Gå til innhold

carolinebergeriksen.no


MissLucy

Anbefalte innlegg

Hereforthecomments skrev (26 minutter siden):

Hvorfor ble screenshotten av selfien der hun brukte vidvinkel slettet? Akkurat det bildet med de skeive veggene syns jeg ikke burde bli fjernet, fordi det setter så sykt søkelyset på hvor mye hun faktisk redigerer seg selv og at bildene hennes er proana-bilder. Viktig å dokumentere.

image.thumb.png.528cd03f67b1b4f126bfac7c6bfc2710.png

Mener du dette bildet? Manglet kanskje henvisning til kilde/konto som det står i forumreglene? 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Trudis23 skrev (1 time siden):

Å nei dette er Gluteus maximus. Kjenner godt til den da jeg er fysioterapeut og ekspert på rompemuskler. 

Dette er padding. Ikke Gluteus Maximus. Den beveger seg ikke som en myk pute.

  • Liker 23
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

NettoppJa skrev (20 minutter siden):

image.thumb.png.528cd03f67b1b4f126bfac7c6bfc2710.png

Mener du dette bildet? Manglet kanskje henvisning til kilde/konto som det står i forumreglene? 

Ja, det ja. Jeg er på parets blokkert-liste 🤪 Har noen andre mulighet til å linke?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hereforthecomments skrev (4 minutter siden):

Ja, det ja. Jeg er på parets blokkert-liste 🤪 Har noen andre mulighet til å linke?

? Det ligger jo her nå. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stargaze skrev (1 time siden):

Dette er padding. Ikke Gluteus Maximus. Den beveger seg ikke som en myk pute.

Ikke si imot fysio-åge 😱😱

  • Liker 28
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Trudis23 skrev (3 timer siden):

Å nei dette er Gluteus maximus. Kjenner godt til den da jeg er fysioterapeut og ekspert på rompemuskler. 

🙄

IMG_20221206_001443.png

  • Liker 6
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Revenge o'Cavatina skrev (På 4.12.2022 den 23.26):

Sedvanlig god Plata-knekk i hofte og knær, rumpa ut og bakover, undeearmer på størrelse med legger, føtter som flytebrygger og midje smalere enn hodet. Brystvorter må være redigert bort mtp at utringningen befinner seg midt på overkroppen.

Bra vidvinkeleffekt på mobilen hvis en ønsker å se ut som noe en ikke er.

Er ikke dette en brystvorte da? 🤔

A5AEF698-EEFD-4AEF-93CC-90C644B2A8BF.jpeg

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

cerruti skrev (På 4.12.2022 den 23.03):

Selv noen sekunder filming før ut å spise, blir så latterlig unaturlig og tilgjort. 

Og hva er poenget med å legge det ut? Vise at alt er «bra»????

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Trudis23 skrev (13 timer siden):

Å nei dette er Gluteus maximus. Kjenner godt til den da jeg er fysioterapeut og ekspert på rompemuskler. 

Hvis du påstår det så hadde det vært fint med et navn....for en såkalt fysioterapeut som påstår det er en jeg IKKE ville brukt da kunnskapsnivået tydeligvis er på bånn..... milde, eller er det hei Åge jeg skal si? 🤣🤣

  • Liker 8
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gameon skrev (1 time siden):

Hvis du påstår det så hadde det vært fint med et navn....for en såkalt fysioterapeut som påstår det er en jeg IKKE ville brukt da kunnskapsnivået tydeligvis er på bånn..... milde, eller er det hei Åge jeg skal si? 🤣🤣

Hun fleiper jo bare😅

  • Liker 23
  • Nyttig 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trudis23 skrev (17 timer siden):

Å nei dette er Gluteus maximus. Kjenner godt til den da jeg er fysioterapeut og ekspert på rompemuskler. 

Jeg har veldig fremtredende Gluteus medus og trener den muskelen jevnlig. Dette er ikke gluteus medus, den går høyere opp og støtter korsryggen og siden av hoftebeina/bekken -  man ser tydelig kanten til ett type lag i thigtsen også på venstre side "inne" i rumpeballen hennes. 

 

Edit: forsto det slik at du tulla 😅

Endret av kraftwerk
  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

kraftwerk skrev (13 minutter siden):

Jeg har veldig fremtredende Gluteus maximus og trener den muskelen jevnlig. Dette er ikke gluteus maximus, den går høyere opp og støtter korsryggen -  man ser tydelig kanten til ett type lag i thigtsen også på venstre side "inne" i rumpeballen hennes. 

Siden glutes maximus ligger høyere oppe så skaper ikke den en slik enorm kant som dette, den hadde derimot gjort rumpa mer avrundet og stram. En kant som dette er ikke tilstedeværende hos gluteus maximus. Har man utrente og slapp gluteus maximus får man derimot større "love-handels" på siden av hoftebena nederst i mageregionen, og det syntes godt nederst på ryggen når denne muskelen er slapp.

Hvis du er fysioterapeut og ekspert på rumpemuskelatur, er det jo svært påfallende at du ikke vet disse tingene? Nesten så jeg tror du lyver 😉

Jeg trodde helt dønn alvorlig at kommentaren til Trudis23 var et forsøk på ironi. Det må vel være det? Hvilken seriøs fysioterapaut bruker uttrykk om seg selv som «ekspert på rompemuskler» 🤔

  • Liker 19
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Laia skrev (Akkurat nå):

Jeg trodde helt dønn alvorlig at kommentaren til Trudis23 var et forsøk på ironi. Det må vel være det? Hvilken seriøs fysioterapaut bruker uttrykk om seg selv som «ekspert på rompemuskler» 🤔

Jeg tolket det først seriøst, og skrev en lang kommentar 😅, men får håpe og tro det er tull….. Den brukeren har vel vært her inne tidligere og er positiv til CBE, har sett hen i andre rampelys-tråder også - så kan faktisk hende det ikke var tull når jeg tenker meg om 🤔

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...