Gå til innhold

carolinebergeriksen.no


MissLucy

Anbefalte innlegg

Gjest Keikolina
Finlay skrev (10 minutter siden):

Huff. Hun er nok blitt “fanget” av sin egen rumpe😅

Er jo flere år siden de begynte å skape illusjonen av stor, fyldig sprettrumpe, først med bilder der hun gjerne lå på pute i hotellseng, med baken i været. Utallige undertøy/bikinibilder og  trange kjoler med oppblåst bak. Nå også med rumpepute. Mange ønsker seg sikkert denne baken og spør om effektive rumpeøvelser.

Hun “kan” jo ikke plutselig slutte med pute og redigering, og plutselig stille med en helt vanlig flat damerumpe, da ramler jo hele Netfit sammen som et korthus. 

Hun startet jo også med posering, sminke og redigering for å gi inntrykk av fyldigere lepper før hun gikk over på fillers. Så her er nok eneste løsning rumpeimplantater:skratte:

Skapte egne rykter om at det gikk rykter om rumpe operasjon 😄 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

30 minutter siden, Emma Marie said:

LK i mål på 2 timer 31 min. Bra tid det, men så har han jo min 8 timer hver dag å trene på. 

Virker som om han er misfornøyd, ingen av dem har lagt ut tida, mange timer etter målgang. Det er jo en kjepetid selv om det ikke er under 2:30, skjønner ikke hvorfor man skal være så beinhard på alt og ikke bare ta et for det det er: et mosjonsløp og en flott prestasjon.

  • Liker 11
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

36 minutter siden, hvalstad45 said:

Virker som om han er misfornøyd, ingen av dem har lagt ut tida, mange timer etter målgang. Det er jo en kjepetid selv om det ikke er under 2:30, skjønner ikke hvorfor man skal være så beinhard på alt og ikke bare ta et for det det er: et mosjonsløp og en flott prestasjon.

Nå har han lagt ut, ikke så kalgete som jeg hadde kunnet forvente, bra det!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jamelle skrev (19 timer siden):

Enda mer synlig her.

4E4BA78A-14C4-4255-AADC-B9872C74C071.jpeg

Jeg har vært veldig usikker på den rumpeputen, og faktisk ikke helt trodd på det, men nå ser jeg jo tydelig at det faktisk stemmer. Den syntes jo veldig godt, så denne må være godt brukt 😳 - ser tydelig kanten øverst, men også innerst hvor disse to putene "møtes". CBE må jo syntes dette ser fint ut, siden hun faktisk ofte bruker dette, personlig hadde jeg aldri tatt på meg en slik - det er sikkert mer synlig IRL. 

Syntes jo det er ekstremt trist at en kvinne på snart 40-år er så fiksert på utseende og kropp. Hun har to jenter som snart blir tenåringer også, dette er absolutt ikke bra. Og jeg syntes oppriktig synd i disse to som er "velsignet" med disse foreldrene, kan jo bare se på meg selv og moren min - hvor mye jeg ble påvirket av det hun holdt på med. Og hun har også vært veldig opptatt av kropp, slanking mm, men ikke i nærheten av like manisk som CBE. Det er litt sånn, dømt til å mislykkes. 

  • Liker 41
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ultiva skrev (6 timer siden):

Jeg har heller aldri trodd på dette med rumpeputer, men ser jo nå at jeg har tatt feil. Paret fremviser altså et ellevilt kroppspress som ikke engang frontfiguren CBE selv kan leve opp til uten filtere, belysning, silikonimplantater og rumpeinnlegg. Ikke engang med 40 timer egentid i uken med treningsstudio i kjelleren, egen PT og gratis tilgang på kliniske skjønnhetsbehandlinger.

Ta livsløgnen fra et menneske og du tar vekk livsgleden. Det passer fint her. 300 000 IG-følgere, stivpyntet mor i trang minikjole, oppdollede og matchende barn i en av villaens tre stuer og sporty far.

Mens det gamle huset kun er et steinkast unna en kommunal parkeringsplass, kontoen har engasjementrate på 0,4 %, far betaler store summer for trakassering og hærverk, mor har rumpeputer i trusa og barna har vært fritt vilt på åpent internett i ni år.

Triste greier.. men godt oppsummert.

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg får så ekteskaps-problemer vibber av hele instaen hennes om dagen. Det er vitterlig noe som skurrer... 

  • Liker 27
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Danseskjørt skrev (25 minutter siden):

Hvorfor får vi ikke vite tiden til LKE? 

Ligger på «coach» kontoen hans

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Danseskjørt skrev (26 minutter siden):

Hvorfor får vi ikke vite tiden til LKE? 

Han har laget ett eget innlegg om det på Insta. 2.31 - veldig fornøyd. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utrolig pinlig alt sammen. Parodi på parodi; ut og spise, er en av de siste. 

 

Endret av ~ Ada ~
Rettelse
  • Liker 14
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest RødeRandi

Jeg kan ikke si annet enn at det er synd på CBE. Tenk å være så misfornøyd med seg selv at hun fremstiller seg som hun gjør. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rommet blir skakt fordi hun bruker vidvinkelfunksjonen. Det gjør også at hun virker høyere og proporsjonene stemmer ikke overens. Når det er sagt, så er jeg ikke i tvil om at hun tyr til filter og redigering, men jeg tror tung sminke og posering også gjør sitt. En kombinasjon av flere ting, gjør at hun aldri virker naturlig. 

  • Liker 37
  • Nyttig 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Kom det ikke en lov om at bilder (eller var det bare reklame?) med filter skulle merkes? 
Jeg så meg i badespeilet nå. Og jeg ser at mine smale hofter uten noe ekstra polstring er ca dobbelt så brede som hodet. Dette bildet er helt sykt, og thinspo så det holder.

Endret av Lopploella
  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lopploella skrev (3 minutter siden):

Kom det ikke en lov om at bilder (eller var det bare reklame?) med filter skulle merkes? 
Jeg så meg i badespeilet nå. Og jeg ser at mine smale hofter uten noe ekstra polstring er ca dobbelt så brede som hodet. Dette bildet er helt sykt, og thinspo så det holder.

Bare ved reklame.  Når bildet er så langt fra virkeligheten som det siste her, da har man mistet all forhold til virkeligheten. Blir nesten sjøsyk av å se på det. 

  • Liker 25
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

SKE87 skrev (På 3.12.2022 den 23.21):

Rart at ikke den über super fantastisk store treningseksperten LKE ikke har justert armbruken til CBE under løp. Kunne jo spart 70% energibruk og forbedret løpetiden med flere timer uten den armføringa der

Derfor de søker etter PT? 

  • Liker 3
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Surikatt skrev (3 timer siden):

Bare ved reklame.  Når bildet er så langt fra virkeligheten som det siste her, da har man mistet all forhold til virkeligheten. Blir nesten sjøsyk av å se på det. 

Jeg lurer på hva influencere ser når de ser seg selv i speilet. Et "utgangspunkt" ?

"Dette kan bli et bra bilde med sånn og slik" ? 

Det er forferdelig trist. Og det er trist at denne (u)virkeligheten selges inn som ekte liv, ekte hverdag og ekte utseende. Elegant iblandet reklame  for ting vi "trenger" for å oppnå det samme. 

 

  • Liker 24
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...