Gå til innhold

carolinebergeriksen.no


MissLucy

Anbefalte innlegg

Felis skrev (41 minutter siden):

Jeg tipper Caroline prøver å distansere seg litt fra LKE profesjonelt. jeg har lagt merke til at hun har begynt å bruke «jeg» og «mitt», i stedet for «vi» og «vårt». Blant annet svarte hun en følger at Netfit var hennes treningsportal, selv om det åpenbart er LKEs prosjekt.

Hun har også vært ute alene ved et par anledninger og valgt å bruke manageren sin i podcasten, i stedet for mannen.

LKE på sin side søker aktivt etter kunder til pt-drømmen sin. Han har gått fra å ville trene «athletes», til å ta til takke med hva som helst, inkludert nybegynnere. Og fra å coache online til å være villig til å møte kunder irl.

Jeg tror de innbiller seg at de kan redde skuta ved å fjerne han fra merkevaren, og gi inntrykk av at han har sin egen karriere. Men det spørs om de lykkes med det etter over 10 år som siamesiske tvillinger

Tror ikke det lenger er mulig for Caroline å få tilbake at dette er SITT. Til det har LKE vært for mye "Åge" i for mange år. 

  • Liker 39
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Felis skrev (48 minutter siden):

Jeg tipper Caroline prøver å distansere seg litt fra LKE profesjonelt. jeg har lagt merke til at hun har begynt å bruke «jeg» og «mitt», i stedet for «vi» og «vårt». Blant annet svarte hun en følger at Netfit var hennes treningsportal, selv om det åpenbart er LKEs prosjekt.

Hun har også vært ute alene ved et par anledninger og valgt å bruke manageren sin i podcasten, i stedet for mannen.

LKE på sin side søker aktivt etter kunder til pt-drømmen sin. Han har gått fra å ville trene «athletes», til å ta til takke med hva som helst, inkludert nybegynnere. Og fra å coache online til å være villig til å møte kunder irl.

Jeg tror de innbiller seg at de kan redde skuta ved å fjerne han fra merkevaren, og gi inntrykk av at han har sin egen karriere. Men det spørs om de lykkes med det etter over 10 år som siamesiske tvillinger

Hvem i alle dager ønsker å bruke LKE som personlig trener? Han som har snakket negativt om kroppene til enkelte kvinner som Kim K.. Tror jeg hadde følt på et ubehag og en følelse av at kroppen min ikke var tynn nok med en PT som innehar den type holdninger.

Endret av AnnePåLande
  • Liker 35
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnnePåLande skrev (5 minutter siden):

Hvem i alle dager ønsker å bruke LKE som personlig trener? Han som har snakket negativt om kroppene til enkelte kvinner som Kim K.. Tror jeg hadde følt på et ubehag og en følelse av at kroppen min ikke var tynn nok med en PT som innehar den type holdninger.

Og en PT som står der med fettklype er ikke sunt i lengden for den som trener

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skrottefar skrev (Akkurat nå):

Og en PT som står der med fettklype er ikke sunt i lengden for den som trener

Det også.. skremmende opplegg og det ser ikke sunt ut heller for å si det mildt.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnnePåLande skrev (22 minutter siden):

Hvem i alle dager ønsker å bruke LKE som personlig trener? Han som har snakket negativt om kroppene til enkelte kvinner som Kim K.. Tror jeg hadde følt på et ubehag og en følelse av at kroppen min ikke var tynn nok med en PT som innehar den type holdninger.

Helt enig. Hvem vil ha en pt man VET ser på normale kvinnekropper som vandrende fleskberg?😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Finlay skrev (1 minutt siden):

Helt enig. Hvem vil ha en pt man VET ser på normale kvinnekropper som vandrende fleskberg?😂

Han har ikke lagt et godt grunnlag for PT virksomheten sin.. 

  • Liker 11
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kollontaj skrev (Akkurat nå):

Rart at det fremvises brød, pizza og annen gjærbakst så ofte. Før tålte CBE ikke slikt, heldigvis ferdig med å bli oppblåst og få smerter osv som var problemet tidligere. 
 

En illusjon av at disse matvanene konsumeres av ansatte. Slik jeg ser det er det en måte å vise at de spiser «usunn mat» også i tillegg til å ha en sunn livsstil. 

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnnePåLande skrev (1 minutt siden):

En illusjon av at disse matvanene konsumeres av ansatte. Slik jeg ser det er det en måte å vise at de spiser «usunn mat» også i tillegg til å ha en sunn livsstil. 

Kan være. Kan også være at det var en bløff tidligere for å forsvare lavkarbo og mat uten hvetemel, hva vet jeg. 

  • Liker 27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kollontaj skrev (9 minutter siden):

Kan være. Kan også være at det var en bløff tidligere for å forsvare lavkarbo og mat uten hvetemel, hva vet jeg. 

Aner ikke.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kollontaj skrev (1 time siden):

Rart at det fremvises brød, pizza og annen gjærbakst så ofte. Før tålte CBE ikke slikt, heldigvis ferdig med å bli oppblåst og få smerter osv som var problemet tidligere. 
 

Nei, du vet. Narrativet endrer seg i takt med behovene. Nå er jo gjærbakst, søtbakst, pizza osv. et syn på familiekos tydeligvis…

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aquarius04 skrev (10 minutter siden):

Nei, du vet. Narrativet endrer seg i takt med behovene. Nå er jo gjærbakst, søtbakst, pizza osv. et syn på familiekos tydeligvis…

Jepp, alt er narrativ, hva de egentlig spiser er vel ukjent. 

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til å ønske å fremstå som ekspert og ha hobbyen sin som fulltidsbeskeftigelse er LKE alltid skadet eller syk til konkurranser..igjen!

ikke en jeg hadde ønsket å bruke for å forbedre mine fysiske prestasjoner.

  • Liker 32
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

LilleSnupp skrev (43 minutter siden):

Til å ønske å fremstå som ekspert og ha hobbyen sin som fulltidsbeskeftigelse er LKE alltid skadet eller syk til konkurranser..igjen!

ikke en jeg hadde ønsket å bruke for å forbedre mine fysiske prestasjoner.

Ble det ikke noe løp?

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, Surikatt said:

Ble det ikke noe løp?

Altså, hvis det ikke blir det, så lurer jeg seriøst på når han har tenkt til å løpe. Dette er jo bare flaut og ganske tragisk. Og de fleste løper faktisk, når man først er der, selv om man kanskje ikke er i sin aller beste form.

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Surikatt skrev (1 time siden):

Ble det ikke noe løp?

 

hvalstad45 skrev (8 minutter siden):

Altså, hvis det ikke blir det, så lurer jeg seriøst på når han har tenkt til å løpe. Dette er jo bare flaut og ganske tragisk. Og de fleste løper faktisk, når man først er der, selv om man kanskje ikke er i sin aller beste form.

Løpet er vel ikke før i morgen

  • Liker 5
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blinkie skrev (25 minutter siden):

Rumpeputa er med på ferietur 😂😂

Har hun sagt at hun ikke bruker det? nå funker det ikke å nekte mer i alle fall 

Endret av PallePalle
Skrivefeil
  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...