De har jo en helt amaaaazing walkingpad hun uansett bruker hele tiden! 

Hva med å løpe ute? Oppsøke et treningssenter som folk flest? 

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Keikolina
På besøk skrev (1 time siden):

Skjønner ikke problemet med at mølla er ødelagt (eller hva den er...) De har jo en helt amaaaazing walkingpad hun uansett bruker hele tiden! 

Den er vel sendt inn alt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pusern3 skrev (37 minutter siden):

 ...  Oppsøke et treningssenter som folk flest? 

Da ville jo folk der sett hvordan hun og kroppen hennes EGENTLIG ser ut.

  • Liker 26
  • Nyttig 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

NÅ skal de begynne med online coaching - ca tre år etter alle andre. De smir ikke når jernet er varmt, foråsidetsånn. 

  • Liker 35
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallepalle2 skrev (1 time siden):

NÅ skal de begynne med online coaching - ca tre år etter alle andre. De smir ikke når jernet er varmt, foråsidetsånn. 

Hvem skal coache, PT-Åge m/fettklype på FaceTime? 😝

  • Liker 30
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sol79 skrev (19 timer siden):

Om de har store utestående fordringer så har ikke det noe å si for resultatet, det påvirker kun likviditeten til selskapet. 

Bedriften har en balansesum på 2,9 MNOK i 2021. Det er kun aksjeverdien som vil stå på Carolines ligning.

Det er klart det har noe å si for resultatet dersom fakturaene ikke er reelle - da er omsetningen blåst opp. Dersom en fordring anses som tapt (man får ikke inn pengene) så skal man avskrive det som tap - og det påvirker også resultatet.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Caroline sier på instastory at hun er så frossen av seg at hun sover med pysjamas, frottemorgenkåpe og ullsokker. Sikkert ikke godt å være så frossen, men da har jeg et forslag. Hva med å ikke gå så tynnkledd om vinteren? Regner med hun da også fryser lett ute, men stadig vekk stusser jeg på hvorfor hun ikke kler seg etter årstiden. SÅ enkelt kan det altså gjøres, kanskje holder du deg LITT varmere. 

  • Liker 40
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Snødronninga skrev (13 minutter siden):

Caroline sier på instastory at hun er så frossen av seg at hun sover med pysjamas, frottemorgenkåpe og ullsokker. Sikkert ikke godt å være så frossen, men da har jeg et forslag. Hva med å ikke gå så tynnkledd om vinteren? Regner med hun da også fryser lett ute, men stadig vekk stusser jeg på hvorfor hun ikke kler seg etter årstiden. SÅ enkelt kan det altså gjøres, kanskje holder du deg LITT varmere. 

Det er jo et ønske om kakkelovn på soverommet? 

  • Liker 25
  • Nyttig 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kollontaj skrev (7 minutter siden):

Det er jo et ønske om kakkelovn på soverommet? 

"piken med svovelstikkene"

  • Liker 13
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

At hun er så frossen av seg henger ikke helt sammen med påkledningen nei. Magen bar og bare bein året rundt, hun har jo minst mulig klær på seg ved enhver anledning. Så behovet for å vise fram mest mulig kropp ser ut til å vinne over behovet for å være varm.

  • Liker 33
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...